XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Lees het nu pas, maar die carb cycle van IF bevalt me wel! Die ga ik tijdens de bulk ook in houden!

High carb/low fat op trainingsdag en low carb/high fat op rustdag. Eiwitten blijven hetzelfde

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.223
Mis er nog een paar :D

Jij bent nogal een liefhebber van Universal sups he? ;)

Haha .. nee hoor, ik mis niets meer ;)

Yep, Universal staat altijd wel in mijn kast. Ben nog nooit bescheten uitgekomen met dat merk

Lees het nu pas, maar die carb cycle van IF bevalt me wel! Die ga ik tijdens de bulk ook in houden!

High carb/low fat op trainingsdag en low carb/high fat op rustdag. Eiwitten blijven hetzelfde

lol wut?

Haha .. nee hoor, ik mis niets meer ;)

Yep, Universal staat altijd wel in mijn kast. Ben nog nooit bescheten uitgekomen met dat merk

lol wut?

Hahaha tja ik ben dan ook wat drastischer als ik 17% VET zou moeten verbranden :D ;) (daarom ik braaf rond de 10-12% blijven)

En idd Universel is goed! alleen die prijzen :rolleyes:

• #20.225
Hahaha tja ik ben dan ook wat drastischer als ik 17% VET zou moeten verbranden :D ;) (daarom ik braaf rond de 10-12% blijven)

En idd Universel is goed! alleen die prijzen :rolleyes:

DNP ofzo?

Ga jij nog liggen b**chen over prijzen terwijl je net een half fortuin hebt uitgegeven aan je homegym? :p

DNP ofzo?

Ga jij nog liggen b**chen over prijzen terwijl je net een half fortuin hebt uitgegeven aan je homegym? :p

Vernieuwing heet dat ;) duurzame investering.. zo had ik het ook in gediend bij mijn vrouw in het bakje "nog te behandelen aanvragen" :D

• #20.227
Vernieuwing heet dat ;) duurzame investering.. zo had ik het ook in gediend bij mijn vrouw in het bakje "nog te behandelen aanvragen" :D

Mijn hele lichaam is een investering :p Duurzaam? Nee, dat nu weer niet :p Mijn powerrack staat er
nog als ik de pijp uit ben denk ik :D

Mijn lichaam staat er nog als mijn investering de pijp uit is.

• #20.229
je lichaam pijpt je investering genoeg.

weet ik niet ik doe ze nooit vind er niks aan.

Blijf gewoon dik Robke.

• #20.238
hahaha, damn dat is snel

Tja, probleem is dat ik niet gewoon dik blijf, ik word alsmaar dikker :p

daar doe ik het voor ... hop! weg cut !

Moest alleen water oefeningen doen vandaag :D

Als maar dikker is vet! :D ik zie een trend voor 2015! Enne have Fun met je buxus. ;)

• #20.240
Health: 100%
Mentality: 10/10 (ik had er best wel zin in)
Energy: 10/10
Intensity: 70% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 14°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), D3 (5000iu)

351cu2x.jpg

Trainingstijd: 40min (start @ 18u30)
Polardata: ??? - 116.4kg
Comments: zozo, toch weer wat reps kunnen pakken op die squat en een hele hoop extra reps op die RDL

Terug
Naar boven