Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx kwark!
Idd op naar die 200!
Nee geen filmpje laatste tijd train ik alleen me trainingsmaat is geblesseerd, al een paar maanden. Door zijn rug gegaan op zijn werk, nu vraag ik altijd al 1 iemand om me te spotten om dan een ander ook nog te vragen om te filmen vind ik een beetje overdreven. Staat wel nog filmpje van 165kg squat op youtube van me.Maar 180 zal ik op film zetten bij deze beloofd!Wooow 175 al niceGeen filmpje?
180 dan wel op film he
Squat gaat bij jou wel het beste vooruit toch?

Nee geen filmpje laatste tijd train ik alleen me trainingsmaat is geblesseerd, al een paar maanden. Door zijn rug gegaan op zijn werk, nu vraag ik altijd al 1 iemand om me te spotten om dan een ander ook nog te vragen om te filmen vind ik een beetje overdreven. Staat wel nog filmpje van 165kg squat op youtube van me.Maar 180 zal ik op film zetten bij deze beloofd!
Squat heb ik afgelopen jaar idd zeker de beste progressie op geboekt, heb net even terug gekeken op 19 mei 2009 had ik een nieuwe 1rm van 140kg. 35kg gain dus afgelopen jaar.
Deadlift begint nu ook weer goed te gaan, zit in ieder geval wel weer een nieuwe 1rm in. Misschien ga ik volgende week woensdag voor een nieuwe deadlift 1rm, train dan in utrecht bij Grootesjaak met nog een aantal van dit forum. Dan zal ie ook wel op film gezet worden.
Bench heb ik al heel lang niet meer gedaan wegens me schouder, focus me nu meer op incline bench en decline db bench spreek ik meer me borst mee aan en is even veiliger voor me schouder.
Hopelijk komt het weer goed met hem..

Correctie: Vrijdag 28 mei sávonds volgens mij...Misschien ga ik volgende week woensdag voor een nieuwe deadlift 1rm, train dan in utrecht bij Grootesjaak met nog een aantal van dit forum. Dan zal ie ook wel op film gezet worden.

Thx Lennart!Mooi dat je schouder goed blijft functioneren ! Erg sterke training weer zoals altijd.
Yo Sjaak!Robert - kom je vrijdag nog? tijdstip is 18.30/19.00
voor routebschrijving en shit, check mijn contestlog maar!

Ben nu aan het cutten inderdaad, afgelopen weekend alleen 2 keer wezen stappen met flink wat drank en nog een BBQ gehad. Normaal probeer ik 1 keer los te gaan in het weekend. En door de weeks is me voeding gewoon strict rond de 2600/2700 kcal ongeveer. Probeer 1 keer in de week te cardio'n en daarnaast zo vaak mogelijk de fiets te pakken.ik dacht iedereen was in overeenstemming gekomen voor de vrijdag..
maar ongeloofelijk Robert, de gewichten die jij laatste maand(en) doet verplaatsen, PR na PR weer en dan zet je even een PR neer en je bent nu aan het cutten?

Thx
Big G ik ga me best doen om er te zijn!****ing gruwelijk die gewichten baas!
kom je nu ineens met een andere dag aanzetten hahaik hoop dat je d'r bij bent man!
Thx Kwark!