StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd afgelopen tijd beetje teveel genoten haha nu maar ff wat minder!Goed dat je ook blijft genieten Robert! Is ook belangrijk!Maar soms moeten de touwtjes weer even wat strakker aangetrokken worden!
IMO wel een brutale training, zeker meenemende dat je je niet echt 'sterk' voelde![]()
Thx Mike gaat nu weer beter, afgelopen maanden lager in me kcal gegaan toch wel wat kracht verloren nu voel ik dat er weer PR's aankomen op de grote 3!

Bedankt!
Afgelopen tijd viel het opzich nog wel mee, komende tijd verwacht ik wel weer wat meer PR's aangezien ik de kcal weer wat omhoog heb geschroefd.ik was niet de enigste vandaag met een PR op de bench zie ik, heavy workout weer Robert, je blijft maar PR's neerzetten!
grapje zeker, laatste trainingen heb je volgens mij telkens een PR neer gezet, ben benieuwd wat we nu kunnen verwachten van je.Afgelopen tijd viel het opzich nog wel mee, komende tijd verwacht ik wel weer wat meer PR's aangezien ik de kcal weer wat omhoog heb geschroefd.
Waren steeds kleine PR's!grapje zeker, laatste trainingen heb je volgens mij telkens een PR neer gezet, ben benieuwd wat we nu kunnen verwachten van je.
hoe staat het met je BW?
Thx Miron!
Je bent trendsetter

Jaa donderdag ging niet zoals ik wilde hehe vandaag in ieder geval weer lekker getraind!Krijg nou wat! Je hebt donderdag geen PR gemaakt..
Maar gelukkig heb je dat vandaag meer dan goed gemaakt! Dikke volume PR op die 180kg!
Respect Bro![]()
K*t dacht dat jij er ook 8 had gedaan met 180Mooie deadlifts, je blijft me op de hielen zitten he.
Deed onlangs 3x200kg en jij ook en 9x180kg en nu jij 8x. Die 220kg moet er gewoon inzitten maat.
anders had ik er nog 1 bij gedaan
Thx dude...
Thx Keun! Ging lekker idd volgende week even een deload weekje...

deload? zie het als stilte voor de storm, na de deload ga je weer flink er tegen aan! absurt gewoon die progressie in je trainingen, hoe zit het met de uitvoering van de oefeningen trouwens?Thx Keun! Ging lekker idd volgende week even een deload weekje...![]()
Zal binnenkort wel weer wat filmen... over het algemeen gewoon netjes.deload? zie het als stilte voor de storm, na de deload ga je weer flink er tegen aan! absurt gewoon die progressie in je trainingen, hoe zit het met de uitvoering van de oefeningen trouwens?
(1rm's niet meegetelt dan)