- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Marvin gaat goed idd!Tja..wat zal ik zeggen....
Still going strong Robert!!
Bedankt keunos! Jij gaat ook lekker!Paar trainingen over het hoofd gezien en gelijk een flink aantal PR's in je log te vinden!
"The usual"
Dat kan.. alles wentBoom! sterke deadlift. Ik zou zo een gewicht niet doen zonder riem, vind een riem toch altijd wel erg fijn trainen..![]()
Bevalt mij ook prima! Heb er vertrouwen in dat ik over 2 weken een aantal pr's ga breken.Zo weer ff bijlezen hier. Massa´s PR´s as usual...
Schema ziet er goed uit, lekker pro ook met die % indeling erbij, ben beniewd waar je op uitkomt. Goed trouwens die Beltless trainingen, heeft voor mij ook de voorkeur.
Gaat opzich wel goed zit hoog genoeg in me eiwitten en rond onderhoud soms iets erboven soms iets eronder.Lekker Robert, hoe zit je voeding in elkaar nu eigenlijk en qua supps?

Thanks Beast!Ach ja sportscholen en feestdagen... Gelukkig heb ik altijd nog de homegym. Je gaat hard, mooie squats.
HahaZwaar curl werk...
..het is niet best dat dat mij dan weer op valt...

Bedankt Keunos nou de kerstdagen weer goed doorgekomen hoor!hou het zelf ook basic qua supps. mooie training en geniet van je verplichte rustdagen nu hehe
Jaa idd!lekkere squats man
ja kerst(rust)dagen zijn k*t he als je in een sportschool traint![]()
Blijft rustig aan vooruitgaan.Yo, harde trainingen hierOver je voeding, merk je vooruitgang qua fysiek als je gevoelsmatig op onderhoud eet?
Bedankt!lekkerde deads dude!
en jou light squat is mijn max squatlol
Thanks marv next week 3x 212.5!
Thanks manhaha nice... een pr pakken en daarna nog 2 keer evenaren!
Light weight babe