MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Thx MC! Denk zelf ook dat die 175 heel snel eraan gaat!Nice pr, maar weet zeker dat jij zwaarder kunt. Die 175/180 zal niet lang meer duren.
Thx Miron!
Hele nette squat robbert! Hoe diep squat je ook alweer?![]()
wat ligt erin de wc?
brutale squat oude+nieuwe, en hightech gym moet ik zeggen.
nu je het zegt zie ik er wel een bad in, succes alvast (1e x dat ik dit hoor van een gaatje in de nagel prikkenHaha een dikke drol was vergeten door te trekken... j/k
Is het bad ligt een washandje in..
Me nagel is nou echt helemaal blauw/paars straks ff naar de dokter om een gaatje in me nagel te laten prikken kan het bloed eronder eruit.
)Haha een dikke drol was vergeten door te trekken... j/k
Is het bad ligt een washandje in..
Me nagel is nou echt helemaal blauw/paars straks ff naar de dokter om een gaatje in me nagel te laten prikken kan het bloed eronder eruit.
Nice pr verder. nagel laten prikken lijkt me niet zo relaxt. Maar misschien stelt het allemaal geen fuk voor.nu je het zegt zie ik er wel een bad in, succes alvast (1e x dat ik dit hoor van een gaatje in de nagel prikken)
Duidelijk dat het een bad is toch, ik heb iig nog geen plee gezien zonder gat.Nice pr verder. nagel laten prikken lijkt me niet zo relaxt. Maar misschien stelt het allemaal geen fuk voor.
rock en rollen..tbar oldskool ..verklaar u nader..heb ik mogelijk deze week ook weer iets nieuws te doen
Gewoon stang in de hoek we hebben namelijk tegenwoordig ook een soort van t-bar row machine vandaar dat als ik hem gewoon los doe oldskool er ff bijzet...leuke oefeningen, wat versta je onder t-bar oldskool?
Zekerz goede oefening thanks voor de tip nog!Brutaal kan niks anders zeggen.. dat Rock en Rollen is killend he![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Wieoy1pv-oE&feature=relatedrock en rollen..tbar oldskool ..verklaar u nader..heb ik mogelijk deze week ook weer iets nieuws te doen