Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Ik ga ze vrijdag voor het eerst van mijn leven doen!(front squats)
Iemand nog tips

Ik zou ze gelijk leren met een Olympische grip ipv gekruiste greep. Gekruiste
grip kwetst je voorste schouderkoppen nogal als je meerder sets doet.

Zo dus: http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/FrontSquat.html

FrontSquat.gif

Ik doe ze ook met gekruiste armen, kga ze nu ook is op u manier proberen,
Hoe zijn je stats nu? welke pwo gebruik je om je mentaal te versterken op een laag kcal dieet :), ik voel me altijd zo down op weinig kcal. Zat je nu nog aan de clen?

• #2.023
Ik doe ze ook met gekruiste armen, kga ze nu ook is op u manier proberen,
Hoe zijn je stats nu? welke pwo gebruik je om je mentaal te versterken op een laag kcal dieet :), ik voel me altijd zo down op weinig kcal. Zat je nu nog aan de clen?

Stats? BF is dalend, gaat goed. Stond afgelopen meting op 20% ongeveer bij een gewicht
van 98kg. (ben trouwens 1m71 groot). Volgende weging is zondag ;)

Pwo gebruik ik niet meer. Enkel 30gr whey voor de training. Over een weekje
zal mijn winny wel aanslaan en dan kan ik er sowieso al wat steviger invliegen. (hoop ik)

Ik cycle op dit moment: 1.25mg T3 - 1mg Clen - 50mg Winny
2 dagen clen en dan één dag eca stackje (120mg/500mg/375mg)
Dit om de build up van clen in je systeem te vermijden.

intersant stukje Rob, mischien word het eens tijd dat ik ook aan frontsq begin. :cool:

Stats? BF is dalend, gaat goed. Stond afgelopen meting op 20% ongeveer bij een gewicht

zal mijn winny wel aanslaan en dan kan ik er sowieso al wat steviger invliegen. (hoop ik)

Ah ben nu opt moment nog aant bulken, zou willen midden april willen gaan cutten tot een 10% d8 zelf ook om de clen eens te proberen zodat ik niet teveel massa ga verliezen, aan de T3 daar durf ik me nog niet aan wagen, vorig jaar een stackers geprobeerd tijdens de cut en toen toch een 4% gedaald. Jouw eca stack zelf samengesteld of van een of ander merk?

• #2.027
Ah ben nu opt moment nog aant bulken, zou willen midden april willen gaan cutten tot een 10% d8 zelf ook om de clen eens te proberen zodat ik niet teveel massa ga verliezen, aan de T3 daar durf ik me nog niet aan wagen, vorig jaar een stackers geprobeerd tijdens de cut en toen toch een 4% gedaald. Jouw eca stack zelf samengesteld of van een of ander merk?

Eerlijk gezegd, ik hou wel van clen. Maar voel mij wel beter op ECA. En voor
spiersparend middel moet je clen niet gebruiken. Dressed Black heeft hier zelf
ergens een post gezet waaruit zou blijken dat clen zelfs een catabole werking
kan hebben.

ECA heb ik idd zelf samengesteld uit 2x30mg efedrine HCL, 1/4 van een asperine
en 1 cafeïne tablet. (Lipotrex bij XXL nutrition)

Zelf zou ik nooit kuren (om verschillende redenen) en dat zal ook niet veranderen, maar ik veroordeel het ook niet natuurlijk. Ieder maakt zijn eigen keuzes.

Succes nog met cutten en ik ben benieuwd naar het resultaat. Weet je zeker dat je geen before/after foto's gaat plaatsen?

Laatst bewerkt:
  • #2.029
Zelf zou ik nooit AAS nemen (om verschillende redenen) en dat zal ook niet veranderen, maar ik veroordeel het ook niet natuurlijk. Ieder maakt zijn eigen keuzes.

Succes nog met cutten en ik ben benieuwd naar het resultaat. Weet je zeker dat je geen before/after foto's gaat plaatsen?

:D Die before foto is het al te laat voor. En die after foto gaat er ook niet komen denk ik.
Mensen die ik nodig acht dat ze het zien krijgen het wel te zien ;)

Ik zou ze gelijk leren met een Olympische grip ipv gekruiste greep. Gekruiste
grip kwetst je voorste schouderkoppen nogal als je meerder sets doet.

Zo dus: http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/FrontSquat.html

FrontSquat.gif

ik doe ze idd altijd gekruisd , en dan heb je altijd een wat beurs gevoel op je schouders , mijn maatje dacht zelfs dat hij wat aan zijn schouders had , wat niet het geval was natuurlijk

die andere versie vond ik niet zo prettig voor mijn polsen , dus vandaar voor gekruisd gekozen

:D Die before foto is het al te laat voor. En die after foto gaat er ook niet komen denk ik.
Mensen die ik nodig acht dat ze het zien krijgen het wel te zien ;)

Haha ok dan. Wel begrijpelijk als je geen foto's wil plaatsen vind ik.
Succes nog in ieder geval!

intersant stukje Rob, mischien word het eens tijd dat ik ook aan frontsq begin. :cool:
Stelde ik je een tijd terug toch ook voor. ;)

ik doe ze idd altijd gekruisd , en dan heb je altijd een wat beurs gevoel op je schouders , mijn maatje dacht zelfs dat hij wat aan zijn schouders had , wat niet het geval was natuurlijk

die andere versie vond ik niet zo prettig voor mijn polsen , dus vandaar voor gekruisd gekozen
Idd ik heb die OL grip geprobeerd en een vervelende onderarm blessure aan overgehouden. Als je genoeg massa in de borst en schouders hebt valt de pijn van een kruis greep wel mee.

• #2.033
Ik ga wel nog eerst even mijn Coan Cycle afwerken op de gewone squat, en dat zullen
dan één van mijn laatste squats in mijn log worden :p De rest Front Squat !

1.25mg T3 is wat veel bro :Dis het 12.5mcg?

• #2.035
Laatst bewerkt:
Ik ga wel nog eerst even mijn Coan Cycle afwerken op de gewone squat, en dat zullen
dan één van mijn laatste squats in mijn log worden :p De rest Front Squat !

Ik moet zeggen als je de frontsquat eenmaal een beetje doorhebt, houding goed etc., dan is die wel heel fijn voor je rug, en bovendien zitten je armen dan niet zo knullig achterwaarts gestrecht.

• #2.037
Ik moet zeggen als je de frontsquat eenmaal een beetje doorhebt, houding goed etc., dan is die wel heel fijn voor je rug, en bovendien zitten je armen dan niet zo knullig achterwaarts gestrecht.

Idd, het is enkel wat zuur voor de schouders als je hem gekruist houdt.
Of voor je onderarmen als je hem Oly style neemt.

Nope, zijn 5 tabjes van 25mcg = 1.25mg hé. Maar idd, klopt even niet,
ik neem er maar 4. Heb wel nog de optie op tot op 5 te gaan.

Damn man zou zeker niet hoger gaan dan 100mcg als het T3 betreft.Heeft ff tijdje nodig, maar wanneer het begint smelt het lekker je vet weg ;)

Idd, het is enkel wat zuur voor de schouders als je hem gekruist houdt.
Of voor je onderarmen als je hem Oly style neemt.

Olympic/clean grip zou geen zuur in de onderarmen moeten opleveren. Je handen zijn er voor de zekerheid, je kunt in principe de vingers lichtjes tegen de baar houden. De baar rust op je schouders/bovenborst. Met de juiste grip zou je geen kracht moeten hoeven zetten met je onderarmen.

• #2.040
Damn man zou zeker niet hoger gaan dan 100mcg als het T3 betreft.Heeft ff tijdje nodig, maar wanneer het begint smelt het lekker je vet weg ;)

Ik zie nog wel. Heb tot nu toe ook nog niet echt personen gesproken die meer merkten als ze
hoger gingen dan 100mcg.

Olympic/clean grip zou geen zuur in de onderarmen moeten opleveren. Je handen zijn er voor de zekerheid, je kunt in principe de vingers lichtjes tegen de baar houden. De baar rust op je schouders/bovenborst. Met de juiste grip zou je geen kracht moeten hoeven zetten met je onderarmen.

Mmm, misschien zit ik dan daar nog ergens te knoeien. Hou te zeer mijn barbell
vast mijn handen denk ik dan ipv gewoon steun te geven. Ik ga er over enkel
trainingen eens mee beginnen spelen. Heb ik al een gedacht van wat kan of
wat net niet kan :p

Terug
Naar boven