Fitness Seller

Robke's trainingslog

200gr eiwit en 100gr carbs en 20gr vet + 12gr aan visolie & CLA + 500kcals om mee te spelen noem
jij ruk? :D

Met alle respect Screw, maar je bent nog van de oude stempel man :p In de ochtend schreeuwt je
verstand misschien om eten, maar je lichaam daarom nog niet.

En je studie bewijst enkel maar dat je eiwitsynthese verhoogd blijft bij inname van caseine. Tja, mooi
is dat. Maar imo enkel bij gainen van belang. Je gaat heus geen spiermassa verliezen als je +200gr
eiwit per dag eet.

Nee je overal inname is PERFECT! alleen ik zou het zelf anders indelen, en idd maby ben ik old skool... maar waarom het wiel opnieuw willen uitvinden? :rolleyes:

Maar goed zoals ik al vaker zeg, ik denk niet als een BB dat is denk ik een beetje mijn "probleem" :D

Ik ben een all round sporter, en ik heb de perfect balans gevonden voor mijn eigen, en natuurlijk werkt elk lijf anders ;)

Was lief bedoel schatje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.622
Nee je overal inname is PERFECT! alleen ik zou het zelf anders indelen, en idd maby ben ik old skool... maar waarom het wiel opnieuw willen uitvinden? :rolleyes:

Maar goed zoals ik al vaker zeg, ik denk niet als een BB dat is denk ik een beetje mijn "probleem" :D

Ik ben een all round sporter, en ik heb de perfect balans gevonden voor mijn eigen, en natuurlijk werkt elk lijf anders ;)

Was lief bedoel schatje :D

Ja, ik heb het al ingedeeld zoals jij het zei hoor ;) Maar dat ging niet zo lekker vorige keer. Daarom
probeer ik het nu even anders weer :p Dus ja, lager aantal maaltijden om minder insuline te
produceren. En omdat ik eigenlijk nooit echt honger heb en bloated als een MTF'er rondloop kies
ik daarom nu ook om snel verteerbaar voeding te gebruiken. Lees hier en daar wel vaker dat mensen
met een wat tragere vertering, beter niet opteren voor trage carbs en rood vlees etc... Ja, het is niet
je standaard dieet ik weet het. Maar ik weet er op dit moment ook niet veel anders te maken gezien
ik al zoveel andere dingen heb geprobeerd.

En ik hou ook van jou hoor poepie :aai:

Idd echt een sterke mp. Je blijft maar gaan met die schouders!!

• #20.624
6 x 95, is this real life ?!

waar staat je cut voedingsschemaRob?

Baas op de MP

Potverdorie wat een press....!!Hoe bevalt je eerste periode in je cut?!

Netjes Rob, komt er eigenlijk nog een foto van je huidig fysiek?
Of alleen maar kracht aan het trainen?

Zeer mooie training en idd lekkere MP!!
Trouwens hoe is de pwo animal ?

• #20.634
waar staat je cut voedingsschemaRob?

Nergens :p

Hier staan de 1500 zekere kcals. Daar bovenop komen nog een 500kcals om mee 'te spelen' zeg maar ;)

2z86tqt.jpg

Nou nou, er zijn er hier nog wel een paar die het beter doen ;)

:aai:

Potverdorie wat een press....!!Hoe bevalt je eerste periode in je cut?!

bwah, ik zit nog maar 3 dagen ver. Dus ja, nu is allles nog super :p Na een paar weken zal dat wel
anders worden :)

Netjes Rob, komt er eigenlijk nog een foto van je huidig fysiek?
Of alleen maar kracht aan het trainen?

Goh, wilde eigenlijk gisteren nog pics maken, maar weeral vergeten :p

Zeer mooie training en idd lekkere MP!!
Trouwens hoe is de pwo animal ?

pwo is Animal baas gewoon. Om één of andere reden merk je gewoon dat je meer uithouding etc hebt

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 08:35 ----------

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken *geeuw*
Planned Food: 2000kcal - 50/40/10
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 16°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

280ia8w.jpg

Trainingstijd: 53min (start @ 18u30)
Polardata: 137avg - 164max - 614kcal - 114.5kg
Comments: **** me dat was een zware dead.

Lekkha!!!

ik zit op +/- 1000 Kcal meer :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven