XXL Nutrition

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja front squats zijn brutal ab workout!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Ja front squats zijn brutal ab workout!
+1

Vandaag lb2
Squat:

10x 50
10x 80
5x 110
3x 130
1x 150
1x 155
1x 170 PR :D

Goodmorning eerste keer:
20x 50
15x 70
10x 90
10x 100
10x 100

LUNGES:
20kg 30 stappen
20kg 30 stappen
20kg 30 stappen
20kg 30 stappen

Seated Calve raises:
20x 65
20x 85
15x 85
12x 85

Opmerkingen:

170 ging nu wel ging nog redelijk soepel! Leg ik die stang terug komt me pink tussen de stang en het squatrek.. Auwwwwww rest van de training als een shenkie met een handdoek met ijs om me vinger gelopen..

Resultaat:

IMG_0824.jpg

Nice pr, maar weet zeker dat jij zwaarder kunt. Die 175/180 zal niet lang meer duren.

Monsterlijke squat man, zo goed als 2 x BW :O

• #1.085
Hele nette squat robbert! Hoe diep squat je ook alweer?:rolleyes:

wat ligt erin de wc:eek:?
brutale squat oude+nieuwe, en hightech gym moet ik zeggen.

• #1.089
wat ligt erin de wc:eek:?
brutale squat oude+nieuwe, en hightech gym moet ik zeggen.

Haha een dikke drol was vergeten door te trekken... j/k

Is het bad ligt een washandje in..

Me nagel is nou echt helemaal blauw/paars straks ff naar de dokter om een gaatje in me nagel te laten prikken kan het bloed eronder eruit.

Me nagel is nou echt helemaal blauw/paars straks ff naar de dokter om een gaatje in me nagel te laten prikken kan het bloed eronder eruit.
nu je het zegt zie ik er wel een bad in, succes alvast (1e x dat ik dit hoor van een gaatje in de nagel prikken:rolleyes:)

Duidelijk dat het een bad is toch, ik heb iig nog geen plee gezien zonder gat. :pNice pr verder. nagel laten prikken lijkt me niet zo relaxt. Maar misschien stelt het allemaal geen fuk voor.

• #1.092
nu je het zegt zie ik er wel een bad in, succes alvast (1e x dat ik dit hoor van een gaatje in de nagel prikken:rolleyes:)

Duidelijk dat het een bad is toch, ik heb iig nog geen plee gezien zonder gat. :pNice pr verder. nagel laten prikken lijkt me niet zo relaxt. Maar misschien stelt het allemaal geen fuk voor.

Zo net ff langs de doc gegaan voelde niet lekker allemaal maar nu is de druk er wel af en voelt een stuk minder pijnlijk.

Training ub2
MP

10x 40
8x 50
2x 60
8x 65 PR
12x 55
10x 55

T-bar oldskool:

15x 65
12x 75
12x 85
12x 90
12x 85

incline dumbbell press
10x 24
12x 30
12x 30
12x 30

Dumbbell flyes eerste keer weer sinds blessure
20x 8
20x 10
20x 12

ez curls:
10x 30
10x 40
5x 50 PR
4x 50
12x 40

Rock en Rolls eerste keer:
15x 10
10x 16
10x 16
10x 16

Opmerkingen:
Lekkere training sinds lange tijd weer flyes gedaan voelde goed.
Kon alleen de stang en dumbbells met me linker hand niet goed vasthouden omdat ik me pink niet kan gebruiken.

leuke oefeningen, wat versta je onder t-bar oldskool?

Brutaal kan niks anders zeggen.. dat Rock en Rollen is killend he :D

rock en rollen..tbar oldskool ..verklaar u nader..heb ik mogelijk deze week ook weer iets nieuws te doen

• #1.097
leuke oefeningen, wat versta je onder t-bar oldskool?
Gewoon stang in de hoek we hebben namelijk tegenwoordig ook een soort van t-bar row machine vandaar dat als ik hem gewoon los doe oldskool er ff bijzet...
Brutaal kan niks anders zeggen.. dat Rock en Rollen is killend he :D
Zekerz goede oefening thanks voor de tip nog!
rock en rollen..tbar oldskool ..verklaar u nader..heb ik mogelijk deze week ook weer iets nieuws te doen
http://www.youtube.com/watch?v=Wieoy1pv-oE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=H2FjfwmQxA0

ahah ...ja die oldskool TBAR doe ik ook veel liever. helaas gaat het niet op elke gym even makkelijk als het allemaal volgespropt staat.
op apparaat/machine is ook wel ok maar waar ik nu train kan je geen goede houding aannemen want dan komt de vierkant stang tegen je zak AUW

hele oude van panatta (zoon 20 jaar)(ja weet het pannatta is meestal heel goed spul)

Opluchting altijd als je zonder pijntjes weer kan trainen. He vroeger ook schouderblessure gehad. Als je er niks van voelt ben je meer happy over de training enwaardeer je deze ook meer . @ filmpjes, Dieselcrew ftw!

Nette MP man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven