- Waardering
- 666
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ahjoh jij heb ff een deload weekje is alleen maar goed!Pr's...iedereen maakt ze! Damn! Congrats weer...
You're unstopable!
!Benen voelen goed vandaag!Die poten van jou moeten nou wel goed ziek zijn denk ik hahaha
Goed bezig Robert!
Thanks man heb even opgezocht voor je op pagina 19/20 staan foto's van de cut afgelopen zomer! Ben op dit moment wel zo'n 8kg zwaarder!Zo even je log doorgenomen(volgens mij was je al eens eerder in mijn log geweest en zei ik dat ik je log nog zou doornemen kan dit?)
maar goed, serious weights hier!
en grats op je PR's van deze en afgelopen week nog![]()
staan ergens recente/oude foto's?
Thanks!

Thanks man heb even opgezocht voor je op pagina 19/20 staan foto's van de cut afgelopen zomer! Ben op dit moment wel zo'n 8kg zwaarder!QUOTE]
Bedankt voor het opzoeken, fysiek ziet er goed uit, benen ook!
ben wel benieuwd naar die 8KG massa meer
Thanks man heb even opgezocht voor je op pagina 19/20 staan foto's van de cut afgelopen zomer! Ben op dit moment wel zo'n 8kg zwaarder!QUOTE]
Bedankt voor het opzoeken, fysiek ziet er goed uit, benen ook!
ben wel benieuwd naar die 8KG massa meer
Heb de afgelopen maand me bovenlichaam amper kunnen trainen dus lijkt me niet zo'n goed moment voor een nieuwe foto volgende zomer wel weer als ik weer heb gecut!
gaat prima hier. mooi dat je het hele lichaam weer kan belasten Robert.
ineens viel me op dat er dus nog iemand die die dumbbell deadlifts doet - SL of romanian - whatever. ik dus ook. vind je het een fijne oefening?

Ik las dat je bij g-men had getraid tijdje terug. Heb jij nog ambities om competatief aan krachtsport te doen bijv. strongman, pl of bb? Misschien dat je het al eens verteld had maar heb het dan over het hoofd gelezen.