XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Welkom in het log van Robke, het loze complimenten vissertje

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.502
verkapt ik vis naar een complimentje over me squat en deadlift post.

nou robke ik vind dat je niks te klagen hebt met je squat en deadlift, ik zou je er bijna voor complimenteren als je niet naar complimentjes gevist had.

Ja nou, ik vind anders van wel :p

Als je bv kijkt naar Danny, die zit in dezelfde regio te pressen als ik. Maar zijn deads & squats zijn bijna
100kg meer zeg maar

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 10:54 ----------

als jij zo verder blijft gaan word vissen binnenkort de enige sport die jij nog kan beoefenen :p

bedankt voor je warme welkom.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 10:55 ----------

Als je bv kijkt naar Danny, die zit in dezelfde regio te pressen als ik. Maar zijn deads & squats zijn bijna
100kg meer zeg maar

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 10:54 ----------

als jij zo verder blijft gaan word vissen binnenkort de enige sport die jij nog kan beoefenen :p

waarschijnlijk kijk je dat in het verkeerde log. misschien kun je een kijkje nemen in xzyzz haar logje?

Vissen gaat 'em niet worden want ik kan niet lang genoeg stil blijven zitten met mijn knietjes, nah, the joke's on you !

100kg meer zeg

Bij Danny zit zijn buik niet in de weg bij zijn DL en SQ :p

:D

Maar goed robbie de visser ze mogen er wezen hoor de DL en SQ! maby minder BPen en MPen! dan lijkt je DL en SQ niet zo laag!

• #20.508
waarschijnlijk kijk je dat in het verkeerde log. misschien kun je een kijkje nemen in xzyzz haar logje?

Ja nou, dan komt die vast achter me aan met zijn audi en pipa pang pang

Vissen gaat 'em niet worden want ik kan niet lang genoeg stil blijven zitten met mijn knietjes, nah, the joke's on you !

Je kan ook staand vissen Sanca man ! :p Met een humidor naast je en een hipflask in je achterzak :)

Bij Danny zit zijn buik niet in de weg bij zijn DL en SQ :p

:D

Maar goed robbie de visser ze mogen er wezen hoor de DL en SQ! maby minder BPen en MPen! dan lijkt je DL en SQ niet zo laag!

Een buik kan je weg cutten, een kapotte enkel niet :p

volgens mij is een enkel er ook wel af te cutten, het ligt maar net aan het gereedschap dat je ervoor gebruikt.

• #20.514
Net toch een paar SQ gemaakt nananananana... :D:cool:

kite high bw SQ aren't SQs :p

volgens mij is een enkel er ook wel af te cutten, het ligt maar net aan het gereedschap dat je ervoor gebruikt.

SAW: lets play a game :)

kl***zak, leave Robke alone, wij zijn nu weer dikke maatjes !

Kijk, nu spreek je mijn taal ! :D

Dikke maatjes? Dik ???

Damned, you saw what I did there :fuu:

Damned, you saw what I did there :fuu:

:trio:

SDC10033.jpg

Nice smokes !

• #20.519
en dan sanca zijn avatar op DBB op je screen! hahahaha

Trouwens, roken is dodelijk staat duidelijk op je kistje. Denk aan je gezin man, en geef dat maar aan mij !

Die avatar was me nog niet eens opgevallen, win :roflol:

Terug
Naar boven