Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Marvin! Heb nou alweer zin in volgende week om weer te knallen! Maar we doen het voor een hoger doel hé om straks bigger en stronger terug te komen!Suc6 met de deload! De mijne zit er gelukkig net op!![]()
Nee merkte geen achteruitgang in het een of ander, ben nou ongeveer 3 maanden weer hard aan het trainen en nu is het tijd om even een weekje actief herstel te pakken. Ze zeggen ook dat je groeit in een deload week omdat je lichaam eindelijk tot rust komt. Me lichaam kan nu volledig herstellen en voorbereiden op volgende trainingsperiode. Doe het ook voor blessurepreventie trouwens.60kg incline banken noem je deloaden? vind het nog aardig zwaar anders
Waarom een deload trouwens? merkte je achteruitgang in het een of ander?

Oké misschien word het tijd dat ik dan ook eens ga deloaden, heb het nooit eerder gedaan. Ik dacht als ik voel dat ik vermoeider raak enzo ga ik deloaden, maar dat heb ik nooit gehad
Een weekje wat rustiger aan is natuurlijk altijd bevorderlijk voor optimaal herstel, maar de trainingen lijken me zo A-bevredigend..![]()
Opmerkingen
Lekker rustig aan gedaan nu alweer zin om volgende week keihard te knallen...
Die drive om te trainen is er altijd dat is het probleem. Vorig jaar bijna 1 jaar achter elkaar zwaar getraind en uiteindelijk liep ik met een schouder blessure. Had een deload die blessure kunnen voorkomen dat weet ik natuurlijk ook niet. Maar heb in ieder geval tegen mezelf gezegt dat ik om de paar maanden even een deload doe.Als je zoveel drive hebt om te knallen vraag ik me af of je lichaam echt een deload nodig had.
Vind het wederom een erg zware training voor een deload.. 90% van DBB wou dat ze zo waar konden trainen![]()
Heb er nu al zin in!Totaal niet bevredigend inderdaad zo'n deload...maar de rebound in de week erna is schandalig! WAT EEN DRIVE heb je dan![]()

+1Deload is een pain in the ass maar noodzakelijk voor verdere progressie. Keep up the good work!
Haha jaa dan zou ik snel een keer even een deload week inplannen! Zal je alleen maar goed doen..Weer wat geleerd, misschien is het ook wijs om voor mij binnekort is een deload week te pakken, aangezien ik al vanaf augustus non-stop aan het trainen ben.. en je Front squat blijft baas vind ik, keep it up!
Mooizo, de deload is voorbij... al die vreselijk lage ecto gewichten nu BAH!![]()

geniaal die gewichten op de SQ met deloadik zou willen dat ik er even 8x120 uitduwde
nu weer knallen gozer!
wat deload?? is er niet aan te zien he-he
tijd om weer serieuze gewichten te verplaatsen!

Afwisseling en laatst in die Seminar van Dorian Yates die zei ook voor triceps beter isolatie oefeningen doen omdat je al genoeg press oefeningen doet. Zeg niet dat dit het beste is maar het kan..Weer goed geknald Robert! Sterke BOR ook. Nog een reden waarom je twee iso's voor je triceps doet ipv eerst Dippen bijv?
Thx!Lekkere BOR gozer! bij die incline bench in de smith, heb ik ook wel is een paar keer gedaan uit noodzaak, maar heb altijd het idee dat ik er op de één of andere manier toch nooit lekker onderlig..