Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Pfft je bent echt een krachtmonster :D, was al aan het wachten tot je nog eens voorbijkwam :').

Die squat en DL zijn gewoon insane bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Veel plezier met carnaval! Hou het anabool he;)

Haha gaat heel veel gezopen worden dat kan ik je wel zeggen waarschijnlijk deze training voor niks gedaan :p

In venlo jij ook?
Pfft je bent echt een krachtmonster :D, was al aan het wachten tot je nog eens voorbijkwam :').

Die squat en DL zijn gewoon insane bro!

Thx maat gaat weer goed laatste tijd`! :D

UB2
MP

10x 40
8x 40
5x 50
2x 60
4x 70 PR
Pushpres
15x 60 PR
15x 60

BOR strict:
10x 50
10x 80
12x 100
12x 100

Incline db press:
15X20
15x 30
13x 32
13x 32
13x 32 VPR

Flyes:
20x 14
20x 16
20x 18
20x 18

Seated db curl:
15x 16
15x 18
15x 18

Scott db curl:
10x 16
10x 16
12x 14

Rock en rolls:
15x 16 PR
15x 16
13x 16

Opmerkignen\
Overhead gaat echt goed laatste tijd nu snel in de auto richting limburg!

leuke oefeningen, aardige (V)PR's neer gezet Robert!
ik ga naar kerkrade/heerlen (anabool) maar waarschijnlijk blijf ik ma/di thuis en woensdag ook(volgens mij is het dan afgelopen?)

• #1.124
leuke oefeningen, aardige (V)PR's neer gezet Robert!
ik ga naar kerkrade/heerlen (anabool) maar waarschijnlijk blijf ik ma/di thuis en woensdag ook(volgens mij is het dan afgelopen?)

Oké jammer dat je niet in venlo was was echt gaaf!
Wel zwaaar katabool weekendje gehad maar dat maakt niet uit was wel focking gruwlijke.

Vandaag ub1
Incline bench:

10x 40
10x 50
5x 70
8x 80
8x 80
11x 75

Dumbbell bench press:
10x 26
12x 30
8x 34
8x 34
12x 30

Pull ups:
10x bw
5x bw +10
5x bw+ 20 PR
7x bw + 14
10x bw +10

Side raises:
15x 14
15x 16
15x 16
15x 14

French press:
10x 30
9x 45
9x 45
10x 40

Barbell curl small:
10x 30
12x 45
12x 45
15x 40

V-push down:
15x 35
15x 40
6x 45 ---> 12x 35

Opmerkingen:
Heerlijke training vandaag en train vanaf vandaag weer samen met me maatje (Momass).

Sterke pull ups dude

Nice je gaat met de pushing oefeningen al onder de 10 reppers zonder pijn of shit.

Lekker Robert! Trainse dan weer eh met je gappie ;)

• #1.128
Thx man!
Nice je gaat met de pushing oefeningen al onder de 10 reppers zonder pijn of shit.
Jaa gaat allemaal zonder problemen kreeg eigenlijk meestal last als ik vlak ging bankdrukken ik heb nu benchpress helemaal uit mijn schema gegooid en hou dat voorlopig ook zo.

Kijk nu net die seminars van dorian yates die zegt het ook,
Als mensen schouder blessures hebben ik hoef geen eens te vragen hoe het is gekomen altijd door bankdrukken.
Hij vind het een overgewaardeerde oefening en prefereerd decline benchpress boven normale benchpress.
Spreek je meer je borst mee aan, en een stuk minder blessure gevoelig.
Lekker Robert! Trainse dan weer eh met je gappie ;)
Thx kwarkie instant grow als ik weer samen met hem train ;)

FF voor de zekerheid, in je verhaal over Dorian bedoel je zeker weten decline en niet incline?

• #1.130
:thumbup:Yo thanks altijd wel interessant

intressant stukje, misschien ook wat voor onze Kwark met z'n schouder.
die pull ups zijn echt brutal robert!

volgend jaar kom je maar hellemaal in het zuiden van het zuiden, daar verblijf ik.
deze carnaval heb ik het anabool gehouden

Vervelend die schouder blessure. Je deed vroeg zeker nooit rotator cuff oefeningen? Doe ik tegenwoordig wel voor de zekerheid om blessures te voorkomen tijdens benchpress

Man, man! Respect voor die pull-ups na zo'n katabool weekend! Respect voor de hele training dan eigenlijk!:thumb:

• #1.135
intressant stukje, misschien ook wat voor onze Kwark met z'n schouder.
die pull ups zijn echt brutal robert!

volgend jaar kom je maar hellemaal in het zuiden van het zuiden, daar verblijf ik.
deze carnaval heb ik het anabool gehouden
Goed bezig dat je het anabool heb gehouden!
Ik heb het katabool gehouden maar heb wel super veel gevreten om de schade een beetje te beperken! ;)
Maarja de meeste weekenden zijn bij mij katabool... \
Volgend jaar zal ik ook weer in Venlo wezen vier het altijd met een aantal oud collega's van de marechaussee (oude werkgever)

Ik zal de link ook even doorspelen aan kwark!
Vervelend die schouder blessure. Je deed vroeg zeker nooit rotator cuff oefeningen? Doe ik tegenwoordig wel voor de zekerheid om blessures te voorkomen tijdens benchpress
Hey Kraft,
Me blessure is zo goed als over nu hoor heeft alleen wel rond de 12 weken totaal geduurd, nu doe ik ook met regelmaat rotator cuff oefeningen. Warm beter op en voer oefeningen een stuk geconcentreerder uit.
Voor die blessure deed ik inderdaad nooit rotator cuff oefeningen maar die rotator cuff oefeningen hebben zeker voor sneller herstel gezorgd en is zoiezo een must om preventief te doen.

Trainingen vandaag:
Deadlift:

10x 60
8x 100
8x 130
2x 160
4x 185 PR
3x2x130 speed

Front squat:

10x 50
3x 80
5x 100 PR
12x 85

Leg extensions:
20x 85
22x 100
22x 100
20x 100

Calve raises seated:
25x 65
25x 75
20x 85
15x 85
15x 85

Floor wipers:
50kg rond de 30 hh
50kg rond de 30 hh
50kg rond de 30 hh

Cambered ( Na 1 set floor wipers 1 min rust daarna )

Voeten op Swiss ball planc handen op bosu ball:
75 sec ong
75 sec ong
75 sec ong

Floor wipers:
http://www.youtube.com/watch?v=kcNGCG2L0OA

Voeten op Swiss ball planc handen op bosu ball:
http://www.youtube.com/watch?v=_WpxbLbEHpo

Zoiets alleen ik doe dan steeds 1 been in de lucht en dan afwisselen.

Opmerkingen:
Nice training!
Echte core killers beide oefeningen!

Laatst bewerkt:
Hoppa weer twee PR's!:rocknana:

Maak er maar van: Robert zijn PR log!!:D

Over die floor Wipers. Merk je er nog wat van als je meer gewicht aan de stang doet. Of is de stang puur voor stabilisatie en boeit het gewicht eraan niet?

• #1.138
Yeahh baby
Maak er maar van: Robert zijn PR log!!:D

Over die floor Wipers. Merk je er nog wat van als je meer gewicht aan de stang doet. Of is de stang puur voor stabilisatie en boeit het gewicht eraan niet?

Dit is de eerste keer dat ik deze oefening heb gedaan maar ik als ik logische nadenk denk ik zeker dat hoe meer gewicht je boven je hoofd moet houden hoe zwaarder het wordt. Omdat als je je benen naar links en rechts beweegt moet je met je core/schouders die stang in positie houden. En iedere keer corrigeer je die stang dus met je core/schouders hoe meer gewicht je moet corrigeren hoe zwaarder het wordt.

http://www.sherdog.net/forums/f13/catalogue-core-abdominal-oblique-exercises-387889/

Leuke site met veel core oefeningen en filmpjes ervan.

zo - het gaat weer goed hier dus. mooi dat je al flink wat kan op push gebied weer! nu die lijn doorzetten robert!

Nice business Robert

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven