Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is een manier, had ik niet gedaan
ben benieuwd wat het brengt.
ik was gestart toen op 60 en direct zweten en trillen als een gek haha.

Die MP van jou neemt echt steeds brutere vormen aan man!

Maar voelt wel lekker. Heb al een tijdje moeite met mijn midden en beneden traps Heerlijke trainingen man, pffff die mp
Straks gaat hij je bench nog voorbij![]()

Lekker bezig ecto
Nolva?
Gebruik je dat waarvoor ik denk dat je dat gebruikt?

Dus dan doet die test booster eigenlijk niet veel. En zo creeër je een betere hormoonhuishouding 
Ja als test booster dus
Dat dacht ik al.
Ben stuk slimmer dan dat ik eruit zie![]()
Normaal raden ze ook aan een low dose test te zetten maar
Nee, als aanvulling op mijn Xtreme Test. Dan komt de DAA etc beter ten goede. Anders gaan je estrogenen mee
omhoogDus dan doet die test booster eigenlijk niet veel. En zo creeër je een betere hormoonhuishouding
als je aan het cutten bent. Zeker als die T3 er nog eens bijkomt.
En ik heb de HG gewoon thuis liggen gratis en voor niks![]()

Ben benieuwd wat de clen voor je gaat doen Rob!
Sterke deads weer in ieder geval![]()

Jij Jij Jij BOEF!
Ik zie hier iets wat ik ook aan het doen ben en ik heb dat niet gedeeld dus
Hier ook Extreme test, fat attack en en en...
Mooie work outs weer!
Ja nou, het zijn de eerste vocht kilo's maar vorige week maandag stond ik nog op 116kg
Nu dus op een 111kg en mijn belt zit al een gaatje vaster
Ook een AI naast je Xtreme Test?
Ik heb het wel liggen maar...... slik het nog niet vriend van mij (die arts is) raad mij het af! Zijn ervaring is dat men sneller buikvet krijgt, en tevens heb je oestrogene nodig voor productie en afgifte van groeihormonen en IGF-1.
Ook speelt het een rol in het herstel en opbouwen van belangrijke rol in het herstel en opbouwen van spierweefsel doordat het de glucosestofwisseling in spierweefsel beïnvloedt. Het zorgt voor een verhoging van het enzym glucose-6-fosfaat-dehydrogenase, dat het gebruik van glucose bevordert.
Dus ik slik het nu al een maand zonder, en dacht hetzelfde als jouw als ik nu die receptoren blok heb ik extra voordeel maar dat bleek vanuit zijn oogpunt dus niet het geval te zijn!
Heeft die een punt mee ... vraag is of dat in een cut ook het geval is.

Denk je dat ik aan het bulken ben?
Ik zit ook in een lichte cut....
Ja, dan is hetgeen wat ik bij de guru heb gelezen dan weer haaks op hetgeen wat je dok zei 
Problem fixed 
Extreme Test van XXL is de enige booster die ik echt merkte. Ik vind het voor mij meer wat voor tijdens een recomp of zo.