- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In venlo jij ook?
Pfft je bent echt een krachtmonster, was al aan het wachten tot je nog eens voorbijkwam :').
Die squat en DL zijn gewoon insane bro!

leuke oefeningen, aardige (V)PR's neer gezet Robert!
ik ga naar kerkrade/heerlen (anabool) maar waarschijnlijk blijf ik ma/di thuis en woensdag ook(volgens mij is het dan afgelopen?)
Thx man!
Jaa gaat allemaal zonder problemen kreeg eigenlijk meestal last als ik vlak ging bankdrukken ik heb nu benchpress helemaal uit mijn schema gegooid en hou dat voorlopig ook zo.Nice je gaat met de pushing oefeningen al onder de 10 reppers zonder pijn of shit.
Thx kwarkie instant grow als ik weer samen met hem train

FF voor de zekerheid, in je verhaal over Dorian bedoel je zeker weten decline en niet incline?
Goed bezig dat je het anabool heb gehouden!intressant stukje, misschien ook wat voor onze Kwark met z'n schouder.
die pull ups zijn echt brutal robert!
volgend jaar kom je maar hellemaal in het zuiden van het zuiden, daar verblijf ik.
deze carnaval heb ik het anabool gehouden
Hey Kraft,Vervelend die schouder blessure. Je deed vroeg zeker nooit rotator cuff oefeningen? Doe ik tegenwoordig wel voor de zekerheid om blessures te voorkomen tijdens benchpress
Yeahh baby
Maak er maar van: Robert zijn PR log!!
Over die floor Wipers. Merk je er nog wat van als je meer gewicht aan de stang doet. Of is de stang puur voor stabilisatie en boeit het gewicht eraan niet?