XXL Nutrition

Robert zijn log!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zal binnenkort wel weer wat filmen... over het algemeen gewoon netjes.
Alleen met BOR of cheat bb curls is het nog wel eens wat gooi en smijt werk:D
Altijd nice vid's - sounds good to me, noem het dan wel BB-row of Yates-row om discussies te voorkomen in je log, heb er ervaring mee zoals je al eerder had gemerkt:cool::p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
Nice PR, zeker op je CGBP, ziek Pr!

Mooie trainingen ook, ik ga je volgen!
Bedankt!
Altijd nice vid's - sounds good to me, noem het dan wel BB-row of Yates-row om discussies te voorkomen in je log, heb er ervaring mee zoals je al eerder had gemerkt:cool::p
Denk dat 90% van de members hier die zware Bent over rows doen, dat dat yates rows zijn ook al zeggen en denken ze zelf van niet. Dacht zelf ook altijd dat ik redelijk pararell aan de vloer stond tot dat je ze gaat filmen dan blijk je toch een stuk rechter op te staan dan dat je doet vermoeden als je in de spiegel kijkt.

Laatst bewerkt:
Goede voeding ook Robert!:D:thumbs:

29yliqs.png

:)

Laatst bewerkt:
  • #1.745
Gefeliciteerd kerel! Nice belt ook gekregen. Heb hem zelf ook haha.

Lekker hoor die 8 * 180 deads;)

Gefeliciteerd Robert - nu zullen de dames wat meer richting de gordel gaan kijken haha

Hehehe, nice suprise!!

Ik vind (een goede parallel) BOR persoonlijk ook teveel nadruk leggen op de lowerback. Zeker als je nog deadlifts in je training hebt zitten, vraagt dat om contractie verlies tijdens het BOR-en.

Een goede vervanger vind ik one arm dumbbell rows, gewoon traditioneel met knee en hand op een bankje... of two arm dumbbell row op een incline bankje (borst tegen rugleuning)

Pullups horen IMO in elke rugtraining thuis, niet :)

Suc6 robbert :thumb: (volgend jaar ook contest deelname voor je?)

Ik vind (een goede parallel) BOR persoonlijk ook teveel nadruk leggen op de lowerback. Zeker als je nog deadlifts in je training hebt zitten, vraagt dat om contractie verlies tijdens het BOR-en.
Daarom doe ik op de deadlift dag de pull up ipv een bor/pendlay/yates row. Bor doe ik op mijn squat dag.
Een goede vervanger vind ik one arm dumbbell rows, gewoon traditioneel met knee en hand op een bankje... of two arm dumbbell row op een incline bankje (borst tegen rugleuning)
Ik zie ze niet als vervanger wel als een variant maar een bor blijft imo basis, zeker als strongman.

Je kunt je one arm db rows ook zonder ondersteuning doen, mega corewrecking! :D

Gratz met je verjaardag Robert. Mooi cadeau ook. :birthday:

Laatst bewerkt:
Nog gefeliciteerd. Prima riem heb je gekregen. Erg fijn die dikke riemen.

Ook van mijn kant hartelijk gefeliciteerd!

Proficiat man, riem ziet er mooi uit.

• #1.753
Gefeliciteerd kerel! Nice belt ook gekregen. Heb hem zelf ook haha.

Lekker hoor die 8 * 180 deads;)

Gefeliciteerd Robert - nu zullen de dames wat meer richting de gordel gaan kijken haha

Hehehe, nice suprise!!

Pullups horen IMO in elke rugtraining thuis, niet :)

Suc6 robbert :thumb: (volgend jaar ook contest deelname voor je?)

Daarom doe ik op de deadlift dag de pull up ipv een bor/pendlay/yates row. Bor doe ik op mijn squat dag.

Ik zie ze niet als vervanger wel als een variant maar een bor blijft imo basis, zeker als strongman.

Je kunt je one arm db rows ook zonder ondersteuning doen, mega corewrecking! :D

Gratz met je verjaardag Robert. Mooi cadeau ook. :birthday:

Nog gefeliciteerd. Prima riem heb je gekregen. Erg fijn die dikke riemen.

Ook van mijn kant hartelijk gefeliciteerd!

Proficiat man, riem ziet er mooi uit.

Bedankt Allemaal jongens! Mooi om te zien dat nog 2 mensen deze riem hebben en dat ie goed bevalt!

Vandaag deload:
Squat:

10x 60
5x 100
5x 120
5x 120
5x 120

Speeds deads:
2x 100
2x 130
2x 140
2x 140
2x 140
2x 140
2x 140

Leg extensions:
12x
12x
12x
12x

Leg curl:
12x
12x
12x

calve raises op hack squat:

15x 140
15x 170
15x 170
15x 170

Opmerkingen:
Toch weer een keer verstandig even een deload weekje ook al is het saai.

Gefeliciteerd nog Robert!:D:D

gefeliciteerd nog Robert!

Gefeliciteerd nog man! Ik heb die riem ook en hij is top. In het begin kreeg ik hem alleen wel moeilijk af, want hij was nogal stug:D.

Gefeliciteerd Robert!

• #1.758
Thx Marv
Thx sjaak
Gefeliciteerd nog man! Ik heb die riem ook en hij is top. In het begin kreeg ik hem alleen wel moeilijk af, want hij was nogal stug:D.
Hahaha had ik ook, had hem omgedaan konden ze met 2 man trekken om dat ding weer los te krijg :p
Bedankt Mike!

• #1.759
Deload:
Bench:

10x 40
10x 60
10x 70
10x 70
10x 70

MP
10x 40
10x 50
10x 50
10x 50

Incline bench db:
10x 26
10x 26
10x 26

Side raise:
10x 10
10x 10
10x 10

Cable cross:
10x 25
10x 25
10x 25

Push down:
10x 35
10x 35
10x 35

Opmerkingen:
Boring...

kneiterharde deload training Robert :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven