Fitness Seller

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
insane volume op die BOR zeker met dat gewicht, petje af daarvoor. ;)

Insane BOR! Gaat lekker volhouden zo

Weeral een hoop PR's :p Wat een reps ook op je BOR ... damn nice!

sterke bor's! ik vind het volume op de presses wel wat laag, wat is hier precies de reden achter, of is er geen reden voor:D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
insane volume op die BOR zeker met dat gewicht, petje af daarvoor. ;)
Thx gast!
Insane BOR! Gaat lekker volhouden zo
Dat gaat goedkomen!
Weeral een hoop PR's :p Wat een reps ook op je BOR ... damn nice!
BOR gaat erg lekker idd!
sterke bor's! ik vind het volume op de presses wel wat laag, wat is hier precies de reden achter, of is er geen reden voor:D?
7 Werksets voor borst daarna nog 3 werksets floorpress vind ik zelf niet bepaald een laag volume voor presses...

Laatst bewerkt:
7 Werksets voor borst daarna nog 3 werksets floorpress vind ik zelf niet bepaald een laag volume voor presses...
ik doel meer op het aantal reps bij de eerste 2 press oefeningen, die floor-presses zijn wel erg nice dat je dat aantal reps nog haalt zo aan het einde van je workout.

daar bedoel ik die 3 reppers mee, de rest is gewoon netjes.
kan ook zijn omdat ik nog niet super heavy kan gaan met de db's in mijn gym, en het dus ook niet kan vergelijken.

Laatst bewerkt:
Je blijft lekker gaan, ziek die bor's met dat volume/gewicht.

Zie ook floorpresses, hoe bevallen ze?

En Robert vervolgd gewoon weer zijn PR-regen!:bow: Komt er dan nooit een eind aan...:o

• #1.369
ik doel meer op het aantal reps bij de eerste 2 press oefeningen, die floor-presses zijn wel erg nice dat je dat aantal reps nog haalt zo aan het einde van je workout.

daar bedoel ik die 3 reppers mee, de rest is gewoon netjes.
kan ook zijn omdat ik nog niet super heavy kan gaan met de db's in mijn gym, en het dus ook niet kan vergelijken.
Ohh zo bedoel je het..

Ja idd bij de eerste oefeningen redelijk laag in me reps gegaan bij incline...
Beetje kracht proberen op te bouwen nu me schouder weer heel is.

En die db press had ik wel verwacht dat ik er 5 zou uitpompen met die 40db's viel een beetje tegen.

Je blijft lekker gaan, ziek die bor's met dat volume/gewicht.

Zie ook floorpresses, hoe bevallen ze?
Thanks man!

Floorpress vind het een lekkere oefening moet ik zeggen veel spierpijn in me triceps vandaag!
Gisteren pakte ik hem met me pink op de ringen en vorige week pakte ik hem iets smaller voelde wel beter aan moet ik zeggen.

Weet jij daar iets over of dat nog uitmaakt?

En Robert vervolgd gewoon weer zijn PR-regen!:bow: Komt er dan nooit een eind aan...:o
:)

Vond je smaller beter of pinky?

Ik heb tot op heden alleen pinky gedaan dus daar kan ik geen uitspraken over doen.

• #1.372
Vandaag
Frontsquat:

10x 50
5x 70
2x 90
1x 110
1x 120
1x 130 PR
1x 135 PR

Deadlift:
10x 60
5x 100
3x 130
1x 160
6x 180

Leg extensions:

15x 85
15x 100
15x 100
15x 100
15x 100

Calve raises:
15x 85
15x 100
15x 110
15x 100
15x 100
15x 90

Buikspieren
circuit met 3 oefeningen 2x

Opmerkingen:
Dacht doe eens gek laat ik eens beginnen met frontsquat en kijken wat me max is! ;)

Kijk hem gaan! Hoe flik je dat toch elke keer Robert? Je zit toch niet te snoepen eh? :p

• #1.374
GOED NIEUWS IK DOE WAARSCHIJNLIJK ZONDAG MEE AAN DE NSMB New Commers Strong Man Cup!!

Er is een plaats vrijgekomen en heb Jimmy net gemaild en volgens mij moet ik nu gewoon mee kunnen doen.

Achteraf dus niet zo'n hele slimme zet geweest deze training maar ik ging er echt vanuit dat ik niet meer mee kon doen stond namelijk 5e op de reservelijst...

Bruut gozer! hoe ga je de rest van de week inplanne qua trainingen enzovoorts?
En heb je nog foto's van je fysiek staan in je log? ik had namelijk wel een benen pic gevonden.

Nice front squat man!
Heb je al vaak op events getraind? Zo ja, hoe sta je ervoor als je kijkt naar de onderdelen van NCC?

• #1.377
Bruut gozer! hoe ga je de rest van de week inplanne qua trainingen enzovoorts?
En heb je nog foto's van je fysiek staan in je log? ik had namelijk wel een benen pic gevonden.
Trainingen... EHmm misschien vrijdag heel licht een beetje spanning op me spieren zetten.. voor de rest rust!
Jaa die staan wel ergens moet je rond juli kijken in me log was na me cut..
Nice front squat man!
Heb je al vaak op events getraind? Zo ja, hoe sta je ervoor als je kijkt naar de onderdelen van NCC?
Nee eigenlijk niet ik heb vorig jaar augustus 1 keer bij gijs events getraind..
Toen duckwalk, log, yoke en wheelflips gedaan, dus heb van mezelf geen hoge verwachtingen.
Doe meer mee voor de ervaring om een keer een wedstrijd te draaien.
En bevalt het goed dan ga ik natuurlijk vaker events trainen!

Oke, ook wel lekker om zonder verwachtingen een wedstrijdje in te stappen!
Succes in ieder geval, vooral met de stones, is denk jammer dat je die nog niet hebt gedaan.

Zie dat je erbij zit bij de NCC, mooi man. Respect dat je zo de wedstrijd instapt, genoeg lef heb je wel.

Denk dat jij best nog goed zou kunnen eindigen als ik zo je trainingen zie. Je bent sterk en dat ook nog eens met een hoog volume. Spierconditie genoeg.

Hoe zit het met je verdere conditie? Zie je zondag.

Nette prestaties als het klopt, beetje vreemd dat je calve raises kwa gewicht laag zitten ;) .

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven