Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg net een berichtje dat anna haar verjaardag viert ga daar wel even heen!Ok,waarss niet gezien,wel zieke shit.
Gaan we doen vanavond?
:sl*t:
Front squats heb ik zelf niet zoveel moeite mee, pak hem altijd met crossed grip en dat gaat goed. Voelt voor mij ook natuurlijker aan om full fronts te doen. Met clean grip voelt het wel onwennig misschien dat ie daarmee kan helpen inderdaad.Nice dat je bij die kerel terecht kan voor tips! Misschien kan die je wel helpen bij je Fronts of beheers je dat al goed genoeg? Volgende week hopen dat alles soepeltjes gaat met de 12hh bij de pushing oefeningen.

Gaat wel beter inderdaad zal vanavond eens met bw+15 proberen kijken hoeveel reps ik eruit kan persen!
Tjaa... was wel aardig fockt had ook 2 scoops crack van te voren genomen zat ik daar een beetje actief te doen op de bank hahaDamn klote man, heb je iig cardio gehad van het fietsen xD
Denkt ook alleen maar aan zichzelf héwahahha ik ook man,stond er voor niks!had je kunnen bellen natuurlijk.![]()
Zie je vanavond weer man!Damn Robert! Hoe ****ed up is dat zeg! Heel je mind-set staat naar een keiharde training, wordt je gruwelijk teleurgesteld!Zou vanavond gaan sporten kom ik aan bij de sportschool is die gym dicht!
Omdat de nieuwe spullen vandaag geleverd waren en ze waren nog niet klaar, toen naar een andere gym gefietst.
Ik zo van ja ik wil een keertje hier komen trainen even kijken of het wat is, Jaa dat kost je 8 euro ik had geen geld bij me, dus ik zei van ja als ik hier een abonnement wil afsluiten mag ik toch wel een keer gratis trainen. Nee je mag wel rondkijken maar als je gaat trainen moet je betalen.. Nog even geprobeerd om ze om te lullen maar lukte niet stelletje stakkers hele stuk voor niks gefietst toen maar bij een maatje Kickboxer gekeken haha blijft een goede film!
Morgen weer een training!![]()

Damn Robert! Hoe ****ed up is dat zeg! Heel je mind-set staat naar een keiharde training, wordt je gruwelijk teleurgesteld!
Maar dat heb je vast vandaag goed gemaakt!
Wel jaloers trouwens op het feit dat bij jou WEL nieuwe spullen worden geleverd!

haha lekker katabool!
mooie training, schouder begint weer goed te herstellen, en je pakt het goed aan, niet meteen 'teveel' doen.
fijn weekend robert