- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja tuurlijk zijn nog steeds oké hoor daar niet van maar is wel even wennen nu ik weinig pr's meer scoor. Komt straks wel weer als ik weer ga bulken!Balen van die fail op die 1RM dead! En tja geen PR's..valt me wel tegen zeg!..Nee hoor kerel, je draait IMO nog steeds met brute gewichten!![]()
Zo dat gaat gekkehuis worden zaterdag haha helemaal los!!Zaterdag lekker los gaan! Heb je er al een beetje zin in?

Thx man pullups gingen inderdaad echt lekker!Jammer van die deadlift gast, die pull ups zijn wel zwaar zeg
zie hammer-curlBalen van die fail op die 1RM dead! En tja geen PR's..valt me wel tegen zeg!..Nee hoor kerel, je draait IMO nog steeds met brute gewichten!![]()

Zo dat gaat gekkehuis worden zaterdag haha helemaal los!!
Bij welke stand ben jij voornamelijk te vinden?
Afgelopen zaterdag ook al een festival bij ons in de buurt gehad seizoen is weer begonnen!
Jaa idd ik zie het was die pr alweer vergetenzie hammer-curl
jammer Robert, na de cut ga je weer knallen en heb je die 215 zo te pakken!

Gaan we wel vanuit hé!idd jammer van die fail.
maar ja in de bulk zul je er hard overheen gaan wss
Thanks sjaak! Moet vanavond weer aan de cardio hehéwat een verzameling dikke trainingen Robert!
ik zie ook 40 min cardiosessie voorbijkomen5x190 DL en ook de one-leg press...afgekeken? is ****ing zwaar heh...
doorbeuken met die k*tcut
Hetzelfde!Denk dat ik vooral bij bleu, red en black te vinden ben. Jij dan?
thx man
Thx gasten!!
Je mag echt blij zijn met een GHR daar kan je echt veel mee qua core training.