- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie training Robert. En die BOR is weer als vanouds: Ziekelijk!![]()

Thx mate
Ja vond ik ook vreemd zal dat stangetje eens nawegen. Afgelopen weken alleen maar ez-curls gedaan misschien dat het daardoor komt...Zieke BOR , alleen raar dat je dan met bb curls 6*40 lastig vindt![]()
Haha Nice Keun congraitz!Robert watch your back!
met andere woorden, KEUN heeft 10x100kg geBOR'ed![]()

ik neem het weer terug wat ik zeiHaha Nice Keun congraitz!
Vandaag
Deadlift:
5x 185 PR

Whaha

Voor me deadlift doe ik een soort van wendler maar 1 werkset all out per week.Man jij blijft maar omhoog gaan met die Deads, niks plateaus hier
****ing hell man die DL blijft mar groeien. Ik ben weer genoodzaakt morgen te frontsquatten zie ik wel weer![]()

Nou jou haal ik voorlopig niet in hoor Miron!
Laatste keer had je volgens mij 6x 120
DL gaat goed idd ben jij nog van plan om binnenkort een 1rm te trekken op deads?
Thx man ik zag het in je log werkt goed voor je!Netjes weer man, sinds ik jou manier van deadliften doe, gaat mijn deadlift ook aardig omhoog in gewicht.. 215kg deadlift zou erg mooi zijn!
Thx Philosopher!
Ja hoor zie ik ook geen reden voor om dat niet te doen, na 1 week rustig aan weet me lichaam echt nog wel hoe zware gewichten aanvoelen.Gelijk vol gas na die deload ! heeft goed gewerkt bij jou dus.
Thx man
haha, wat een shitload aan PR's alleen al op deze pagina![]()