- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd zit ook een stuk beter in me vel meteen!Opluchting altijd als je zonder pijntjes weer kan trainen. He vroeger ook schouderblessure gehad. Als je er niks van voelt ben je meer happy over de training enwaardeer je deze ook meer . @ filmpjes, Dieselcrew ftw!
Zag dat jij hem 8x 62.5 had gedaan denk daar moet ik overheen natuurlijk

+1aaah ik doe me t-bar's ook zo, old skool FTW lekker simpel
thx
Zeer dikke deadlift. Damn je bent mijn volume pr voorbij. Moet ik binnenkort weer eens aan werken.![]()

Nice front squat PR
Ik denk trouwens dat je 1RM op de DL wel een stukje boven de 200 ligt nu![]()
Zeker heb het altijd al een lekkere oefening gevonden.

Die lifts worden aardig insane Robert. Ik denk dat je de 220, misschien zelfs 230 wel uit de grond trekt![]()

Yhx. Over 3 weken
Tuurlijk Marvin zoals het hoord tochHoppa!!Robert laat de PR's weer over de pagina vliegen! Goed volume ook
![]()

Zekerz lekker had nu me handen op een soort van balance board en deed aan het einde 1 been los van de swiss ball. Echt goede oefening voor de core.
Thx Marvin, kwa reacties is het hier niet al te druk inderdaad maar heb genoeg trouwe logvolgers.Het valt me tegen dat je zo weinig volgers hebt in je log Robert! Je verplaatst toch echt beestige gewichten, verbreekt keer op keer PR's en hanteerd een mooi schema!![]()

waar in limburgVanmiddag nog even snel een training en dan richting limburg Carnavallen!![]()
?