- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Incline db press:
5x 26
5x 30
6x 36 PR
7x 34
8x 32
8x 30
Haha ik ga wel door hoorHOHO, stop is ff met die pr's op die deadlift, straks loop ik helemaal achter en moet ik nog aan een inhaal race beginnen!
j/k gozer, netjes gedaan.![]()

Thx Robke!Kijk, die PR is impressive, maar wat je erachter aan doet is ook niet mis kerel !
Dat zijn nog 23 reps met lekkere weights.

erg netjes die pr's robert! ik zelf vond die mp niet zo fijn, maar ik had zowiezo het gewicht onderschat
mijn traps zijn btw ook naar de klote terwijl ik zoveel sets niet eens heb gedaan staan ze op ontploffen.
ik wist ook niet dat je nog maar 2 jaar deed trainen erg nette prestatie die gewichten die je verplaatst op vrijwel alle oefeningen!
ik kijk uit naar de volgende x, kijken of Loo dan wel aanwezig is.
(All-In was wel goed berreikbaar moet ik zeggen!)
Tof zeker om met een paar gasten van dbb te trainen, sick bor's!
Robert je bent idioot sterk! Was vet ook jou eens te ontmoeten! Vooral die t-bars en shrugs waren mad!![]()
Hey Robert. Beescht! Wat ben jij onwijs sterk man! Erg leuk je ontmoet te hebben man! Je bent goed bezig maat![]()

Zeker weten was top man!Super training kerel!
En tof je gisteren ontmoet te hebben.
Ergens eind dit jaar moeten we zeker weer eens zoiets doen!
Erg lekker voor de motvatie.
De 27e kan ik helaas niet heb erg jammer had graag heen gewild.140kg bor, OMG waar eindigt dit?
Ga jij trouwens nog events doen? Misschien naar de meet bij Gijs de 27e juni?

Hou ik je aan volgende keer benen!!kerel, tof dat je erbij was en we hebben een dikke training neergezet - aardig aan elkaar gewaagt met deze oefeningen
als je nog eens naar Gijs gaat na de contest, dan ga ik wel met je mee!
BK was een goede afsluiter man! volgende keer pakken we benen![]()

Thx kwark
Thx split is zeker lekker ind e cut en ook wel even goed voor de afwisseling!BOEM - lekkere training - zoveelste PR in de cuthaha. Split is sowieso wel lekker in de cut man...
Thx man heb nog een paar kg om vooruit te gaan db's gaan maar tot 40 in de gymMet dumbbells word jij ook al behoorlijk sterk gozer!