AndroidHealthClinic

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
het blijft gekke werk hier in jou log!
aPRil duurt nog even:p

brute foto's ! goede trainingen ook weer, met name die BOR vind ik erg sterk, lekkere deadlift pr ook!

Sjemig, beestige vent ben jij Robert ;) Leuke foto's! Vooral die laatste was wel grappig leek net een handpalm maar dan anders hahaha

Naar je zin gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
het blijft gekke werk hier in jou log!
aPRil duurt nog even:p
Haha ik hoop dat het, het helejaar aPRil blijft :p
brute foto's ! goede trainingen ook weer, met name die BOR vind ik erg sterk, lekkere deadlift pr ook!
Thanks gozer! Gaat weer lekker...
Sjemig, beestige vent ben jij Robert ;) Leuke foto's! Vooral die laatste was wel grappig leek net een handpalm maar dan anders hahaha

Naar je zin gehad?
Haha jaa die laatste is zeker grappig baalde als een stekker dat ik die 110 er net niet op kreeg :mad:
Maar al met al was het echt een hele gave dag! Staat nog verslagje ook van in me log...

Die BOR is echt sick man. Ook best wel uit verhouding met andere lifts :P

Monster BOR's en deads:fire:

leuke foto's man!!! ziet er sterk uit :P

datum voor de meet staat nu op de 28e van mei...

• #1.429
Die BOR is echt sick man. Ook best wel uit verhouding met andere lifts :P
Benen en rug zijn altijd al sterkste spiergroep geweest.
En heb vorig jaar 2x schouder blessure gehad die 2 x bij elkaar toch zo'n 3 maanden uit de roulatie met borst/schouders geweest dat heeft me progressie natuurlijk ook in de weg gestaan op die spiergroepen.
Thx dude!
leuke foto's man!!! ziet er sterk uit :P

datum voor de meet staat nu op de 28e van mei...
Oké dan hou ik die even vrij!

Vandaag ub1:
Incline bench:

10x 50
5x 70
3x 80
3x 90 PR
12x 75 Moest eigenlijk 85 op zitten foutje
6x 80
6x 80

DB bench:
10x 30
4x 40 lichte spot
6x 36
8x 34
10x 30

Side raises:
12x 12
12x 14
10x 16
12x 12

Pull ups:
10x bw
5x bw + 10
6x bw + 20 PR
7x bw + 10
12x bw

French press:
12x 30
12x 45
10x 40
10x 40
10x 40

One hand db curl met arm op incline bank
7x 18
6x 18
5x 18
5x 18 --> 10x 30 ezcurl

Opmerkingen
Nice training 100 incline is in zicht! :D

ik denk in de avond - omdat sommige mensen overdag werken (of school) en shit...

die 100 incline press ik morgen wel even weg ;)

tja, aPRil he???
beestige training weer, heb je trouwens niet het probleem dat je onderlichaam naar voren gaat met pull-ups?

• #1.435
ik denk in de avond - omdat sommige mensen overdag werken (of school) en shit...

die 100 incline press ik morgen wel even weg ;)
Haha niet te mans hé:D

Wat squat je momenteel trouwens? :p

tja, aPRil he???
beestige training weer, heb je trouwens niet het probleem dat je onderlichaam naar voren gaat met pull-ups?
Was zeker een goed training!
Nee nooit zoveel last van eigenlijk...
Hou je mond Sjaak! Voor ik het weet moet ik de 28e 4 scoops crack nemen om jullie wat bij te benen:o

@Robert! Beste training, ALWEER:D
Ligt er een beetje aan wat er getraind gaat worden Marvin als we borst gaan trainen zal ik ook 4 scoops moeten nemen!
Maar als er benen of rug getraind gaat worden dan liggen de kaarten anders! ;)

Nice dat je er ook bij bent KeuN!

Laatst bewerkt:
nette pull ups man! Zal ze binnenkort ook eens met 20 proberen

Gaat goed op die inclines. Helemaal geen last van schoudershit meer bij low reps?

Haha niet te mans hé:D

Wat squat je momenteel trouwens? :p

Ligt er een beetje aan wat er getraind gaat worden Marvin als we borst gaan trainen zal ik ook 4 scoops moeten nemen!
Maar als er benen of rug getraind gaat worden dan liggen de kaarten anders! ;)

haha kl***zak - :P ik squat als een p*ssy en ben er niet trots op - dat weet je zelf

ik denk trouwens dat deze keer het een beetje toeval wordt wie wat gaat trainen, we kunnen van tevoren het één en ander afspreken, maar ik ga niet m'n hele schema omgooien denk ik - dan kunnen we wel ff kijken wie dezelfde trainingen doen ofzo

• #1.439
nette pull ups man! Zal ze binnenkort ook eens met 20 proberen
Thx kerel! Bljift een heerlijke oefening rug staat altijd op ontploffen!
Gaat goed op die inclines. Helemaal geen last van schoudershit meer bij low reps?
Nope gelukkig niet! :D
haha kl***zak - :P ik squat als een p*ssy en ben er niet trots op - dat weet je zelf

ik denk trouwens dat deze keer het een beetje toeval wordt wie wat gaat trainen, we kunnen van tevoren het één en ander afspreken, maar ik ga niet m'n hele schema omgooien denk ik - dan kunnen we wel ff kijken wie dezelfde trainingen doen ofzo
Haha :D

Oké dat is goed man lijkt me wel bruut om met jou rug te trainen, volgens mij zitten we kwa BOR/ T-bar's redelijk op het zelfde niveau!
Maar we kijken wel hoe of wat komt goed..

LIjkt me wel een goed idee..om nu met z'n achten als een stel superdudes om de bench te gaan staan is ook ruk...daarna weer even chillen in de lobby ofzo...:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven