Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gelukkig 2010 gap, ennehhh... zonder blessures hoop ik :p
Haha inderdaad hoop ik ook man! Jij ook nog de beste wensen!

Thanks marvin wat was jij nog vroeg op :p Bij mij was het ook iets van kwart voor 8 geworden..
Komende tijd maar weer wat gezonder leven al dat gezuip van afgelopen tijd! :p

Jij ook nog de beste wensen!
Vandaag week 3 dag 3 russian squat cycle:
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5

Latpull ss Seated rows

12x 75 12x 80
12x 75 12x 80
10x 75 12x 80

MP
3 sets licht 15hh 40 kg voelde goed

CGBP:
3 sets licht 15 hh 50 kgvoelde ook goed

ez curl:
12x 35
12x 40
10x 40
15x 30

Shoulder rehab:
3 circuits
External rotation
3x 15x 9kg PR :p

Band dislocates

Dumbbell retractions

Opmerkingen:
Gaat weer wat beter met me schouder kan steeds meer oefeningen weer gewoon doen nou rustig opbouwen en vooral niet te zwaar.
Ben over de helft met het squat schema nog 3 weken te gaan!

Laatst bewerkt:
Weer voorzichtig met je schouder ;) maar je doelen zijn zeker haalbaar.

Hele mooie vooruitgang in 1 jaar!

Woow! brute pr op de shoulder external rotation!!
Wel beter man dat je niks voelt met die MP en CGBP. Hopelijk blijft het zo

Weer voorzichtig met je schouder ;) maar je doelen zijn zeker haalbaar.
Thanks Lennart! Jij ook succes met je doelen!

Hele mooie vooruitgang in 1 jaar!
Thanks!

Woow! brute pr op de shoulder external rotation!!
Wel beter man dat je niks voelt met die MP en CGBP. Hopelijk blijft het zo

Ben ik ook heel blij mee moet alleen nou weer niet te fanatiek van start gaan! :cool:
Haha jaa sick shit hoor die external rotation :p
Maar die oefening blijft er wel in ook als me schouder straks weer helemaal goed is. Single-Arm External Rotations is echt een hele goede oefening voor je rotator cuff.

http://www.tmuscle.com/free_online_...ning_performance/achieving_structural_balance

Hier staat nog een stuk erover dat het ook erg goed voor je bench is.

Ben ik ook heel blij mee moet alleen nou weer niet te fanatiek van start gaan! :cool:
Haha jaa sick shit hoor die external rotation :p
Maar die oefening blijft er wel in ook als me schouder straks weer helemaal goed is. Single-Arm External Rotations is echt een hele goede oefening voor je rotator cuff.

http://www.tmuscle.com/free_online_...ning_performance/achieving_structural_balance

Hier staat nog een stuk erover dat het ook erg goed voor je bench is.

Goed dat je die rehab shit erin houdt. Ik heb 3 jaar terug m'n linker schouder verdoet met front raises. Voor m'n training stretch ik nu altijd en doe goed m'n rotator cuff oefeningen met banden enzo. Zo voelt alles ook soepeler tijdens de oefeningen heb ik ook gemerkt

Goed dat je die rehab shit erin houdt. Ik heb 3 jaar terug m'n linker schouder verdoet met front raises. Voor m'n training stretch ik nu altijd en doe goed m'n rotator cuff oefeningen met banden enzo. Zo voelt alles ook soepeler tijdens de oefeningen heb ik ook gemerkt

Zeker goed dat je die oefeningen erin houd!
Ik hou ze er ook zeker in wil niet nog een keer zolang eruit liggen. Al is het niet onvermijdelijk met elke sport heb je te maken met blessures met beter voorkomen dan genezen.

In dit filmpje staan veel soorten shoulder rehab circuits.
http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec

Zeker goed dat je die oefeningen erin houd!
Ik hou ze er ook zeker in wil niet nog een keer zolang eruit liggen. Al is het niet onvermijdelijk met elke sport heb je te maken met blessures met beter voorkomen dan genezen.

In dit filmpje staan veel soorten shoulder rehab circuits.
http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec

Thanks ouwe! Hier zitten weer dingen tussen die ik kan gebruiken. (Zoals die Halo bijv.) Karma zodra ik geven kan.
Voor mijn training heb ik by the way een hele dvd aangeschaft. Was zeker geen waste of money omdat ze o.a. opwarm oefeningen laten zien voor de wat zwaardere turnelementen.
Warmup-cover.jpg

Gisteren:
Squat:

10x 50
10x 70
5x 100
5x 120
5x 140
5x 140
5x 140
5x 140
5x 140 VPR

Circuits 3x

Ab machine:
15x 90 15x 90 15x 90

Leg raises:
20x 20x 20x

Seated rows:
15x 90 15x 80 15x 75

Hammer grip pull ups:
16x 14x 12

Incline bench:
20x 50
20x 50
20x 50

Barbell curl:
12x 37.5 12x 35 10 35

Touwtje:
15x 30
12x 30
10x 30

Opmerkingen:
Squat lukte uiteindelijk allemaal laatste 2 sets waren echt super zwaar. Core trekte het niet helemaal waardoor ik bij sommige reps soms goodmorning achtige squats maakte. Was er ook me gedachten niet echt lekker bij gisteren. Super druk op het werk en naast me werk ook nog met school en moest nog naar de fysio toe daarom even snel tussen het werk door "sporten". Dat ik klaar was met sporten om half 10 was me eerste rust momentje van de dag :p

Me ub in een circuit vorm gedaan vanwege de tijd uiteindelijk 3 circuits totaal gepakt en begonnen met me core om die aan te sterken!.
Was killling voor me conditie...

Gisteren:
Squat:

10x 50
10x 70
8x 90
5x 110
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5
2x 132.5

chin ups:
11x bw + 8kg
11x bw + 8kg
8xbw + 8kg
5x bw + 8kg + 2 bw

Shoulder press machine:
3x 20x 60

Pushups:
40x bw
40x bw
40x bw PR

Barbell curl:
4x 12x 35

Opmerkingen:

Schouder hield het redelijk met push ups. Fysiek begint er wel weer wat beter uit te zien nu ik weer wat oefeningen voor me UB kan doen.
Vanavond weer even wat rehab oefeningen doen.

Kijk aan! langzaam maar zeker kan ook je ub weer gruwelijk volgepompt worden..muscle memmory for the win:D

Kijk aan! langzaam maar zeker kan ook je ub weer gruwelijk volgepompt worden..muscle memmory for the win:D

Yo Marvin!
Ben zeker wat massa verloren in me UB ben iets van 3kg afgevallen maar verwacht als ik straks weer alles aan kan pakken dat het er zo terug op zit!
Heb echt iets van 10 weken me borst niet kunnen trainen afgelopen training heb ik 4 setjes opgedrukt met 40hh en heb gewoon al 2 dagen spierpijn in me borst haha

echt sick, hoelang ga je nog door met zovaak squatten, ik denk dat je LB echt voorruit is gegaan, wat vind je zelf?
Keun!

Benen zijn inderdaad heel hard gegaan blader even terug in me logje en op 16 juni was dit me PR 2 x 132.5kg squat waar ik vorige week 6x6x132.5 mee heb gedaan!

Dit squat schema duurt nog 2 weken wat ik hierna ga doen weet ik nog niet hangt er vanaf hoe me schouder is. Maar zoals je ziet is er wat progressie met me schouder en hoop dat ik over 2/3 weken weer fatsoenlijk me UB kan trainen.

Yo Marvin!
Ben zeker wat massa verloren in me UB ben iets van 3kg afgevallen maar verwacht als ik straks weer alles aan kan pakken dat het er zo terug op zit!
Heb echt iets van 10 weken me borst niet kunnen trainen afgelopen training heb ik 4 setjes opgedrukt met 40hh en heb gewoon al 2 dagen spierpijn in me borst haha

Keun!

Benen zijn inderdaad heel hard gegaan blader even terug in me logje en op 16 juni was dit me PR 2 x 132.5kg squat waar ik vorige week 6x6x132.5 mee heb gedaan!

Dit squat schema duurt nog 2 weken wat ik hierna ga doen weet ik nog niet hangt er vanaf hoe me schouder is. Maar zoals je ziet is er wat progressie met me schouder en hoop dat ik over 2/3 weken weer fatsoenlijk me UB kan trainen.
maar ben je ook echt gedaalt in gewicht, of ben je op je UB wat kg's verloren en bij LB bij gekomen.

toch een goeie prestatie 4x40!

echt een super voorruit gang, en dan ook nog eens 4 a 5 setjes 5x140KG

maar ben je ook echt gedaalt in gewicht, of ben je op je UB wat kg's verloren en bij LB bij gekomen.

toch een goeie prestatie 4x40!

echt een super voorruit gang, en dan ook nog eens 4 a 5 setjes 5x140KG

Ben nu zo'n 3kg afgevallen en er is wel massa bij me LB bij gekomen zal over 2 weken een foto van me benen maken als ik klaar ben met me schema..
Morgen word er weer getraind! En daarna nog even naar de fysio..

Vandaag
Squat:

10x50
10x 80
2x 100
2x 100
2x 100
2x 100
2x 100
2x 100
2x 100

Inclinebench press
20x 50
20x 50
20x 50
20x 50

Chin ups:
10x bw+10kg
10x bw+10kg PR?
9x bw+10kg
12x bw

Shoulder press:
3x 20x 55

Barbell curl ss touwtje
12x 35 12x 30
10x 37.5 12x 32.5
10x 37.5 12x 32.5

Rehab shoulder
3 circuits

Opmerkingen:
Moest vandaag eigenlijk zwaar squatten maar me benen voelde nog helemaal niet hersteld van afgelopen sessie's daarom licht gehouden vandaag en ga maandag gewoon weer door.

Kwam ik in de gym was er zomaar iemand los aan het squatten nou dat komt bijna nooit voor haha even een praatje met hem gemaakt bleek het een oud gewichtheffer zijn geweest.
Heb hem even gegoogled kwam dit over hem te weten..
Dio Deegenaars behaalde in de jaren ’80 tweemaal de Olympische Limiet. Hij moets de limiet drie keer halen. Na twee gehaalde limieten werd de limiet verhoogd. Deze laatste limiet werd niet gehaald. Einde droom naar de Olympische Spelen.

Ook een squat van 342.5kg bij 90kg! :eek:

Hele aardige vent en als ik vragen had kon ik altijd bij hem komen. Volgende keer als ik clean & jerk ga oefenen even wat tips vragen! Straks weer richting de fysio...

Laatst bewerkt:
zwaar schematje denk hof? ff rustig aan gedaan zie ik.
Wel weer lekker lopen benchen,ging het?
Vraag me af wie die kerel is, ken ik hem?

Jij moet wel flinke progressie op je benen gaan boeken met zoveel squats.

zwaar schematje denk hof? ff rustig aan gedaan zie ik.
Wel weer lekker lopen benchen,ging het?
Vraag me af wie die kerel is, ken ik hem?
Jaa aardig zwaar daarom pakte ik vandaag even extra rust dagje erbij.

Weet niet of jij hem kan ik zag hem vandaag voor het eerst hij was deze week 5 keer wezen trainen misschien dat je hem tegengekomen bent. Hij loopt op van die gewichthefschoentjes.
Keek even in het register van de Nederlandse powerlift bond daar stond zijn squat record ook in. 342.5kg bij 90kg bw In 1982 gezet..

Jij moet wel flinke progressie op je benen gaan boeken met zoveel squats.

Ik hoop het MC! :cool:

Net bij de fysio geweest mag volgende week weer wat zwaarder met press oefeningen. Rond de 12 hh blijven i.p.v. 20 en me pecs vaak blijven rekken..

Ok,waarss niet gezien,wel zieke shit.
Gaan we doen vanavond?
:klink::sl*t:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven