MuscleMeat

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wooow 175 al nice:) Geen filmpje?

180 dan wel op film he;)

Squat gaat bij jou wel het beste vooruit toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Thx kwark!
Bruute squat gozer
Op naar de 200!;)
Idd op naar die 200!

Wooow 175 al nice:) Geen filmpje?

180 dan wel op film he;)

Squat gaat bij jou wel het beste vooruit toch?
Nee geen filmpje laatste tijd train ik alleen me trainingsmaat is geblesseerd, al een paar maanden. Door zijn rug gegaan op zijn werk, nu vraag ik altijd al 1 iemand om me te spotten om dan een ander ook nog te vragen om te filmen vind ik een beetje overdreven. Staat wel nog filmpje van 165kg squat op youtube van me.Maar 180 zal ik op film zetten bij deze beloofd! ;)

Squat heb ik afgelopen jaar idd zeker de beste progressie op geboekt, heb net even terug gekeken op 19 mei 2009 had ik een nieuwe 1rm van 140kg. 35kg gain dus afgelopen jaar.

Deadlift begint nu ook weer goed te gaan, zit in ieder geval wel weer een nieuwe 1rm in. Misschien ga ik volgende week woensdag voor een nieuwe deadlift 1rm, train dan in utrecht bij Grootesjaak met nog een aantal van dit forum. Dan zal ie ook wel op film gezet worden.

Bench heb ik al heel lang niet meer gedaan wegens me schouder, focus me nu meer op incline bench en decline db bench spreek ik meer me borst mee aan en is even veiliger voor me schouder.

grats met je pr man!

Nee geen filmpje laatste tijd train ik alleen me trainingsmaat is geblesseerd, al een paar maanden. Door zijn rug gegaan op zijn werk, nu vraag ik altijd al 1 iemand om me te spotten om dan een ander ook nog te vragen om te filmen vind ik een beetje overdreven. Staat wel nog filmpje van 165kg squat op youtube van me.Maar 180 zal ik op film zetten bij deze beloofd! ;)

Squat heb ik afgelopen jaar idd zeker de beste progressie op geboekt, heb net even terug gekeken op 19 mei 2009 had ik een nieuwe 1rm van 140kg. 35kg gain dus afgelopen jaar.

Deadlift begint nu ook weer goed te gaan, zit in ieder geval wel weer een nieuwe 1rm in. Misschien ga ik volgende week woensdag voor een nieuwe deadlift 1rm, train dan in utrecht bij Grootesjaak met nog een aantal van dit forum. Dan zal ie ook wel op film gezet worden.

Bench heb ik al heel lang niet meer gedaan wegens me schouder, focus me nu meer op incline bench en decline db bench spreek ik meer me borst mee aan en is even veiliger voor me schouder.

****ed up van Momass:eek: Hopelijk komt het weer goed met hem..
Haha ja die 165kg squat weet ik nog wel. Had na het filmpje gelijk maar even een abbo genomen op je log:p

ALs je toch die deadlift gaat filmen, pak ook ff die 44kg dumbbell press van Loo mee, en laat het ook maar die 25 * handstand pushups doen;)

Wat betreft die bench, helemaal mee eens.

2 x bw squat PR ! Dat is wel uber nice kerel !

• #1.527
Gisteren:
Bench:

5x 80
5x 80
5x 80
5x 80
5x 80

Incline db press:
10x 28
12x 34
12x 34

Incline flyes:
12x 18
12x 18
12x 18

T-bar oldskool:
12x 60
12x 95
12x 95
12x 85

Latt pull down:
12x 60
12x 90PR
12x 85
10x 80

Seated rows:
12x 80
12x 80
12x 80

Opmerkingen:
Plans are changed.... Ging gisteren met iemand samen trainen die wou persé normaal benchen, toen had hij me over gehaald om mee te doen. Heb rustig aan gedaan ging allemaal erg easy. Helemaal geen last gehad van me schouder mss hou ik hem er wel in. Iedere week gewoon 2.5kg verhogen hopen dat ik over 7 weken weer rond me oude niveau ben 5x5x 97.5.

Mooi dat je schouder goed blijft functioneren ! Erg sterke training weer zoals altijd.

Robert - kom je vrijdag nog? tijdstip is 18.30/19.00

voor routebschrijving en shit, check mijn contestlog maar!

• #1.530
Mooi dat je schouder goed blijft functioneren ! Erg sterke training weer zoals altijd.
Thx Lennart!
Robert - kom je vrijdag nog? tijdstip is 18.30/19.00

voor routebschrijving en shit, check mijn contestlog maar!
Yo Sjaak!
Over vrijdag het ligt er een beetje aan hoelaat ik klaar ben op me werk maar ik zal me best doen.
Woensdag had me beter uitgekomen ;)

Vandaag
Deadlift

10x 60
5x 100
5x 130
3x 160
2x 185
2x 205 PR

Front squat:
10x 50
3x 80
2x 100
3x 115
6x 100
7x 95
8x 90

Rom deadlift db
15x 30
15x 30
15x 34

Seated calve raises:
15x 65
15x 85
12x 85
10x 80
8x 80

Buikspierkwartiertje meegedaan

Dikke deadlift :O

ik dacht iedereen was in overeenstemming gekomen voor de vrijdag..
maar ongeloofelijk Robert, de gewichten die jij laatste maand(en) doet verplaatsen, PR na PR weer en dan zet je even een PR neer en je bent nu aan het cutten????

Sterke deadlift, ga zo door !

****ing gruwelijk die gewichten baas!

kom je nu ineens met een andere dag aanzetten haha :P ik hoop dat je d'r bij bent man!

Gefeli met je DL PR. Erg netjes man!

• #1.536
:cool:
ik dacht iedereen was in overeenstemming gekomen voor de vrijdag..
maar ongeloofelijk Robert, de gewichten die jij laatste maand(en) doet verplaatsen, PR na PR weer en dan zet je even een PR neer en je bent nu aan het cutten????
Ben nu aan het cutten inderdaad, afgelopen weekend alleen 2 keer wezen stappen met flink wat drank en nog een BBQ gehad. Normaal probeer ik 1 keer los te gaan in het weekend. En door de weeks is me voeding gewoon strict rond de 2600/2700 kcal ongeveer. Probeer 1 keer in de week te cardio'n en daarnaast zo vaak mogelijk de fiets te pakken.

Moet zeggen dat ik voor die deadlift PR mezelf ook goed had opgefockt, helpt altijd;)
Want die 185 voelde al focking zwaar maar had tegen mezelf gezegt dat ik 2x 205 zou gaan liften met succes gelukkig ;)
Sterke deadlift, ga zo door !
Thx
****ing gruwelijk die gewichten baas!

kom je nu ineens met een andere dag aanzetten haha :P ik hoop dat je d'r bij bent man!
Big G ik ga me best doen om er te zijn!
Gefeli met je DL PR. Erg netjes man!
Thx Kwark!

Laatst bewerkt:
Dikke Deads PR! Nu ik nog 200+!:D

• #1.538
Vandaag
Bench:

5x5x82.5

Incline db press:
5x 26
5x 30
6x 36 PR
7x 34
8x 32
8x 30

Incline flyes:
12x 20
12x 20
10x 20
10x 20

Hammer curl:
12x 18
10x 20
10x 20
10x 20 --> 5x 14 --> 8x 9

Skullcrushers:
5x 30
6x 50
8x 45
12x 40
10x 40

Opmerkingen:
Had weinig tijd redelijk lopen doorbuffelen. Vrijdag rug + schouders

Lekkere training Robert! Tot vrijdag! Kep er al zin in!

goede training ouwe! - PR ertussen natuurlijk ;)

morgen wordt het afzien ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven