MuscleMeat

Robke's trainingslog

en dan sanca zijn avatar op DBB op je screen! hahahaha

Trouwens, roken is dodelijk staat duidelijk op je kistje. Denk aan je gezin man, en geef dat maar aan mij !

NEE!

Als ik dood ga dan wel onder genot!

Hoort nog een zeer mooie collectie in een humidor of 3 bij :D

En een zeer brede Whiskey/Whisky verzameling

Die avatar was me nog niet eens opgevallen, win :roflol:

Kan je nu dan in contact brengen met Xyzz? wil zijn geheim weten zodat ik ook buff word!

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.524
Mooie PR's gemaakt man! En je rows bamm nice..

Ik vraag met af.. maak je altijd je PR's met een hangende sok of een zwevende pindakaaslaars?

zie je gelijk waar screw op fapped :p

Wil allemaal niets zeggen als je er toch maar alleen van geniet. Tijd voor een smoke & drink bij jouw thuis!

Dat kan best een keer :D

En ik had al gefapt vanmorgen vroeg, en het klaar gezet op een schoteltje voor mijn vrouw!

SANCA: als je eens in de buurt bent van Eindhoven of online goed wilt kopen! : http://www.tabakado.nl/

Ik koop daar ook regelmatig goede winkel van en door een liefhebber!

Ik houd mijn sigaren praatje wel op een sigaren forum ;) anders krijg je teveel offtopic :D

PHOEEEEEEEE wat zeg ik nou :eek::rolleyes::p:o;)

Post in my topic or get karma nomore :D

Heel Dbb is offtopic :roflol:

En ik had al gefapt vanmorgen vroeg, en het klaar gezet op een schoteltje voor mijn vrouw!

SANCA: als je eens in de buurt bent van Eindhoven of online goed wilt kopen! : http://www.tabakado.nl/

Bedankt voor de tip !

• #20.528
Mooie PR's gemaakt man! En je rows bamm nice..

Ik vraag met af.. maak je altijd je PR's met een hangende sok of een zwevende pindakaaslaars?

Gisteren was het toevallig met Nutella in mijn neus

Hé ! Ik kom ook wel regelmatig in Eindhoven. Moet ik ook eens stoppen dan !

Gisteren was het toevallig met Nutella in mijn neus

Hé ! Ik kom ook wel regelmatig in Eindhoven. Moet ik ook eens stoppen dan !

Moet je doen! ga je geen spijt van krijgen.... een groot deel van mijn collectie komt daar vandaan, en uit de landen die ik bezoek :D

Dat is toevallig ik gebruik nutella voor PRE-WORKOUT :D

• #20.532
  • #20.534
Zo langs buiten op google stelt het winkeltje wel niet veel voor precies :D

Kijk eens in hun webshop ;) denk dat ermaar weinig sigaren boeren zijn die zoveel soorten en smaken verkopen!

En zoveel benodigdheden! ;)

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:13 ----------

Screw moet zich de laatste tijd weer wat harder bewijzen ... kan niet trainen en is al zijn gains kwijt.
Zit nu heel de dag te DBB'en om zijn frustraties kwijt te raken. Arm Screw :aai:

Moet zeggen was fijn om vanmorgen even te SQen ben niet zwaar gegaan 80 kg maar voelde goed aan, straks even overleggen met arts hoe en wat.

Kijk eens in hun webshop ;) denk dat ermaar weinig sigaren boeren zijn die zoveel soorten en smaken verkopen!

En zoveel benodigdheden! ;)

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:13 ----------

Moet zeggen was fijn om vanmorgen even te SQen ben niet zwaar gegaan 80 kg maar voelde goed aan, straks even overleggen met arts hoe en wat.

SQuirten? :p .

/srsmode: heb je een blessure?

gvd 150bp, beescht dat gij bent!! :D

Hoe komt dat met DB rows rechts als eerste opgeeft?

• #20.539
Terug
Naar boven