AndroidHealthClinic

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oei oei, mijn 1rm op de FS ligt nog altijd lager dan 135 :$

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Zie dat je erbij zit bij de NCC, mooi man. Respect dat je zo de wedstrijd instapt, genoeg lef heb je wel.

Denk dat jij best nog goed zou kunnen eindigen als ik zo je trainingen zie. Je bent sterk en dat ook nog eens met een hoog volume. Spierconditie genoeg.

Hoe zit het met je verdere conditie? Zie je zondag.
Me conditie is niet bijster goed ook niet super slecht maar heb de laatste tijd weinig conditionele dingen gedaan.
Ik hoop op een mooie wedstrijd ga me in ieder geval 100% inzetten en we zullen zien hoe ik ga eindigen!
Jij ook alvast succes en ik zie je zaterdag! :thumbs:

Nette prestaties als het klopt, beetje vreemd dat je calve raises kwa gewicht laag zitten ;) .
Wat moet er niet kloppen? ???
Oei oei, mijn 1rm op de FS ligt nog altijd lager dan 135 :$
Volgens mij heb jij ooit nog een keer een dubbel met 135 gemaakt! ;)

Me conditie is niet bijster goed ook niet super slecht maar heb de laatste tijd weinig conditionele dingen gedaan.
Ik hoop op een mooie wedstrijd ga me in ieder geval 100% inzetten en we zullen zien hoe ik ga eindigen!
Jij ook alvast succes en ik zie je zaterdag! :thumbs:

Wat moet er niet kloppen? ???

Volgens mij heb jij ooit nog een keer een dubbel met 135 gemaakt! ;)

Haha ja nu je het zegt! Ik onthoud dat echt niet man :p

leuk dat je ook bij de NCC mee doet.
sterke tegenstander zo te zien!

veel suc6 nog

Hoe groot zijn je poten nu onderhand robert?

Heb je nog meegedaan aan de NCC? hoe was het?:)

Je hebt het goed gedaan gisteren. Zeker die loadrace. Stones ook niet verkeerd ondanks dat dit de eerste keer was.

Relaxt je gesproken te hebben en die maat Momas van je ook.

• #1.390
Hier even mijn verslagje NSMB New Commers Strong Man Cup 2010
Super Medley - wheel flip 250kg 5flips/duck walk 120kg 15m/farmers walk 75kg 15m
Wheelflip ging iets lastiger dan ik had verwacht, vooral eerste paar flips daarna ging het beter!
De duckwalk ging naar me gevoel redelijk 1 drop maar koste me niet erg veel tijd om te herstellen. Daarna farmers vielen me tegen had paar meter gelopen toen een drop daarna weer opgepakt maar toen werd ik afgefloten wegens de tijd. (moest binnen 60 sec.)
10e tijd

Log Lift Max 3 beurten/start gewicht 70kg
70kg PR
75kg PR
80-

Had zelf gehoopt op de 80 maar die zat er gisteren niet in! Overhead moet aan gewerkt worden..
Desondanks niet geheel ontevreden op dit onderdeel omdat dit de 2e keer in me leven was dat ik een log in me hand had.

Loading Race 3 biervatten 75kg en 2 droogmachines 50kg, 8m, op 1m20
Dit onderdeel ging echt super eerste 3 biervatten waren binnen no-time op de pallets.
Daarna eerste droogmachine ging ook snel bij tweede droogmachine verloor ik iets tijd.
Hierop derde tijd weten te zetten er erg tevreden mee. ( tijden lagen erg dicht bij elkaar)

Conans Wheel 200kg
Had echt geen idee wat ik hiervan moest verwachten, ik tilde de stang omhoog en in eerste instantie viel het mee. Kreeg vooral veel problemen met ademen. Mijn looptempo was niet erg hoog, volgende keer toch proberen meer vaart te maken. Maar desondanks toch 2 en een kwart rondje weten te lopen.

Na dit onderdeel stond ik gedeelt 8e met 1 punt achterstand op nummer 7, maar nu kwamen de atlas stones en aangezien ik daar geen ervaring op had verwachte ik weinig punten te pakken.

Atlas Stones 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20
Atlas stones hiervoor was ik aardig zenuwachtig had totaal nog geen ervaring met stones.
Even met verschillende deelnemers (corpaul, mc chick, mike) wat gepraat en wat tips en trucks gevraagd.
Eerste steen 70 was geen probleem daarna 80 ging redelijk niet echt volgens het boekje maar hij ging erop! Toen de 90kg ik kreeg de techniek al wat beter door en ging er ook op.
Toen de 110kg kreeg hem van de grond tussen me knieén maar kreeg de steen net niet hoog genoeg.
Nog een keer geprobeerd en weer net niet hoog genoeg echt zonde! Wel een heel gaaf onderdeel om te doen!

Uiteindelijk 10e geworden..

Gezien de voorbereiden hoorde afgelopen donderdag dat ik mee kon doen, en veel events nog nooit of 1 keer heb getraind ben ik tevreden met het resultaat.
Erg leuke dag gehad en leuk om eindelijk eens wat gezichten achter de DBB nickname's te zien:)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Je hebt het goed gedaan gisteren. Zeker die loadrace. Stones ook niet verkeerd ondanks dat dit de eerste keer was.

Relaxt je gesproken te hebben en die maat Momas van je ook.

Thx kerel! Was gezellig!
Echt jammer van die 110 stone haha maar blijft echt een gaaf onderdeel!:D

Toch zeker goed gepresteerd man.
Ga je nu vaker hierop trainen?

erg sterk Robert! vooral omdat je nog nooit zulke onderdelen hebt gedaan

Leuk verslag

echt netjes gepresteerd Robert!
en wat denk je nu over het stm gebeuren?
zie je er wat in voor in de toekomst?

• #1.396
echt netjes gepresteerd Robert!
en wat denk je nu over het stm gebeuren?
zie je er wat in voor in de toekomst?

Yo Mike!

Ja ik vond die wedstrijd echt heel gaaf om te doen, wil de komende tijd wel wat meer onderdelen gaan trainen. Misschien 1 keer in de maand, en voor de rest de komende tijd zo sterk mogelijk worden in de gym.
Eerst een goede basis hebben voordat ik me echt meer ga toeleggen op strongman. Dan denk ik aan een 200 squat en 250 deadlift en me overhead moet echt omhoog. En daarna meer wedstrijden draaien.

Yo Mike!

Ja ik vond die wedstrijd echt heel gaaf om te doen, wil de komende tijd wel wat meer onderdelen gaan trainen. Misschien 1 keer in de maand, en voor de rest de komende tijd zo sterk mogelijk worden in de gym.
Eerst een goede basis hebben voordat ik me echt meer ga toeleggen op strongman. Dan denk ik aan een 200 squat en 250 deadlift en me overhead moet echt omhoog. En daarna meer wedstrijden draaien.

Vergeet alleen niet dat strongman odd, en gym lifts totaal verschillend zijn he..

er zijn mensen die bijv heel sterke gym lifts hebben, maar op stm odd weer een stuk slechter presteren. en andersom ook natuurlijk.

Een goede strongman basis bereik je door die oefeningen op te bouwen, een hoge squat is echt geen garantie voor een brute yoke.
En je stats zijn op dit moment erg goed voor een beginnende strongman vind ik.

• #1.399
Vergeet alleen niet dat strongman odd, en gym lifts totaal verschillend zijn he..

er zijn mensen die bijv heel sterke gym lifts hebben, maar op stm odd weer een stuk slechter presteren. en andersom ook natuurlijk.
Daar heb je gelijk in, beter om vanaf nu al geregeld onderdelen te trainen! :D
Een goede strongman basis bereik je door die oefeningen op te bouwen, een hoge squat is echt geen garantie voor een brute yoke.
En je stats zijn op dit moment erg goed voor een beginnende strongman vind ik.
Idd heb je gelijk in.
Zie hierboven.

Goed gepresteerd gozer :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven