- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik hoop dat het, het helejaar aPRil blijfthet blijft gekke werk hier in jou log!
aPRil duurt nog even![]()

Thanks gozer! Gaat weer lekker...brute foto's ! goede trainingen ook weer, met name die BOR vind ik erg sterk, lekkere deadlift pr ook!
Haha jaa die laatste is zeker grappig baalde als een stekker dat ik die 110 er net niet op kreegSjemig, beestige vent ben jij RobertLeuke foto's! Vooral die laatste was wel grappig leek net een handpalm maar dan anders hahaha
Naar je zin gehad?

waarom hoor ik dat nu pasleuke foto's man!!! ziet er sterk uit
datum voor de meet staat nu op de 28e van mei...

Benen en rug zijn altijd al sterkste spiergroep geweest.Die BOR is echt sick man. Ook best wel uit verhouding met andere lifts![]()
Thx dude!
Oké dan hou ik die even vrij!leuke foto's man!!! ziet er sterk uit
datum voor de meet staat nu op de 28e van mei...

Hou je mond Sjaak! Voor ik het weet moet ik de 28e 4 scoops crack nemen om jullie wat bij te benen

Hou je mond Sjaak! Voor ik het weet moet ik de 28e 4 scoops crack nemen om jullie wat bij te benen
@Robert! Beste training, ALWEER![]()

don't worry ik ben er nogHou je mond Sjaak! Voor ik het weet moet ik de 28e 4 scoops crack nemen om jullie wat bij te benen

Haha niet te mans héik denk in de avond - omdat sommige mensen overdag werken (of school) en shit...
die 100 incline press ik morgen wel even weg![]()

Was zeker een goed training!tja, aPRil he
beestige training weer, heb je trouwens niet het probleem dat je onderlichaam naar voren gaat met pull-ups?
Ligt er een beetje aan wat er getraind gaat worden Marvin als we borst gaan trainen zal ik ook 4 scoops moeten nemen!Hou je mond Sjaak! Voor ik het weet moet ik de 28e 4 scoops crack nemen om jullie wat bij te benen

Nice dat je er ook bij bent KeuN!
Haha niet te mans hé
Wat squat je momenteel trouwens?
Ligt er een beetje aan wat er getraind gaat worden Marvin als we borst gaan trainen zal ik ook 4 scoops moeten nemen!
Maar als er benen of rug getraind gaat worden dan liggen de kaarten anders!![]()
ik squat als een p*ssy en ben er niet trots op - dat weet je zelfThx kerel! Bljift een heerlijke oefening rug staat altijd op ontploffen!nette pull ups man! Zal ze binnenkort ook eens met 20 proberen
Nope gelukkig niet!Gaat goed op die inclines. Helemaal geen last van schoudershit meer bij low reps?

Hahahaha kl***zak -ik squat als een p*ssy en ben er niet trots op - dat weet je zelf
ik denk trouwens dat deze keer het een beetje toeval wordt wie wat gaat trainen, we kunnen van tevoren het één en ander afspreken, maar ik ga niet m'n hele schema omgooien denk ik - dan kunnen we wel ff kijken wie dezelfde trainingen doen ofzo

LIjkt me wel een goed idee..om nu met z'n achten als een stel superdudes om de bench te gaan staan is ook ruk...daarna weer even chillen in de lobby ofzo...ik denk trouwens dat deze keer het een beetje toeval wordt wie wat gaat trainen, we kunnen van tevoren het één en ander afspreken, maar ik ga niet m'n hele schema omgooien denk ik - dan kunnen we wel ff kijken wie dezelfde trainingen doen ofzo