AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Rob je moet gewoon eens gaan trainen! :D hahhaha...

Nee maar jouw lijf heeft gewoon een traag systeem, als jij zulke trainingen kan doen op jouw schema wat je nu eet zou ik zeggen, ga dieper! om de 2 wkn 10% minder eten... en gewoon doorknallen met het ijzer.

Allemaal leuk die formule's maar dat is slechts een basis waarop je verder gaat opbouwen en afbouwen, als jij gewoon goed hoog in je eiwitten blijft (2.0-2.5 gr) dan voorzie ik een afgetrainde robske over een tal weken!

exactly

Interresante en al vaker gevoerde discussie in je log Rob!

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.605
Rob je moet gewoon eens gaan trainen! :D hahhaha...

Nee maar jouw lijf heeft gewoon een traag systeem, als jij zulke trainingen kan doen op jouw schema wat je nu eet zou ik zeggen, ga dieper! om de 2 wkn 10% minder eten... en gewoon doorknallen met het ijzer.

Allemaal leuk die formule's maar dat is slechts een basis waarop je verder gaat opbouwen en afbouwen, als jij gewoon goed hoog in je eiwitten blijft (2.0-2.5 gr) dan voorzie ik een afgetrainde robske over een tal weken!

Dat word nu de target inderdaad maar het probleem is met jouw redenering is dat ik wanneer ik het zo
doe, ik sowieso al boven mijn kcals kom met enkel mijn eiwitten bij wijze van spreken :p

ik krijg zijn stofwisseling wel omhoog :ds: :eyebrow:

Als die extra proteins van jouw zijn helemaal slecht voor robke :D

you guys and your gay assumptions :p

Hij heeft inderdaad een punt ;)

Als je tijd hebt moet je dit eens zien. Zeker de moeite waard

http://www.youtube.com/watch?v=QHHzie6XRGk

intredasting

misschien drink je te weinig?

het is nooit te vroeg voor wodka of wat bedoel je? :p

Interresante en al vaker gevoerde discussie in je log Rob!

Ja inderdaad ... ach ja, maandag start het. Heb nu een intressant artikel onder ogen gekregen en
hier en daar wat dingen van G Farah te pakken gekregen. Dus ja ... time for business

Ben benieuwd Rob! Hopelijk wordt deze cut een succes!

George farah zit altijd op weinig vet.
En spelen met carbs.
Heb je zijn seminar gezien in Ierland met kai?

Ik gebruik waterdichte shakebekers.. echt daar komt lekkere whey uit joh!
Atm zit ik in de CUT fase ben al 2 Kilo lichter, wop wop hop hop.

• #20.610
Ben benieuwd Rob! Hopelijk wordt deze cut een succes!

ik heb er zin in !

:roflol:

George farah zit altijd op weinig vet.
En spelen met carbs.
Heb je zijn seminar gezien in Ierland met kai?

Nah, paar artikels onder de ogen gekregen ;)

Ik gebruik waterdichte shakebekers.. echt daar komt lekkere whey uit joh!
Atm zit ik in de CUT fase ben al 2 Kilo lichter, wop wop hop hop.

ja nou, als ze niet waterdicht zijn heb je natuurlijk een probleem met shaken :p

• #20.611
wat heb ik klaar staan voor deze week:

2z86tqt.jpg

afhankelijk van hoe ik me voel ga ik hier carbs aan toevoegen

Ben benieuwd Rob! Erg laag in vet ook, maar jou dieten zijn meestal redelijk onconventioneel :)!

Succes alvast!

• #20.613
Ben benieuwd Rob! Erg laag in vet ook, maar jou dieten zijn meestal redelijk onconventioneel :)!

Succes alvast!

Ja, ik tel nog 500 speel kcals zeg maar. Maar de basis zoals hierboven blijft. Dus vetten en carbs gaan
hoger en lager per dag. Ik moet het nog even aankijken :)

• #20.614
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 50% weken *geeuw*
Planned Food: 1900kcal - 30/40/30
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 19°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

35i15dt.jpg

Trainingstijd: 55min (start @ 18u45)
Polardata: ??? - 116.8kg
Comments: liep gewoon lekker. Had zeker verwacht aan wat krachtverlies op mijn MP na een weekje
te niksen maar het ging gewoon zoals vanouds :D Dips & pull gewisseld. Traint wat leuker. Wilde ook
nog op maandag LB gaan doen, maar dus vergeten :p Vanaf volgende week dus :)

Prima training weer Rob! Wat een hels zware MP en dat voor 6 reps:eek:

Nooit nadelige effecten ondervonden van de 5000IU vitamine D per dag daar vitamine D vetoplosbaar is?

• #20.616
Prima training weer Rob! Wat een hels zware MP en dat voor 6 reps:eek:

Nooit nadelige effecten ondervonden van de 5000IU vitamine D per dag daar vitamine D vetoplosbaar is?

Thanks

Nog niets van onderstaand ervaren:

•dry mouth or a metallic taste
•pain in your lower back
•urinating more than usual
•fast, slow, or uneven heart rate
•slow growth (in a child taking vitamin D3)
•bone pain, muscle weakness, loss of height
•nausea, constipation, loss of appetite, weight loss
•weakness, drowsiness, changes in behavior
•increased thirst

Wat een (k)Cut voedingsschema!! :D

Waarom niet gelijk in de ochtend die isolaat samen met havermout door de blender? en je laatste maaltijd voor het slapen gaan? geen casei shake oid?

• #20.618
Wat een (k)Cut voedingsschema!! :D

Waarom niet gelijk in de ochtend die isolaat samen met havermout door de blender? en je laatste maaltijd voor het slapen gaan? geen casei shake oid?

Hahaha ... Zoals ik al zei Screw, dit is de basis wat ik sowieso binnenkrijg. Ik heb nog een 500kcals om
mee te spelen. Gisteren heb ik bv nog notenmix gegeten

En waarom zou ik 's ochtends dan gelijk isolaat met havermout moeten zuipen? Kcals in vs kcals out.
Aantal maaltijden ga ik zo laag mogelijk houden en snel verteerbaar voedsel.

En waarom trage eiwitten voor het slapen dan? Stel je alleen maar je HGH piek mee uit.

Hahaha ... Zoals ik al zei Screw, dit is de basis wat ik sowieso binnenkrijg. Ik heb nog een 500kcals om
mee te spelen. Gisteren heb ik bv nog notenmix gegeten

En waarom zou ik 's ochtends dan gelijk isolaat met havermout moeten zuipen? Kcals in vs kcals out.
Aantal maaltijden ga ik zo laag mogelijk houden en snel verteerbaar voedsel.

En waarom trage eiwitten voor het slapen dan? Stel je alleen maar je HGH piek mee uit.

De basis is gewoon ruk.. punt! :D

In de ochtend schreeuwd je lijf om die snelle eiwitten, zoals je zelf ook zegt (snel verteerbaar voedsel) imo is isolaat in de ochtend beter dan die pannekoeken! Pak die dan bv als 2e maaltijd.

En die havermout gewoon door de blender jagen heb je fine oats ;)

En over die trage eiwitten vs GH? lees onder staande!

Med Sci Sports Exerc. 2012 Aug;44(8):1560-9. doi: 10.1249/MSS.0b013e31824cc363.
Protein ingestion before sleep improves postexercise overnight recovery.
Res PT, Groen B, Pennings B, Beelen M, Wallis GA, Gijsen AP, Senden JM, VAN Loon LJ.
SourceDepartment of Human Movement Sciences, NUTRIM School for Nutrition, Toxicology and Metabolism, Maastricht University Medical Centre+, Maastricht, The Netherlands.

Abstract
INTRODUCTION: The role of nutrition in modulating postexercise overnight recovery remains to be elucidated. We assessed the effect of protein ingestion immediately before sleep on digestion and absorption kinetics and protein metabolism during overnight recovery from a single bout of resistance-type exercise.

METHODS: Sixteen healthy young males performed a single bout of resistance-type exercise in the evening (2000 h) after a full day of dietary standardization. All subjects were provided with appropriate recovery nutrition (20 g of protein, 60 g of CHO) immediately after exercise (2100 h). Thereafter, 30 min before sleep (2330 h), subjects ingested a beverage with (PRO) or without (PLA) 40 g of specifically produced intrinsically [1-C]phenylalanine-labeled casein protein. Continuous intravenous infusions with [ring-H5]phenylalanine and [ring-H2]tyrosine were applied with blood and muscle samples collected to assess protein digestion and absorption kinetics, whole-body protein balance and mixed muscle protein synthesis rates throughout the night (7.5 h).

RESULTS: During sleep, casein protein was effectively digested and absorbed resulting in a rapid rise in circulating amino acid levels, which were sustained throughout the remainder of the night. Protein ingestion before sleep increased whole-body protein synthesis rates (311 * 8 vs 246 * 9 μmol·kg per 7.5 h) and improved net protein balance (61 * 5 vs -11 * 6 μmol·kg per 7.5 h) in the PRO vs the PLA experiment (P < 0.01). Mixed muscle protein synthesis rates were ∼22% higher in the PRO vs the PLA experiment, which reached borderline significance (0.059%·h * 0.005%·h vs 0.048%·h * 0.004%·h, P = 0.05).

CONCLUSIONS: This is the first study to show that protein ingested immediately before sleep is effectively digested and absorbed, thereby stimulating muscle protein synthesis and improving whole-body protein balance during postexercise overnight recovery.

• #20.620
De basis is gewoon ruk.. punt! :D

In de ochtend schreeuwd je lijf om die snelle eiwitten, zoals je zelf ook zegt (snel verteerbaar voedsel) imo is isolaat in de ochtend beter dan die pannekoeken! Pak die dan bv als 2e maaltijd.

En die havermout gewoon door de blender jagen heb je fine oats ;)

En over die trage eiwitten vs GH? lees onder staande!

*je studie*

200gr eiwit en 100gr carbs en 20gr vet + 12gr aan visolie & CLA + 500kcals om mee te spelen noem
jij ruk? :D

Met alle respect Screw, maar je bent nog van de oude stempel man :p In de ochtend schreeuwt je
verstand misschien om eten, maar je lichaam daarom nog niet.

En je studie bewijst enkel maar dat je eiwitsynthese verhoogd blijft bij inname van caseine. Tja, mooi
is dat. Maar imo enkel bij gainen van belang. Je gaat heus geen spiermassa verliezen als je +200gr
eiwit per dag eet.

Terug
Naar boven