AndroidHealthClinic

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
idd, ziet er heel fancy uit... allemaal nieuwe spullen ook nog!

• Topic Starter Topic Starter

idd, ziet er heel fancy uit... allemaal nieuwe spullen ook nog!

Dit zijn nog de oude spullen komen over 2 weken nieuwe spullen aan maarja ik train liever in een oude garage ofzo hier hebben we geen eens een squatrek als je ook ziet waar ik die stang in moet leggen met squatten in van die gammele dingen is gewoon k*t eigenlijk. Maarja helaas is er geen betere gym bij ons in de buurt!

Maar als het goed is komt er nu wel een powerrack over 2 weken als die nieuwe spullen komen ben benieuwd!
Heeft het zeuren om een squatrek toch nog geholpen :P

Echt netjes 165 is zeker deftig! Gratz :thumbup:

Damn, meteen 165kg. Je hebt de lat hoog gelegd. Ik weet wat me te doen staat!

Gratz kerel.

Nice gek, damn

Haha post dan nog eens een filmpje ben ook wel benieuwd.
Tot hoe zwaar gaN de db's bij jullie?

Mooie filmpjes man, je gaat er goed op. Zo hoort het ook.

Djeez, 1x165! respect!

Mooie filmpjes man, je gaat er goed op. Zo hoort het ook.

:cool:

Vandaag:
Seated rows breed: SS small

20x 70 20x 70
20x 80 20x 80
20x 80 15x 80

Incline dumbbell press ss crossovers
20x 18 20x 20
25x 18 20x 20
25x 18 20x 20

Shouler press machine SS side raises:
15x 50 15x 8
15x 50 15x 8
15x 50 15x 8

Barbell curl:
20x 30
12x 40
20x 35
15x 35

Hammer curl:
16x 18
16x 18
15x 14

French press SS touwtje
25x 35 15x 15
20x 35 15x 15
15x 35 15x 15

Dumbbell shrugs:

20x 28
20x 28
20x 28
Opmerkingen:
Sinds lange tijd weer een complete training zonder al te veel pijn aan de schouder.

Zo, weer full pull Robert? Blij voor je dat het zonder al te veel trouble is gegaan! Nice going makker! Prettig weekend ;)

Bruut die 165kg Squat, Lekker schreeuwen ook in die gym. Dikke respect!

Ga je ook volgen, er worden serieuze gewichten verplaatst hier.

Vandaag borst + rug
Pendley row
20x 50
20x 70
18x 70
15x 70
15x 70

Dumbbell row:
20x 30
20x 30
20x 30

Reverse pull down:
20x 65
15x 75
15x 75
15x 75

Incline dumbbell press:

20x 18
20x 22
20x 22
22x 22

Crossovers
20x 25
20x 25
20x 25

Chest press:
20x 65
18x 65
15x 65
15x 65

Opmerkingen:
Had ook nog een setje gebankdrukt maar voelde nog niet helemaal top.

Mooie training! Natuurlijk wel iets minder bruut dan we gewend zijn maar je kan iig toch alweer trainen he :). Is de schouderblessure nu beter? Of heb je er nog lichtjes last van?

Mooie training! Natuurlijk wel iets minder bruut dan we gewend zijn maar je kan iig toch alweer trainen he :). Is de schouderblessure nu beter? Of heb je er nog lichtjes last van?

Dit zijn de enige borst oefeningen die ik een beetje aan durf, zoals ik al zei heb ik ook nog 1 setje gebankdrukt maar voelde niet lekker aan. Alles met vlak drukken voelt niet goed aan maar er is zeker progressie komt wel weer goed alleen het duurd zo lang.
Voelde wel weer even lekker die pomp in me borst :D

nog steeds aan het herstellen zie ik. gelukkig nu wel wat meer belasting mogelijk dus... die squat haha - bruut hoor 165, alle mensen.

verder snap ik niet dan mensen bij het zien van dit filmpje al 'vette gym' roepen...je ziet Robert in een super gammel geval squatten (met die squat palen), verder zie je een paar dumbbells en een paar oude wijven aan de cardio...lekkere impressie :P

garage sT trainen is beter man - lekker beesten gewoon!

wanneer ga je 200 squat zetten? :cool:

Hmm..Robert doet een hersteltraining met gewichten zwaarder dan dan dat ik ze doe..:rolleyes:

nog steeds aan het herstellen zie ik. gelukkig nu wel wat meer belasting mogelijk dus... die squat haha - bruut hoor 165, alle mensen.

verder snap ik niet dan mensen bij het zien van dit filmpje al 'vette gym' roepen...je ziet Robert in een super gammel geval squatten (met die squat palen), verder zie je een paar dumbbells en een paar oude wijven aan de cardio...lekkere impressie :P

garage sT trainen is beter man - lekker beesten gewoon!

wanneer ga je 200 squat zetten? :cool:
Hier ben ik volledig mee eens sjaak! Heb liever een gym waar iedereen loopt te deadliften en squatten (en loopt te schreeuwen)!
Komt trouwens een powerrack hebben ze gezegt!

200kg duurd nog wel even maar zeker voor 1-1-2011 ga ik die squatten!

Hmm..Robert doet een hersteltraining met gewichten zwaarder dan dan dat ik ze doe..:rolleyes:
:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven