Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kerel, kerel....

Beterschap man! Neem je extra amino's? ;)
Thanks kerel nee ik neem geen extra amino's geloof daar niet zo in dat dat mijn blessure sneller geneest...
Nice 3 keer per week squatten, goede gewichten ook man! Welke shoulder rehab oefeningen doe jij eigenlijk? Ik wil er namelijk ook mee beginnen om een blessure te voorkomen.
Thanks!
Heb donderdag dit gedaan:
side/front/bent over raises gedaan met licht gewicht.
Face pulls
Met 2kg dumbbell armen strekken en rustig rondjes draaien
Met 10kg dumbbell in dumbbell row positie en dan rustig omhoog met alleen je schouderblad

Maar ik ga morgen naar de sportfysio hoop dat die mij meer kan vertellen over mijn blessure en me rehad oefeningen kan geven.

Vandaag een keer benen getraind: :p
Squat:

10x 50
10x 70
5x 90
3x 110
4x 130
4x 135 PR
4x 135
4x 135
4x 135
4x 130
4x 130
7x 130 PR

Leg extensions:
20x 70
15x 90
12x 95

Opmerkingen:
Ging lekker allemaal lekker!

Laatst bewerkt:
Kijk en hij pakt weer even een PR hoor!:D Sterkte met die schouder!

altijd leuk een PR zetten, lekker veel setjes doe je :D

Post hier ff wat je fysio allemaal heeft gezegd bro.
Succes!

Suit yourself kerel, maar google staat vol met artikelen die aantonen dat amino's (de branched chain varianten) absoluut bijdragen aan het herstel, en niet zo'n beetje ook.

Ik ben idd ook benieuwd naar de fysio...

Beterschap ;)

ik word zo moedeloos van jouw Squat training. drie keer in de week komt er zo'n training voorbij waar ik alleen van kan dromen - keep up the good work!

ik word zo moedeloos van jouw Squat training. drie keer in de week komt er zo'n training voorbij waar ik alleen van kan dromen - keep up the good work!

hehe, jij hebt andere sterke punten Sjaak, maar idd de squatjes van deze man zijn sickening :thumbs:

Nette squat!

Post hier ff wat je fysio allemaal heeft gezegd bro.
Succes!

Net bij de fysio geweest:
Waarschijnlijk een kleine spierscheuring in me schouder, heeft 4 weken nodig om te herstellen maar mag me bovenlichaam wel al licht trainen met dumbbells en binnnen de pijnvrije zone.
Geen echte rehad oefeningen mee gekregen... Komende 2.5 week blijf ik gewoon 3x per week squatten en daarnaast ga ik vanaf volgende week rustig beginnen UB te trainen.

sjemig kerel, mooi k*t dan. Nou, herstel ze dan maar...

Flink balen kerel, al is 4 weken niet zo heel lang e!
Succes met je herstel!

mooie pr`s rob!

wel achteraf misschien maar even een vraag ;

deed jij wel eens aan een deload voor de blessure`s?

sjemig kerel, mooi k*t dan. Nou, herstel ze dan maar...

Flink balen kerel, al is 4 weken niet zo heel lang e!
Succes met je herstel!
Thanks man.. nog 2.5 week idd maar we kijken volgende week wel hoe het gaat.
mooie pr`s rob!

wel achteraf misschien maar even een vraag ;

deed jij wel eens aan een deload voor de blessure`s?

Nee eigenlijk niet... Heb zelf eigenlijk nooit echt het gevoel dat het nodig is.
Misschien word het dan toch tijd dat ik iets verstandiger word en om de paar maanden een paar deload trainingen doen.
Thanks voor je comment!!

Laatst bewerkt:
Nee eigenlijk niet... Heb zelf eigenlijk nooit echt het gevoel dat het nodig is.
Misschien word het dan toch tijd dat ik iets verstandiger word en om de paar maanden een paar deload trainingen doen.
Ik deload eigenlijk ook nooit bewust..zijn er artikelen die aantonen dat dit effort biedt?

Misschien komt het wel door mijn leeftijd maar wanneer ik heel zwaar train merk ik dat ik na enkele weken kleine pijntjes krijg. Ik zie dan ook dat progressie uitblijft, zowel qua fysiek als kracht. Doorgaan heeft dan bij mij geen zin.

Moet wel zeggen dat ik dit minder heb bij een split schema of wanneer ik veel isolatie oefeningen in een schema heb.

Ik deload eigenlijk ook nooit bewust..zijn er artikelen die aantonen dat dit effort biedt?
Ja het is zeker beter voor blessurepreventie en ook voor kracht alleen het voelt soms onnatuurlijk omdat je zo graag wil knallen:p.
Staan een aantal artikelen over op het forum

Misschien komt het wel door mijn leeftijd maar wanneer ik heel zwaar train merk ik dat ik na enkele weken kleine pijntjes krijg. Ik zie dan ook dat progressie uitblijft, zowel qua fysiek als kracht. Doorgaan heeft dan bij mij geen zin.

Moet wel zeggen dat ik dit minder heb bij een split schema of wanneer ik veel isolatie oefeningen in een schema heb.
Ik merk het meer aan pijntjes progressie blijf ik altijd wel boeken.
Maar moet gewoon beter naar het lichaam luisteren..
Zo zie je maar weer het leven is een groot leerproces!

Speed squats:
10x 50
10x 70
2x 100
2x 100
2x 100
2x 100
2x 90
2x 90
2x 90
2x 90
2x 90
2x 90

Aantal oefeningen voor de buik.

Opmerkingen:
Light weight baby!!

Gisteren squat:
10x 50
10x 70
5x 100
8x 120
8x 120
8x 120
8x 120
12x 120 PR

Zitttende calve raises:
2x 15x 60

Opmerkingen:
Squatten ging weer lekker laatste set all out
Moet zeggen dat me motivatie ook aardig gedaald is nou ik niet normaal meer kan trainen. Voeding ben ik niet meer zo strict in pak waar ik trek in heb en alcohol in het weekend is van 1 dag naar 2 dagen gegaan. Is ook wel even lekker moet ik zeggen straks als ik weer gewoon normaal kan trainen gaan we er weer 100% voor!

Laatst bewerkt:
Thanks voor je comment!!

Ik denk dat je 4 weken hard moet beuken en 1 week deloaden bro.
En ben er van overtuigd dat dit met je blessures te maken heeft.
Gewoon doen het is de sleutel tot continue progressie!

t*ring mooie pr trouwens op de squat

goed weekend Robert

Vervelend die spierblessure. Ik kan begrijpen dat het niet goed is voor je motivatie idd. En ik lees dat je zelden tot nooit eens een deload doet? Af en toe een week deload training wordt je echt niet slapper van, juist sterker! Ik vraag me ook af tijdens een deload waarom ik dit doe, maar het zorgt er ook voor dat de kansen op blessures afnemen. Succes met herstel, bro!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven