budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Rob,
Wat is ATG SSB Squat?
ATG hoef je niet uit te leggen dat weet ik al![]()
Maar SSB?
En dit is ook makkelijker. Kan je je echt focussen
en maby dat ik hem er wel helemaal uit ga halen en "slechts" nog all day protein ga pakken, die bevalt me heel heel erg goed!
, sterker nog vrouw vind het zo al wel best.... 

Mijn isolaat heeft geen smaaken maby dat ik hem er wel helemaal uit ga halen en "slechts" nog all day protein ga pakken, die bevalt me heel heel erg goed!
Maar goed ik hoef ook niet diep te (K)(c)utten, sterker nog vrouw vind het zo al wel best....
En ik maar hopen op nog 1x knallen voor mijn 40e![]()

Ben zelf geen fan van die mixen. Uiteindelijk eet je toch iedere 2 a 3 uur. Dus ja, door de dag heb je
dat niet nodig imo.
Haha, vrouwen houden gewoon van een lekkere knuffelbeer ipv een hard stuk staal
Gewoon knallen dan!![]()

Ik ben lekker tegendraads ik vind het dus wel een meerwaarde hebben dat ik het aan kan vullen met All day protein, ben kwark (of platte kaas) echt echt maar dan ook echt KOTS beu geraakt in de jaren dat eet ik gewoon niet meer
Hoe bevalt je schema voor de rest? merk je al kracht verlies? blijf je rond de 100gr Carbs of ga je zakken?.
Enne mijn vrouw houd van tijd tot tijd toch echt wel van een hard stuk staal![]()
En woensdag heb ik 150gr carbs gehad 
Sokken staan niet meer in in kousen geprint
Komt vast door de clen 

Hoe bouw je de clen op? en hield je dan zoveel vocht vast? cranberry doet de truc hier, of 1 dag 7-8 liter water drinken, dan in de avond een goed biertje/vodka/wijntje en dat whooooooooooosha... dag vocht...![]()
Halfje op maandag. halfje op dinsdag, halfje op woensdag, en vandaag voelde ik nietIs dat nu echt een stuk makkelijker squatten met zo'n bar?
Gewoon opbouwHalfje op maandag. halfje op dinsdag, halfje op woensdag, en vandaag voelde ik niet
meer zo heel warm aan. Dus een hele vandaag (tabs zijn 50mcg). Na 2 weken, 2 weken off en starten
met T3. Dan clen erbij. T3 & clen op? Dan gaan we verder met efi icm animal cuts
En ja man. Vocht all over te place. Gewoon door het zout en het foute eten allemaal. Heb er heel snel
last van gewoon. Op een weekje tijd gewoon 4kilo minder op de schaal

Yep. Ik kan er ook dieper mee dan met een normale bar. Voelt een beetje aan zoals een hacksquat zeg maar.
En je bent veel beter in controle van de beweging imo. Gewoon omdat je nergens op moet letten. Die
bar ligt daar en kan nergens naartoe. Je hoeft hem zelfs niet vast te houden.

STRENG ZIJN VOOR JE ZELF!
Ziet er goed uit zo die opbouw... verwacht ik toch wel straks een BF van 15%
Die van mij ligt ook goed hoor en gaat ook nergens heen... hahaha... ow wacht voordat ik het krijg je gebruikt hem niet.. news flash ben ook aan het opbouwen weer![]()
ja man 
Hack squat nog nooit gedaan.
Dat is zeker dan een handig ding. Gisteren nog onder de bar uit moeten kruipen![]()

ja man
Ja, jouw barbell ligt natuurlijk op je uber brute traps & rear delt... mijn ligt nergens op![]()
, en for the record ik SQ met dat ding ertussen niet op mijn traps.... 
Nee hoor.. ligt heel fijn in de J-Hooks van mijn rack, en for the record ik SQ met dat ding ertussen niet op mijn traps....
![]()

en op lichte dagen slechts een inleg kruisje... 
Idd... Always!en op lichte dagen slechts een inleg kruisje...
![]()