- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Miron! Thanks voor die link nog ga van de winter ook van die schoenen halen.
Haha komt goed paar weekjes nog!
Thanks marvin was er zelf ook erg blij mee!**** Robert! Erg dikke PR op die deads man:evilnana:
Thx Marv!
Bedankt! Wat vind jij goede behind back barbell holds voor iemand van mijn stats?Goed bezig man en @ skatermarvin ben je nou serieus met ; nette holds
Bedankt in dit log altijd PR's!
Kan je niet cheaten voor laat je hem makkerlijker voor een deel op je benen liggen.Sterke grip man! Nog een speciale reden dat je de barbell achter je vast houd?
Als het voor Robert een PR is dan zijn het voor hem toch nette holds? of zie ik dat nu verkeerd?Goed bezig man en @ skatermarvin ben je nou serieus met ; nette holds

Daar heb je zeker gelijk in en het was voor mij een dik PR was er ook erg blij mee.Als het voor Robert een PR is dan zijn het voor hem toch nette holds? of zie ik dat nu verkeerd?
---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
Je squats gaan goed trouwens Robert!
. Maar ik cheat niet met mijn benen!Keunos THanks beast!aso squats Robert! mooie workouts je blijft maar gaan..
@tonijntje; je blijft lachwekkend
Komt goed bedankt man!Ik doe ook bb holds. Neige oef, voel je dat je zo langzamerhand die bb prijs moet geven aan de zwaartekracht.
Ik doe hem wel voor mij, moet ik dus een mini mini rack pull uitvoeren. Maar ik cheat niet met mijn benen!
Sterk hoe je trouwens vooruit gaat met die oef., hopelijk gaat het bij mij ook zo!
Yeahhh baby

Nope! Hoofdoefening blijven wel redelijk hetzelfde zoals je weet.Hou toch eens op man!@ hoe krijg je het voor elkaar steeds te blijven PR'en?
Doe je steeds nieuwe oefeningen ofzo..![]()
Thx WWE!