Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice dat je bij die kerel terecht kan voor tips! Misschien kan die je wel helpen bij je Fronts of beheers je dat al goed genoeg? Volgende week hopen dat alles soepeltjes gaat met de 12hh bij de pushing oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Ok,waarss niet gezien,wel zieke shit.
Gaan we doen vanavond?
:klink::sl*t:
Krijg net een berichtje dat anna haar verjaardag viert ga daar wel even heen!
Chiel en maus zijn er oook..

Nice dat je bij die kerel terecht kan voor tips! Misschien kan die je wel helpen bij je Fronts of beheers je dat al goed genoeg? Volgende week hopen dat alles soepeltjes gaat met de 12hh bij de pushing oefeningen.
Front squats heb ik zelf niet zoveel moeite mee, pak hem altijd met crossed grip en dat gaat goed. Voelt voor mij ook natuurlijker aan om full fronts te doen. Met clean grip voelt het wel onwennig misschien dat ie daarmee kan helpen inderdaad.

Dat hoop ik ook, tijdens de oefening zelf mag ik me voorkant schouder voelen als het daarna maar weer wegzakt zegt ie.
Goed weekend alvast!

Laatst bewerkt:
  • #1.003
Zou vanavond gaan sporten kom ik aan bij de sportschool is die gym dicht!
Omdat de nieuwe spullen vandaag geleverd waren en ze waren nog niet klaar, toen naar een andere gym gefietst.
Ik zo van ja ik wil een keertje hier komen trainen even kijken of het wat is, Jaa dat kost je 8 euro ik had geen geld bij me, dus ik zei van ja als ik hier een abonnement wil afsluiten mag ik toch wel een keer gratis trainen. Nee je mag wel rondkijken maar als je gaat trainen moet je betalen.. Nog even geprobeerd om ze om te lullen maar lukte niet stelletje stakkers hele stuk voor niks gefietst toen maar bij een maatje Kickboxer gekeken haha blijft een goede film!
Morgen weer een training!:cool:

Gaat ook wel nice met die pullups ofniet dan??

Damn klote man, heb je iig cardio gehad van het fietsen xD

wahahha ik ook man,stond er voor niks!had je kunnen bellen natuurlijk.:)

• #1.007
Gaat ook wel nice met die pullups ofniet dan??
Gaat wel beter inderdaad zal vanavond eens met bw+15 proberen kijken hoeveel reps ik eruit kan persen!
Damn klote man, heb je iig cardio gehad van het fietsen xD
Tjaa... was wel aardig fockt had ook 2 scoops crack van te voren genomen zat ik daar een beetje actief te doen op de bank haha
wahahha ik ook man,stond er voor niks!had je kunnen bellen natuurlijk.:)
Denkt ook alleen maar aan zichzelf hé ;) Zie je vanavond weer man!

Zou vanavond gaan sporten kom ik aan bij de sportschool is die gym dicht!
Omdat de nieuwe spullen vandaag geleverd waren en ze waren nog niet klaar, toen naar een andere gym gefietst.
Ik zo van ja ik wil een keertje hier komen trainen even kijken of het wat is, Jaa dat kost je 8 euro ik had geen geld bij me, dus ik zei van ja als ik hier een abonnement wil afsluiten mag ik toch wel een keer gratis trainen. Nee je mag wel rondkijken maar als je gaat trainen moet je betalen.. Nog even geprobeerd om ze om te lullen maar lukte niet stelletje stakkers hele stuk voor niks gefietst toen maar bij een maatje Kickboxer gekeken haha blijft een goede film!
Morgen weer een training!:cool:
Damn Robert! Hoe ****ed up is dat zeg! Heel je mind-set staat naar een keiharde training, wordt je gruwelijk teleurgesteld!

Maar dat heb je vast vandaag goed gemaakt!:D

Wel jaloers trouwens op het feit dat bij jou WEL nieuwe spullen worden geleverd!

• #1.009
Damn Robert! Hoe ****ed up is dat zeg! Heel je mind-set staat naar een keiharde training, wordt je gruwelijk teleurgesteld!

Maar dat heb je vast vandaag goed gemaakt!:D

Wel jaloers trouwens op het feit dat bij jou WEL nieuwe spullen worden geleverd!

Dat heb ik vandaag dubbel en dwars goedgemaakt! :D

Vandaag
Squat:

10x 60
8x 90
5x 120
1x 135
4x 147.5
4x 147.5
4x 147.5
4x 147.5 VPR

Chin ups:
12x bw
7x bw + 14
7x bw + 14 PR
6x bw + 14

Bench press:
10x 50
10x 60
10x 70

Seated rows:
12x 75
12x 85
12 90 PR
10x 85

Pec deck:
3 sets

Pull overs:
20x 16
20x 20
20x 24
20x 28

Swiss ball plank benen + armen op een swiss ball maatje beweegde de achterste bal
3 sets

Opmerkingen:
Eerste set ging echt goed met squatten de sets daarna waren zwaar maar uiteindelijk allemaal wel gehaald! :D

Schouder hield het redelijk met bankdrukken nog niet helemaal goed maar zit vooruitgang in!

Nieuwe spullen zijn geleverd ook een squatrek wat heel nice is! Eindelijk rackpulls/ goodmornings/ barbell shugs en knap squatten. En een heel bruut T-bar apparaat voor de rest ziet het er allemaal zeer netjes uit met witte bekleding. Was in het begin niet zo heel happig dat ze zeiden dat we nieuwe spullen kregen maar we zijn er echt op vooruit gegaan.

Nice train pik! En mooie apperaten indeed:cool:

• #1.011
Gisteren:
MP:

10x 40
10x 40
12x 50
12x 50
12x 50

Side raises:
20x 8
20x 10
20x 12
20x 12

Barbell curl:
10x 30
10x 40
5x 45 PR
8x 40
8x 40 --> 10x 30

French press:
10x 35
10x 42.5 PR
10x 42.5
12x 40

Opmerkingen:
Even een snelle training gister schouder hield het goed bij mp erg blij mee..

Het regent hier PR's! Top Robert!:D

die french-presses heb ik wel respect voor, je warming up is voor mij mijn zwaarste werkset, die BB-curls zijn dan wel weer hetzelfde.
mooie PR's behaald vandaag Robert;)

• #1.015
Thanks jongens!

Vandaag:
Squat speed:

8x2x110

Incline bench:
10x 40
10x 50
10x 60
10x 60 schouder hield het redelijk

Pull ups hammer grip ss opdrukken voeten op bankje:
12x bw 40x bw
12x bw +8kg PR 40x bw PR
10x bw +8kg 30x bw
6x bw + 8kg 25x bw

Shoulder press:
12x 60
12x 60
12x 60

Opmerkingen:
Even een snelle training had weinig tijd... Nu de kroeg in :klink:

haha lekker katabool!:D
mooie training, schouder begint weer goed te herstellen, en je pakt het goed aan, niet meteen 'teveel' doen.

fijn weekend robert

• #1.017
haha lekker katabool!:D
mooie training, schouder begint weer goed te herstellen, en je pakt het goed aan, niet meteen 'teveel' doen.

fijn weekend robert

Haha katabool was ie zeker had van vrijdag op zat max 2 uur geslapen ofzo :rolleyes:

Vandaag:
Squat:

10x 50
10x 80
5x 110
3x 130
1x 140
3x 155
3x 155 PR
3x 155 Lichte spot eerste rep ging ik te snel naar beneden was uit balans

Calve raises:
25x 80
25x 95
25x 100
20x 100

Bench press:

10x 50
10x 60
10x 70
10x 70
10x 80

Opdrukken ss chest press

25x bw - 20x 70
15x bw+ 15kg + 10bw 20x 70
10x bw+ 15kg + 5bw 10x 70
10x bw + 10kg +5bw 5x 70

Kickbacks:
20x 16
20x 24
15x 28

Touwtje:
20x 30
15x 35
12x 35

Dumbbell roll outs:
3sets

Opmerkingen:
Lekker gesquat! En heerlijke pomp met dat opdrukken ss chest press in me borst heb ik gemist.
Bankdrukken gaat redelijk met me schouder rustig aan wat verhogen..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Congrats met je PR!
Staat vast ergens in je log, maar wat heb je aan je schouder?

je squat is echt sterk geworden

sick squat!
doe je met opdrukken gewoon een schijf op je rug leggen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven