Getinthecar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voeding ziet er goed uit, maar wat doe je met dat overige stuk 0,25 banaan?
uiteindelijk zul je wel de melk/boterhammen ook moeten schrappen.
benen volgende keer, i'm in![]()

Idd over 2 weken gaat de melk en brood er ook uit, al denk ik dan 1 broodje niet veel invloed heeft op me lichaam.voeding ziet er goed uit, maar wat doe je met dat overige stuk 0,25 banaan?
uiteindelijk zul je wel de melk/boterhammen ook moeten schrappen.
benen volgende keer, i'm in![]()

Studentenhaver is een soort notenmix kan je in iedere super bijna wel halen.Hey roggebrood goed idee. Wat is studentenhaver?
PS heb je ook nog zo'n schema van toen je in de bulk was? (Via pm mag ook)
Is goed kwark!

Thx kerel!Netjes man die deadlift in de cut! en ik zie net pas die BOR, ****ing insane kerel!
thx
t*ring wat een deadlift. je hebt je vast goed kwaad gemaakt![]()

Was er ook zeker blij mee voel toch dat het nu in de cut allemaal een stuk moeilijker word. Nu hou ik me echt strikt aan me schema, was vanmiddag niet vooruit te branden...
Zal wel mee vallen 5x 190 moet easy voor jou zijn!ik krijg al braak neigingen als ik naar die DL's kijk, ijzerbroeder wahahaha
dikke shit kerel
Zeker een tijd geleden! Gaat hier allemaal goed hoor bij jou ook zag ikMooi om te zien hoe mensen improviseren als ze geen originele ghr hebben in de gym. Alleen heb ik geen idee hoe dat er dan uit ziet op de calf raise machine
Gaat lekker trouwens R. Tijd geleden trouwens![]()

Jaa ga ik er zeker inhouden echt een hamstring killer!Zware training gedraait man. Ga je die GHR's erin houden?