The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
mooie trainingen. En serieus wat kracht voor 86kg te wegen!
+1

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie trainingen. En serieus wat kracht voor 86kg te wegen!

Thx man!Mooie trainingen. En serieus wat kracht voor 86kg te wegen!
+1goede progressie Robert! hopen dat je binnenkort weer helemaal de oude bent en de andere oefeningen kan bijtrekken

Haha dacht doe eens gek10 sets chin-ups
en wat een volume ook, lekker Robert!

Thx lennart! Zal hem volgende week proberen!Sterke rug heb je toch.. dit is wel een leuke oefening voor biceps
Ik stierf vandaag echt
Thx man zal ik ook volgende keer proberen misschien dat het wel helpt inderdaad omdat het dan een stuk beter opgewarmd allemaal is.Miss als je opdrukken voor je inclines doet je schouder het beter houdt. Wat een chins by the way!
vorig PR
shit

netjs hoor Robert! blijf wel voorzichtig met die push bewegingen - de verleiding zal snel groter worden om er ouderwetse gewichten op te knallen, maar beter ga je op deze tour rustig opbouwen.
Thanks Big G!netjs hoor Robert! blijf wel voorzichtig met die push bewegingen - de verleiding zal snel groter worden om er ouderwetse gewichten op te knallen, maar beter ga je op deze tour rustig opbouwen.
Thx Marvin!Damn robertdat zijn een paar serieuze benen man!
Goed geknald ook afgelopen trainingen! Je rug is echt monsterlijk sterk ook! ****ing 10x10xbw chinup (waar van 4 sets +5kg!)..
@Lennart: Das wel een fijne variant op 21's..hoewel ik dat eerste deel wel wat gaar vind..
Squat zelf tussen high en low bar in kan je nu duidelijk zien heb er een dikke plek in me nek nou liggen van al dat squatten haha.Ik schrik gewoon van die fail... hoede****kandatnou? Jij moet die dik kunnen pakken met die squat gains die je hebt gemaakt.
Altijd grappig als iemand zijn benen toont en dan quads laat zien terwijl je waarschijnlijk low bar squat. Je hams zullen dan meer groeien vermoed ik. Maar je benen zien er goed uit hoor, daar niet van.