MuscleMeat

Robke's trainingslog

Hey Rob,

Wat is ATG SSB Squat?

ATG hoef je niet uit te leggen dat weet ik al :D
Maar SSB?

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.642
Wat is de reden waarom je dat gebruikt?

• #20.644
:D qua smaak is die van B&F wel beter imo.

Mijn isolaat heeft geen smaak ;) en maby dat ik hem er wel helemaal uit ga halen en "slechts" nog all day protein ga pakken, die bevalt me heel heel erg goed!

Maar goed ik hoef ook niet diep te (K)(c)utten :D , sterker nog vrouw vind het zo al wel best.... :rolleyes:

En ik maar hopen op nog 1x knallen voor mijn 40e :cool:

• #20.646
Mijn isolaat heeft geen smaak ;) en maby dat ik hem er wel helemaal uit ga halen en "slechts" nog all day protein ga pakken, die bevalt me heel heel erg goed!

Maar goed ik hoef ook niet diep te (K)(c)utten :D , sterker nog vrouw vind het zo al wel best.... :rolleyes:

En ik maar hopen op nog 1x knallen voor mijn 40e :cool:

Ben zelf geen fan van die mixen. Uiteindelijk eet je toch iedere 2 a 3 uur. Dus ja, door de dag heb je
dat niet nodig imo.

Haha, vrouwen houden gewoon van een lekkere knuffelbeer ipv een hard stuk staal :p

Gewoon knallen dan! :D

Ben zelf geen fan van die mixen. Uiteindelijk eet je toch iedere 2 a 3 uur. Dus ja, door de dag heb je
dat niet nodig imo.

Haha, vrouwen houden gewoon van een lekkere knuffelbeer ipv een hard stuk staal :p

Gewoon knallen dan! :D

Ik ben lekker tegendraads ik vind het dus wel een meerwaarde hebben dat ik het aan kan vullen met All day protein, ben kwark (of platte kaas) echt echt maar dan ook echt KOTS beu geraakt in de jaren dat eet ik gewoon niet meer :D

Hoe bevalt je schema voor de rest? merk je al kracht verlies? blijf je rond de 100gr Carbs of ga je zakken?.

Enne mijn vrouw houd van tijd tot tijd toch echt wel van een hard stuk staal :o

• #20.648
Ik ben lekker tegendraads ik vind het dus wel een meerwaarde hebben dat ik het aan kan vullen met All day protein, ben kwark (of platte kaas) echt echt maar dan ook echt KOTS beu geraakt in de jaren dat eet ik gewoon niet meer :D

Hoe bevalt je schema voor de rest? merk je al kracht verlies? blijf je rond de 100gr Carbs of ga je zakken?.

Enne mijn vrouw houd van tijd tot tijd toch echt wel van een hard stuk staal :o

Krachtverlies? Heb maandag nog een PR gezet :p En woensdag heb ik 150gr carbs gehad ;)
Hangt er wat vanaf nu. Voel me nog steeds lekker maar ben nog maar een paar dagen ver natuurlijk.
Wel al een pak vocht kwijt :) Sokken staan niet meer in in kousen geprint :p Komt vast door de clen ;)
Ben ik maandag ook mee begonnen. Vergeten te melden :p

Hoe bouw je de clen op? en hield je dan zoveel vocht vast? cranberry doet de truc hier, of 1 dag 7-8 liter water drinken, dan in de avond een goed biertje/vodka/wijntje en dat whooooooooooosha... dag vocht... ;)

• #20.650
Hoe bouw je de clen op? en hield je dan zoveel vocht vast? cranberry doet de truc hier, of 1 dag 7-8 liter water drinken, dan in de avond een goed biertje/vodka/wijntje en dat whooooooooooosha... dag vocht... ;)

Gewoon opbouw :p Halfje op maandag. halfje op dinsdag, halfje op woensdag, en vandaag voelde ik niet
meer zo heel warm aan. Dus een hele vandaag (tabs zijn 50mcg). Na 2 weken, 2 weken off en starten
met T3. Dan clen erbij. T3 & clen op? Dan gaan we verder met efi icm animal cuts

En ja man. Vocht all over te place. Gewoon door het zout en het foute eten allemaal. Heb er heel snel
last van gewoon. Op een weekje tijd gewoon 4kilo minder op de schaal

Is dat nu echt een stuk makkelijker squatten met zo'n bar?

• #20.652
Is dat nu echt een stuk makkelijker squatten met zo'n bar?

Yep. Ik kan er ook dieper mee dan met een normale bar. Voelt een beetje aan zoals een hacksquat zeg maar.

En je bent veel beter in controle van de beweging imo. Gewoon omdat je nergens op moet letten. Die
bar ligt daar en kan nergens naartoe. Je hoeft hem zelfs niet vast te houden.

Gewoon opbouw :p Halfje op maandag. halfje op dinsdag, halfje op woensdag, en vandaag voelde ik niet
meer zo heel warm aan. Dus een hele vandaag (tabs zijn 50mcg). Na 2 weken, 2 weken off en starten
met T3. Dan clen erbij. T3 & clen op? Dan gaan we verder met efi icm animal cuts

En ja man. Vocht all over te place. Gewoon door het zout en het foute eten allemaal. Heb er heel snel
last van gewoon. Op een weekje tijd gewoon 4kilo minder op de schaal

STRENG ZIJN VOOR JE ZELF! :mad:

Ziet er goed uit zo die opbouw... verwacht ik toch wel straks een BF van 15% :D

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 13:57 ----------

Yep. Ik kan er ook dieper mee dan met een normale bar. Voelt een beetje aan zoals een hacksquat zeg maar.

En je bent veel beter in controle van de beweging imo. Gewoon omdat je nergens op moet letten. Die
bar ligt daar en kan nergens naartoe. Je hoeft hem zelfs niet vast te houden.

Die van mij ligt ook goed hoor en gaat ook nergens heen... hahaha... ow wacht voordat ik het krijg je gebruikt hem niet.. news flash ben ook aan het opbouwen weer ;)

Hack squat nog nooit gedaan.

Dat is zeker dan een handig ding. Gisteren nog onder de bar uit moeten kruipen:o

• #20.655
STRENG ZIJN VOOR JE ZELF! :mad:

Ziet er goed uit zo die opbouw... verwacht ik toch wel straks een BF van 15% :D

Die van mij ligt ook goed hoor en gaat ook nergens heen... hahaha... ow wacht voordat ik het krijg je gebruikt hem niet.. news flash ben ook aan het opbouwen weer ;)

:D ja man

Ja, jouw barbell ligt natuurlijk op je uber brute traps & rear delt... mijn ligt nergens op :p

Hack squat nog nooit gedaan.

Dat is zeker dan een handig ding. Gisteren nog onder de bar uit moeten kruipen:o

Tja, hier kan je ook onder blijven natuurlijk. Daarom altijd in een rack squatten :p

• #20.657
Heb jij een p*ssy pad om te squatten? :p

Idd... Always! ;) en op lichte dagen slechts een inleg kruisje... :cool:

always.jpg

Terug
Naar boven