XXL Nutrition

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.042

Mooie trainingen. En serieus wat kracht voor 86kg te wegen!
Thx man!
Welkom in me log zelf ook een logje?
goede progressie Robert! hopen dat je binnenkort weer helemaal de oude bent en de andere oefeningen kan bijtrekken
+1

:cool:

Vandaag:
Incline bench:
opw.
15x 60
10x 70
10x 70

Opdrukken benen op bankje:
15x bw
15x bw + 15kg
15x bw + 20kg
15x bw + 25kg PR
9x bw + 25kg + 6bw

Chin ups:
10x bw+5
10x bw+5
10x bw+5
10x bw+5
10x bw
10x bw
10x bw
10x bw
10x bw
10x bw VPR

Hammer curl:
12x 18
12x 20
12x 20

DB shrugs zittend op bankje:
20x 34
18x 34
18x 34

Barbell roll outs:
3x 15

Opmerkingen:
t*ring me rug staat op exploderen van all die chin ups! :D

Schouder hielt het redelijk met incline bench met opdrukken helemaal geen last.
Erg goede week gehad kwa UB trainingen kan steeds meer oefeningen zwaarder en pijnvrij doen!

10 sets chin-ups:eek:
en wat een volume ook, lekker Robert!

Miss als je opdrukken voor je inclines doet je schouder het beter houdt. Wat een chins by the way!

• #1.046
10 sets chin-ups:eek:
en wat een volume ook, lekker Robert!
Haha dacht doe eens gek :p

Sterke rug heb je toch.. dit is wel een leuke oefening voor biceps

Ik stierf vandaag echt
Thx lennart! Zal hem volgende week proberen!
Miss als je opdrukken voor je inclines doet je schouder het beter houdt. Wat een chins by the way!
Thx man zal ik ook volgende keer proberen misschien dat het wel helpt inderdaad omdat het dan een stuk beter opgewarmd allemaal is.

Netjes man!
Maar wat is een VPR?

netjs hoor Robert! blijf wel voorzichtig met die push bewegingen - de verleiding zal snel groter worden om er ouderwetse gewichten op te knallen, maar beter ga je op deze tour rustig opbouwen.

netjs hoor Robert! blijf wel voorzichtig met die push bewegingen - de verleiding zal snel groter worden om er ouderwetse gewichten op te knallen, maar beter ga je op deze tour rustig opbouwen.

Mee eens, zorg dat je rustig blijft opbouwen, zoals je nu doet. IMO zijn Bankdrukken en CGBP niet de meest ideale oefningen om je schouders heel te houden.

Laatst bewerkt:
  • #1.055
Thanks Big G!
Idd dat is heel verleidelijk maar komt goed. Van me fysio mag ik nou ook opbouwen met zwaardere gewichten om mijn gewrichten en pezen weer te laten wennen aan wat zwaardere gewichten. Tijdens de oefeningen mag ik wat last hebben maar als ik klaar ben moet het ook weer weggaan.
En blijf ook veel schouder rehab oefeningen doen...

• #1.056
Vandaag:
Squat:

10x 50
8x 80
5x 110
2x 130
1x145
1x150
1x170 FAIL k*tzooi deload deze week

Speed deads:
2x 130
2x 130
2x 130
2x 130
2x 130
2x 130
2x 130
2x 130

Shrugs:
20x 100
20x 120
20x 120
20x 120

Calve raises:
3 sets

Opmerkingen:
Slaat echt helemaal nergens op dat ik die 170 failde heb vorige week 3x3x155 gedaan. En voor mijn PR van 165 toen had ik daarvoor max 2x4x140 gedaan. Dan moet die 170 er nou toch dik inzitten. Maarja het was vandaag me dag blijkbaar niet. Moet ook zeggen dat ik er met me koppie ook niet helemaal bij het trainen ben. Maarja dat ter zijde tijd voor een deload deze hele week rustig aan misschien dat ik volgende week maandag nog een keer ga proberen want kwa kracht moet ie er gewoon in zitten. Vanaf volgende week weer bruute trainingen ga ook weer beginnen met deadliften.

Pic benen

IMG_0791.jpg

Damn robert:eek: dat zijn een paar serieuze benen man!

Goed geknald ook afgelopen trainingen! Je rug is echt monsterlijk sterk ook! ****ing 10x10xbw chinup (waar van 4 sets +5kg!)..

@Lennart: Das wel een fijne variant op 21's..hoewel ik dat eerste deel wel wat gaar vind..

Ik schrik gewoon van die fail... hoede****kandatnou? Jij moet die dik kunnen pakken met die squat gains die je hebt gemaakt.

Altijd grappig als iemand zijn benen toont en dan quads laat zien terwijl je waarschijnlijk low bar squat. Je hams zullen dan meer groeien vermoed ik. Maar je benen zien er goed uit hoor, daar niet van.

• #1.059
Damn robert:eek: dat zijn een paar serieuze benen man!

Goed geknald ook afgelopen trainingen! Je rug is echt monsterlijk sterk ook! ****ing 10x10xbw chinup (waar van 4 sets +5kg!)..

@Lennart: Das wel een fijne variant op 21's..hoewel ik dat eerste deel wel wat gaar vind..
Thx Marvin!

Ik schrik gewoon van die fail... hoede****kandatnou? Jij moet die dik kunnen pakken met die squat gains die je hebt gemaakt.

Altijd grappig als iemand zijn benen toont en dan quads laat zien terwijl je waarschijnlijk low bar squat. Je hams zullen dan meer groeien vermoed ik. Maar je benen zien er goed uit hoor, daar niet van.
Squat zelf tussen high en low bar in kan je nu duidelijk zien heb er een dikke plek in me nek nou liggen van al dat squatten haha.
Squat geen low bar vanwege de stress op me schouders als me schouder weer helemaal goed voelt dan ga ik weer low bar squatten.

Snap er ook niks van waarom ik hem gefaild heb, had er echt dik in moeten zitten. Baal er ook aardig van maarja volgende keer beter denk dat een weekje rust me goed doet. En misschien dat ik hem volgende week maandag nog een keer aanval.

Volgende keer gaat die 170 lukken Robert. Agressie muziek erin en gaan. En nogmaals wat een chins t*ring

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven