MuscleMeat

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag borst + triceps
Incline bench

15x 40
20x 60
15x 70
12x 70
10x 70

Incline dumbbell press:
15x 26
12x 26
10x 26
9x 26

Crossovers:

15x 30
15x 30
15x 30

Dips:
15x bw
13x bw
12x bw

French press:

15x 35
12x 35
10x 35
10x 35

Push down:
15x 30
14x 32.5
15x 30

Opmerkingen:
Gewichten zijn een beetje gay maar deze man is blij helemaal geen last gehad van me schouder!! :D
Vanaf nu er weer tegenaan merk wel aardig krachtverlies in me borst maar komt weer helemaal goed!

Komt zeker goed man!

Ben blij voor je :D.

Nu gewoon rustig opbouwen , iedere training wat meer en binnen 2 weken beuk je weer als een gek :)

Dat zijn toch aardige gewichten voor iets wat jij gay gewicht noemt! Maar nog steeds verstandig niet volgas te beuken! Schouders heb je maar 1 paar van..;)

Kan er niks gay aan vinden Robert. Goed dat je schouder niet opspeelt man. Nice :thumbs:

Vandaag benen:
Squat:
10x 50
10x 70
5x 90
5x 110
10x 125 PR

Front squat:
10x 50
10x 70
8x 90 PR
8x 90
8x 70

Stift leg deadlift dumbbells:

15x 30
15x 34
15x 34

Leg extensions:

15x 75
15x 85
15x 85

Calve raises:
15x 90
15x 90
15x 90

Seated calve raises ss buikspierapparaat
20x 65 PR 20x 75
15x 65 20x 75
13x 65 20x 75

Opmerkingen:

Squat viel een beetje tegen eigenlijk voelde me hamstrings nog aardig van het deadliften.
Trouwens ook maar begonnen met de wendler rage! Ben benieuwd..
Dit gaat morgen hele harde spierpijn worden is even wat anders als 1 training alleen maar squatten zijn me poten niet meer gewend :P

Pr's...iedereen maakt ze! Damn! Congrats weer...

You're unstopable!

Die poten van jou moeten nou wel goed ziek zijn denk ik hahaha :p

Goed bezig Robert!

Zo even je log doorgenomen(volgens mij was je al eens eerder in mijn log geweest en zei ik dat ik je log nog zou doornemen kan dit?)
maar goed, serious weights hier!
en grats op je PR's van deze en afgelopen week nog:D

staan ergens recente/oude foto's?

beste power heb je ouwe!

Pr's...iedereen maakt ze! Damn! Congrats weer...

You're unstopable!
Ahjoh jij heb ff een deload weekje is alleen maar goed!
Geen PR's voor jou deze maar jij ownd toch 80% van de mensen die hier een logje hebt met je fysiek dus maak je niet druk;)!
Die poten van jou moeten nou wel goed ziek zijn denk ik hahaha :p

Goed bezig Robert!
Benen voelen goed vandaag!
Zo even je log doorgenomen(volgens mij was je al eens eerder in mijn log geweest en zei ik dat ik je log nog zou doornemen kan dit?)
maar goed, serious weights hier!
en grats op je PR's van deze en afgelopen week nog:D

staan ergens recente/oude foto's?
Thanks man heb even opgezocht voor je op pagina 19/20 staan foto's van de cut afgelopen zomer! Ben op dit moment wel zo'n 8kg zwaarder!
Thanks! :cool:
Thanks kerel!

Vandaag nog knallen Robert?

Yep! Vanavond schouders + traps is echt te lang geleden dat ik ze fatsoenlijk heb kunnen trainen heb er weer zin in!

Thanks man heb even opgezocht voor je op pagina 19/20 staan foto's van de cut afgelopen zomer! Ben op dit moment wel zo'n 8kg zwaarder!QUOTE]
Bedankt voor het opzoeken, fysiek ziet er goed uit, benen ook!
ben wel benieuwd naar die 8KG massa meer

Heb de afgelopen maand me bovenlichaam amper kunnen trainen dus lijkt me niet zo'n goed moment voor een nieuwe foto volgende zomer wel weer als ik weer heb gecut!

Damnnnnn lekker PRetje man :D

gaat prima hier. mooi dat je het hele lichaam weer kan belasten Robert.

ineens viel me op dat er dus nog iemand die die dumbbell deadlifts doet - SL of romanian - whatever. ik dus ook. vind je het een fijne oefening?

gaat prima hier. mooi dat je het hele lichaam weer kan belasten Robert.

ineens viel me op dat er dus nog iemand die die dumbbell deadlifts doet - SL of romanian - whatever. ik dus ook. vind je het een fijne oefening?

Hey Sjaak!
Idd ben ik echt heel blij mee voel me echt meteen een stuk beter!:cool:

Gisteren voor het eerst SL met dumbbells gedaan tijdens de oefening voelde ik me hams al keihard branden/verzuren en nu voelen ze ook goed! Vind het een goede oefening binnnenkort ook GM proberen kijken hoe die voelen voor me hams!

Ik las dat je bij g-men had getraid tijdje terug. Heb jij nog ambities om competatief aan krachtsport te doen bijv. strongman, pl of bb? Misschien dat je het al eens verteld had maar heb het dan over het hoofd gelezen.

Laatst bewerkt:
Ik las dat je bij g-men had getraid tijdje terug. Heb jij nog ambities om competatief aan krachtsport te doen bijv. strongman, pl of bb? Misschien dat je het al eens verteld had maar heb het dan over het hoofd gelezen.

Nu is het doel een sterk worden en een bruut fysiek bouwen!
Wil in de toekomst zeker wel strongman wedstrijden gaan doen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven