philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd gaat lekker!Nette bench hoor. Log vol PR's! dan moet je wel op de goede weg zijn
+1 - trouwen Robert ben je trouwens van plan om dit jaar nog evenementen mee te doen?
Thx sjaak!
Thanks weer eens wat meer volume draaien voelde weer goed!Hey man lekker bezig hier beest!!! Mooie deads man, erg netjes!
Nope, voorlopig niet blijf lekker in de gym beesten.+1 - trouwen Robert ben je trouwens van plan om dit jaar nog evenementen mee te doen?
we hadden de 28e afgesproken dat als we weer aan het bulken waren eens een keer naar RPB zouden gaanNope, voorlopig niet blijf lekker in de gym beesten.

Dikke training!
Geen probleem hoor..we hadden de 28e afgesproken dat als we weer aan het bulken waren eens een keer naar RPB zouden gaan![]()
Oké thanks voor je tip!Ik zou ook vooral wat statische oefeningen voor de core doen. Zal je zeker goed doen. Verder zeer lekker volume op DL![]()

Thanks Marvin!Goede training gister Robert!!
Veel plezier vandaag bij de sterkste man wedstrijd!![]()

Echt een mooie wedstrijd idd, was echt een hele relaxte plek zag alles goed en er werd goed voor ons gezorgt!Zag je gisteren inderdaad hoog en droog zitten naast momass. Grotesjaak ken ik dan weer niet. Was wel een mooie wedstrijd.
Dikke squats, lekker man.
Thx wwe!
waren echt topplaatsen!Idd jammer dat ik je niet gezien heb!Aah jullie zaten zeker op de reling van het balkon bij die flats? Logisch want daar kwam ook veel aanmoediging voor Gijs vandaanJammer dat ik jullie ben misgelopen. Zelf zat/lag ik op het bushokje. Ook wel een relaxte plek.
![]()
Leuk je weer ff gesproken te hebben zondag!en weer een buffeltraining neergezet - flinke PR! nog bedankt voor de route naar het dakwaren echt topplaatsen!
ik had volgens mij wel wat dbb-ers zien zitten op de tribune aan de overkant, maar wist het niet zeker, omdat ik ze nog niet eerder had gezien - behalve wat filmpjes op t forum.
die MoMass heeft wel ff een potje genen trouwens heeh - t*ring gek...
Thx keun! Was zeker een mooie dagje...mooie PR weer Robert, klonk gezellig bij sterkste man wat ik zo lees, waar is hoofddorp eigenlijk?
bedankt!