Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb iets van 2.5 maand geleden een scheurtje in me schouder opgelopen en heb hier nog steeds last van.. Gaat nu eindelijk wat beter kan weer wat oefeningen doen voor me borst maar nog steeds met p*ssy weightsCongrats met je PR!
Staat vast ergens in je log, maar wat heb je aan je schouder?
Komt vanzelf wel weer ben in ieder geval weer blij dat ik iets voor me borst/schouder kan doen.Thx Idd ik weet nog in het begin van mijn logje was jou squat een stuk sterker als de mijne... Volgende week weer toppen!
Thx man!sick squat!
doe je met opdrukken gewoon een schijf op je rug leggen?
Thx succes met je knie komende tijd..
Hell yeahh!!
Kwark on rocketfueel kan ik niet bijhouden hoor...Brute squats kerel! Damn.... ik moet gaan oppassen met jou....![]()
Thx beest
Voel je bij shrugs zonder straps dan wel je traps, aangezien je veel zwaarder kan met straps?
Nette training!
Die rug van jouw blijft über sick Robert. Ziekelijk volume ook en die chins zijn natuurlijk belachelijk eh...
op welk gewicht zat je MP voor je last kreeg van je schouder?
thx
Ehmm mijn pr op mp staat op 3x5x 65 al uit juni ofzo is dat toen een tijdje zittende front press/pushpress en in oktober begon mijn schouder te fukken daarna niet meer fatsoenlijk schouders kunnen trainen nou voor het eerst weer een beetje.op welk gewicht zat je MP voor je last kreeg van je schouder?
hoelang blijf je nog doorgaan met dit schema (veel squatten?)
ben echt benieuwd na je progressie van je LB
Gister benen:
Squat:
10x 50
10x 80
8x 110
1x 120
2x 135 PR
2x 135 spot
Dat bleek ook hahaCGBP lijkt me meer ****ed up voor je schouder dan dips