mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.820
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga jullie nou ineens allebei antwoorden
been there, done that, even a couple of timesDat meer eten werkt niet bij mij. Integendeel zelfs,
ik word gewoon vetter en vetter en mijn verbranding blijft hetzelfde. Of ik het nou een maand probeer
of 2 maanden. Ik word gewoon vetter en dat krijg ik er nadien eens zo moeilijk af
De mensen wat hier al langer meelezen, weten dit ondertussen al![]()
wedden dat ik jou wel in shape krijg?
Gaat wel ten koste van je lever en portomonee
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:11 ----------
hoezo steeds vetter?
Ook met intensief cardio erbij?
(en dan bedoel ik ook intensief)
Anders lukt het amper of tergend traag.
![]()
Maar in andere verhoudingen zeg je net. Dus wie weet werkt dit dan wel. Kan me echt niet voorstellen dat je kan leven op 2200kcal met jouw stats en jouw trainingen.
Ik ben van mening als je niet probeert kom je er ook niet achter. Probeer t een maandje of 2 of het wat is en kun je altijd nog wat anders proberen. Ook voor jou moet er wel iets zijn wat werkt.
je hebt mijn log toch gevolgd de laatste tijd? Ik heb de ene PR na de andere gezet op 2200kcal 

ik zie probleem niet? DNP gooit je stofwisseling met 30 % omhoog
Weet niet of je vriendin gele lichtgevende sperma mooi vindt?
haha
nee ik weet zeker dat jou vp ook wel naar benede kan bro![]()
DNP komt er niet in bij me ... om één of andere reden vind ik dat net een brug te ver.
Tuurlijk gaat mijn VP naar beneden, maar het gaat gewoon langzamer om één of andere reden. En ik
moet er echt veel voor laten. Is altijd al zo geweest.
Je bent daar niet de enige in. 
Zeker moet je er wat dingen voor laten maar das de keuze die je zelf maakt. Als je graag wil laat je staanJe bent daar niet de enige in.
![]()

maar hoe harder je ergens voor moet werken, hoe meer tevreden je kan zijn op jezelf ja
DNP is ook troep haha.
clen werkt al prima.

Ai ai captain
Zal eens even kijken wat je net aan het doen bent
---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 14:51 ----------
Tja Mack ... het is allemaal leuk om ergens voor te werken als je ook de resultaten ziet, maar als het
zo traag gaat als bij mij soms, verlies je soms de moed![]()
Qua eten, laatste 3 maaltijden:
avondeten 200gr koolvis
2uur later: isolaat shake
dan tot slot nog een bak kwark.
Vervolgens niks eten en dan als ontbijt weer 100gr havermout en 45gr eiwitzen poeder.
tussen ontbijt en avondeten neem ik nog rijst en andere zooi
qua trainen gewoon fb

Qua eten, laatste 3 maaltijden:
avondeten 200gr koolvis
2uur later: isolaat shake
dan tot slot nog een bak kwark.
Vervolgens niks eten en dan als ontbijt weer 100gr havermout en 45gr eiwitzen poeder.
tussen ontbijt en avondeten neem ik nog rijst en andere zooi
qua trainen gewoon fb

enkel carbs bij ontbijt & rond training
nee man, moet echt minder drinken ook ... ben al van 4 dagen per week naar 2 gegaan ondertussenPagina's vol excuusje's lees ik hier! Ben hoop ik nog net optijd om je ziel te redden robbendoes!![]()

Nergens excuusjes man ... maar mensen willen me alsmaar overtuigen om meer te gaan eten en ik heb
dat gewoon niet nodig![]()
hahhaha...