MoMass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet dan inderdaad snel zijn want ik ben over enkele weken van plan mijn squat pr te killen. Je hebt tot 13 febr. de tijd.En misschien dat ik hem volgende week maandag nog een keer aanval.

Zo is dat komt goed man!Volgende keer gaat die 170 lukken Robert. Agressie muziek erin en gaan. En nogmaals wat een chins t*ring
thx mate
Bedankt kwark... 150 is ongeveer 88% van mijn nieuwe 1rm als je het zo bekijkt valt de stap wel mee.De stap van 150 naar 170 vind ik ook wel een beetje groot Robert. Maar man, man, man, wat een massieve poten heb jij!
Haha dan zal ik daarvoor nog even een dik PR squattenJe moet dan inderdaad snel zijn want ik ben over enkele weken van plan mijn squat pr te killen. Je hebt tot 13 febr. de tijd.![]()

Thx
Wat houdt high en low bar in, want ik voel altijd alleen maar glutes en hams na een squat sessie, terwijl ik juist harde gedefineerde quads wil hebben!Ik schrik gewoon van die fail... hoede****kandatnou? Jij moet die dik kunnen pakken met die squat gains die je hebt gemaakt.
Altijd grappig als iemand zijn benen toont en dan quads laat zien terwijl je waarschijnlijk low bar squat. Je hams zullen dan meer groeien vermoed ik. Maar je benen zien er goed uit hoor, daar niet van.
Ben Back in the game! Maar nog steed oppassen cgbp en gewone benchpress doe ik voorlopig niet meer daar heb ik nog steeds last bij voor de rest kan ik de meeste oefeningen zonder al te veel pijn doen.. Echt blij dat het weer de goede kant op gaat!Mooie PR's weer Robert. Je bent back in the game. Mooi te lezen gozer.
Geen last meer, of nog steeds oppassen?

Hell Yeahh!!Let it rain!
Het regent hier PR's op de pagina! Respect man!
Haha goed bezig geweest man!

thx
Jammer van die afleiding gozer, toch een nette pr neergezet!
Idd kan ik echt niet tegen volgende week extra hard knallen op deadlift!wat een homo! brute deadlift robert en front-squats mogen ook niet achterblijven ofc.