- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha zou wel bruut zijn idd dat hangend doen! Denk dat me schouder dat niet zo leuk vind.hard gewerkt weer Robert, dat gewicht op die bench-dips doe je volgende x hangend
omstandigheden?

Zeker goed voor de motivatie PR's zetten, maar dat doe ik liever wel op compound oefeningen.Hehehe, je blijft gewoon pr's zetten. Cutten of niet, maakt geen verschil.
Je bent gewoon pr verslaaft geef het maar toe.![]()

Mh lijkt me irritant 60kg aan schijven op je hebben liggen. Mhh dan kan je beter een lekker chickie op je schoot hebben leggen en daar mee dippen. Lijkt me een stuk fijner.![]()

thx ik ben zelf nog niet geheel tevreden me oude pr is 2x5x97.5 heb nog even te gaan

Haha jaa lijkt me ook wel wat zal het volgende keer eens voorstellen aan een chick daarMh lijkt me irritant 60kg aan schijven op je hebben liggen. Mhh dan kan je beter een lekker chickie op je schoot hebben leggen en daar mee dippen. Lijkt me een stuk fijner.![]()

Thx allemaal werd weer eens tijd voor een PR trainingPRobert, weer een erg sterke rug training neergezet

Gisteren was een lekkere training idd op deads na.goed bezig maat - low reps ook op die biceps hehe, pr's regent het!
55 min cardio....pff
Thx man
Was een goede training gister idd!

Thx Mike, armen moet idd aan gewerkt worden!nice man
erg flinke delts.
misschien triceps een aandachtspuntje?
Rug is inderdaad goed vooruit gegaan ten opzichte van vorig jaar. Heb je advies van vorig jaar opgevolgt veel rows en pull ups. Aardig wat massa bijgekomen.Rug ziet er totaal anders uit dan voorheen. Erg goed zeg. Schouders zijn ook dik en dat terwijl je een blessure had. Armen wat extra aandacht geven en bovenkant borst lijkt het. Voorste schouderkop is wel erg dominant zo.
die side-chest vind ik een beetje tegenvallen maar dat komt omdat de ooghoek wat verkeerd is, zoals de rest zegt je schouders domineren, zelfs op je side chest zie je die massive front-delt!
lat-spread/bdb ziet er massief uit, lang geleden een foto update van jou trouwens
goeie trainingen weer Robert