- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nav. je gewichten ben ik wel benieuwd na je wheels, die leg-raises zijn ook netjes, ik haal 10 met moeite, doe je ze met gestrekte benen? (ik doe ze ook zelden)
flinke poten!Op pagina 53 staat een pic van me benen.
Die leg raises doe ik altijd met gestrekte benen, had ze al een tijd niet meer gedaan maar blijft een lekkere oefening...

no shitThanks jongens maar ben meer tevreden over vandaag!![]()

215 voor jou?
Nice kwark train je nog?Uitstekend Robert. Ik verwacht ook niet anders. Je DFL is nu net zo sterk als die van mij![]()
Die frontsquat viel wel zwaar moet ik zeggen... Binnenkort maar beginnen met 1leg extensions want hij word zo een beetje te licht...sweet !
Die Frontsquat na je deadlift is ook wel uber nice ... en die +20reppers op je extensions, tjaaaaa ...![]()
Hehé
Thx Lennart!
Is ook niet raar natuurlijk! Beste deadlift ookThanks jongens maar ben meer tevreden over vandaag!
![]()
...en die fronts, die ga ik je nooit na doen...
Haha ja ik was weer goed te horen in de gym was wel grappig die instructeur kwam ook even kijken naar me lift hij zei al van te voren"Bruut man! Gym ook weer bij elkaar geschreeuwd neem ik aan, Filmpje?![]()
"Hup ook de 210 deadlift. Ik begin je een vervelend mannetje te vinden!
bro.

Met 5x 170 backsquats moeten die frontsquats voor jou er ook in zitten Marvin als je er even goed op gaat focussen!Is ook niet raar natuurlijk! Beste deadlift ook...en die fronts, die ga ik je nooit na doen...
![]()
215 voor jou?
Nice kwark train je nog?
Die frontsquat viel wel zwaar moet ik zeggen... Binnenkort maar beginnen met 1leg extensions want hij word zo een beetje te licht...
Hehé
Thx Lennart!

Stiekem doet Marvy gewoon quartersquats voor maximal quad isolationHaha ja ik was weer goed te horen in de gym was wel grappig die instructeur kwam ook even kijken naar me lift hij zei al van te voren"
" denk je om de decibelen Robert"
Maar was me camera vergeten eigenlijk geen moment aan gedacht, volgend deadlift of squat pr zal ik weer op de film zetten!
Met 5x 170 backsquats moeten die frontsquats voor jou er ook in zitten Marvin als je er even goed op gaat focussen!