MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.701
Extreme Test van XXL is de enige booster die ik echt merkte. Ik vind het voor mij meer wat voor tijdens een recomp of zo.

Ja, ik word er zelfs beter gezind door. Enkel de dromen 's nachts lijken wel rare vormen aan te nemen plots

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 09:04 ----------

ik heb hem ook een eerlijke kans gegeven en moet zeggen, idd de enigste die ik in al die jaren een plus+ kan geven, hij werkt echt!

xxl ftw !

Ja, ik word er zelfs beter gezind door. Enkel de dromen 's nachts lijken wel rare vormen aan te nemen plots

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 09:04 ----------

xxl ftw !

hahaha heb ik ook en dan kijk ik naast me en dan weet ik weer dat het echt een droom was :rolleyes::p:D

• #20.703
hahaha heb ik ook en dan kijk ik naast me en dan weet ik weer dat het echt een droom was :rolleyes::p:D

:roflol:

ja nou, mijn dromen nemen wel hele rare vormen aan man ... eergisteren droomde ik dat mijn vrouw niet
wist dat ze zwanger was en plots in de zetel beviel. Het kindje had 2 hoofden aan elk uiteinde één en één
been waar een arm moest zijn. Vrouw wilde het niet houden, dus moest ik het maar weg doen. Dus ja,
eerst een hoofd eraf gehakt, toen een plastic zak over het andere hoofd gedaan want afhakken
was te bloederig. Toen kindje in de rugzak en naar de brug. Daar een beton blok eraan gemaakt en
in het water gedropt.

Dat is ongeveer de grote lijn, nog een pak andere gore details bespaar ik je :p Alleszins werd ik er om
5u wakker van en kon erna niet meer slapen ervan :p

Rene waarschuwd toch ook echt hoor! EXTREEEEEEM test ;)

Nou is het volume op de squat wel veel, maar kan jij niet ern stuk zwaarder??
Just asking

• #20.707
Nou is het volume op de squat wel veel, maar kan jij niet ern stuk zwaarder??
Just asking

Tuurlijk wel ;) Maar het zijn 50% weken nu ;) En daarbij is dit een echt decent mind muscle, deep squat
zonder lock outs. Mijn echte squats zijn meer gebaseerd op het verplaatsen van gewicht.

interessante dingen m.b.t. cutten lees ik hier, succes Robke

• #20.709
  • #20.711
Hey Rokbe en de rest, nu zit ik even de laatste paar pagina's te lezen en daar zie ik dat je extreme test van XXL gebruikt als test booster. Nu als het op test boosters aan komt ben ik daar echt niet happig op maar ik zie dat neukbeest er ook goede ervaringen mee heeft, maaaar nu komt mijn vraag:

Ik gebruik de laatste 2,5 maand roaccutane voor mijn acne en daarvan is bekend dat het je libido en testosteron naar beneden brengt zal zo'n testosteron booster daar goed voor zijn?!

Verder hele deftige deads!!!! :)

• #20.715
Hey Rokbe en de rest, nu zit ik even de laatste paar pagina's te lezen en daar zie ik dat je extreme test van XXL gebruikt als test booster. Nu als het op test boosters aan komt ben ik daar echt niet happig op maar ik zie dat neukbeest er ook goede ervaringen mee heeft, maaaar nu komt mijn vraag:

Ik gebruik de laatste 2,5 maand roaccutane voor mijn acne en daarvan is bekend dat het je libido en testosteron naar beneden brengt zal zo'n testosteron booster daar goed voor zijn?!

Ik heb geen ervaring met ROA maar mij lijkt dat iedereen met een lagere test waardes, of verstoorde
waardes hier wel baat bij heeft. Geen idee echter of dit invloed heeft op de werking van ROA en
vice versa

Zou dit goed overleggen met de behandelend arts! anders zit je zo weer onder de acne!

Zou dit goed overleggen met de behandelend arts! anders zit je zo weer onder de acne!

Ervaring mee?!

Denk je niet dat de medicijnen dit blijven onder drukken?! Ik heb begin Juli weer een gesprek met de arts, laat ik ook gelijk een testosteron bloedtest doen, weten jullie welke waardes ik precies nodig heb?!

• #20.718
Lekkere deadlift, Rob!

ff vraag eet jij ook bananen voor de training?

• #20.720
Terug
Naar boven