MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Me conditie is niet bijster goed ook niet super slecht maar heb de laatste tijd weinig conditionele dingen gedaan.Zie dat je erbij zit bij de NCC, mooi man. Respect dat je zo de wedstrijd instapt, genoeg lef heb je wel.
Denk dat jij best nog goed zou kunnen eindigen als ik zo je trainingen zie. Je bent sterk en dat ook nog eens met een hoog volume. Spierconditie genoeg.
Hoe zit het met je verdere conditie? Zie je zondag.
Wat moet er niet kloppen?Nette prestaties als het klopt, beetje vreemd dat je calve raises kwa gewicht laag zitten.

Volgens mij heb jij ooit nog een keer een dubbel met 135 gemaakt!Oei oei, mijn 1rm op de FS ligt nog altijd lager dan 135 :$

Me conditie is niet bijster goed ook niet super slecht maar heb de laatste tijd weinig conditionele dingen gedaan.
Ik hoop op een mooie wedstrijd ga me in ieder geval 100% inzetten en we zullen zien hoe ik ga eindigen!
Jij ook alvast succes en ik zie je zaterdag!
Wat moet er niet kloppen?
Volgens mij heb jij ooit nog een keer een dubbel met 135 gemaakt!![]()

Haha heb gisteren even je logje doorgebladerd ging even opzoeken wat jou max was!Haha ja nu je het zegt! Ik onthoud dat echt niet man![]()

+1

Je hebt het goed gedaan gisteren. Zeker die loadrace. Stones ook niet verkeerd ondanks dat dit de eerste keer was.
Relaxt je gesproken te hebben en die maat Momas van je ook.

Yep ga zeker vaker onderdelen trainen was echt een leuke dag gisteren!Toch zeker goed gepresteerd man.
Ga je nu vaker hierop trainen?
echt netjes gepresteerd Robert!
en wat denk je nu over het stm gebeuren?
zie je er wat in voor in de toekomst?
Yo Mike!
Ja ik vond die wedstrijd echt heel gaaf om te doen, wil de komende tijd wel wat meer onderdelen gaan trainen. Misschien 1 keer in de maand, en voor de rest de komende tijd zo sterk mogelijk worden in de gym.
Eerst een goede basis hebben voordat ik me echt meer ga toeleggen op strongman. Dan denk ik aan een 200 squat en 250 deadlift en me overhead moet echt omhoog. En daarna meer wedstrijden draaien.
Daar heb je gelijk in, beter om vanaf nu al geregeld onderdelen te trainen!Vergeet alleen niet dat strongman odd, en gym lifts totaal verschillend zijn he..
er zijn mensen die bijv heel sterke gym lifts hebben, maar op stm odd weer een stuk slechter presteren. en andersom ook natuurlijk.

Idd heb je gelijk in.Een goede strongman basis bereik je door die oefeningen op te bouwen, een hoge squat is echt geen garantie voor een brute yoke.
En je stats zijn op dit moment erg goed voor een beginnende strongman vind ik.