Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx gast!insane volume op die BOR zeker met dat gewicht, petje af daarvoor.![]()
Dat gaat goedkomen!
BOR gaat erg lekker idd!Weeral een hoop PR'sWat een reps ook op je BOR ... damn nice!
7 Werksets voor borst daarna nog 3 werksets floorpress vind ik zelf niet bepaald een laag volume voor presses...sterke bor's! ik vind het volume op de presses wel wat laag, wat is hier precies de reden achter, of is er geen reden voor?
ik doel meer op het aantal reps bij de eerste 2 press oefeningen, die floor-presses zijn wel erg nice dat je dat aantal reps nog haalt zo aan het einde van je workout.7 Werksets voor borst daarna nog 3 werksets floorpress vind ik zelf niet bepaald een laag volume voor presses...
Ohh zo bedoel je het..ik doel meer op het aantal reps bij de eerste 2 press oefeningen, die floor-presses zijn wel erg nice dat je dat aantal reps nog haalt zo aan het einde van je workout.
daar bedoel ik die 3 reppers mee, de rest is gewoon netjes.
kan ook zijn omdat ik nog niet super heavy kan gaan met de db's in mijn gym, en het dus ook niet kan vergelijken.
Thanks man!Je blijft lekker gaan, ziek die bor's met dat volume/gewicht.
Zie ook floorpresses, hoe bevallen ze?
En Robert vervolgd gewoon weer zijn PR-regen!Komt er dan nooit een eind aan...
![]()

Vond je smaller beter of pinky?
Ik heb tot op heden alleen pinky gedaan dus daar kan ik geen uitspraken over doen.

Trainingen... EHmm misschien vrijdag heel licht een beetje spanning op me spieren zetten.. voor de rest rust!Bruut gozer! hoe ga je de rest van de week inplanne qua trainingen enzovoorts?
En heb je nog foto's van je fysiek staan in je log? ik had namelijk wel een benen pic gevonden.
Nee eigenlijk niet ik heb vorig jaar augustus 1 keer bij gijs events getraind..Nice front squat man!
Heb je al vaak op events getraind? Zo ja, hoe sta je ervoor als je kijkt naar de onderdelen van NCC?