- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overhandse grip iets breder als schouder breedte maar normaal pakte ik altijd straps bij deze gewichten.Welcome back - Lekker geknald weer Robert! wat voor grip had je op die BOR genomen dan, breed of..?

Voelt opzich wel goed even wat nieuwe oefeningen erin!Kijk aan! Gelijkl weer wat PR"s bij het toevoegen van wat nieuws![]()
Yep idd is 80% van de zware dag , zware dag begint in week 1 met 76% bouwt iedere week met 4% op van je 1rm.waarop basseer je overigens die 135kg bij je DL, ook op percentages van je 1rm?
DuidelijkYep idd is 80% van de zware dag , zware dag begint in week 1 met 76% bouwt iedere week met 4% op van je 1rm.
!jaa jonguu
Mooi weer al die PR's!! Had wel gedacht dat jij je bicep curls zwaarder zou kunnen eigenlijk..
Zeker weten, voelt goed!
Ben een nieuwe schema begonnen daarmee moet je beginnen op 0,76 van je 1rm en iedere week met 0,4% verhogen. Dus nu is het nog aardig easy, om het wat zwaarder te maken pak ik alles zonder belt. Hier op het forum zijn een aantal mensen wat vaker zonder belt gaan trainen en merken toch wel dat hun onderrug + abs sterker worden.
Ben een nieuwe schema begonnen daarmee moet je beginnen op 0,76 van je 1rm en iedere week met 0,4% verhogen. Dus nu is het nog aardig easy, om het wat zwaarder te maken pak ik alles zonder belt. Hier op het forum zijn een aantal mensen wat vaker zonder belt gaan trainen en merken toch wel dat hun onderrug + abs sterker worden.
Zonder belt is het ook nog steeds easy voor me.Oke, ik zie nergens de opzet van je nieuwe schema staan, of lees ik er over heen?
Maar nog een vraagje... het is toch de bedoeling dat het easy is? Dan moet je het toch juist niet zwaarder maken voor jezelf?
Haha tjaa opzich zijn dit nog niet echt weights waar ik trots op ben dat ik het beltless trek vandaar niet in het rood. Maar het is natuurlijk wel een prik dacht eens een training zonder PR te zien, maar ontdekte een beltless pr die je niet in het rood had genoteerdlekker bezig robert, die krachtfocus werpt z'n vruchten af!