XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Heel het weekend wel krom gelopen. Zaterdag het dak op het tuinhuis gelegd dus heel de tijd trapladder
op en af. Niet leuk met ****ed up quads & hammies :mad:

Ben laatst garage aan t schuren geweest, beetje scheef gestaan paar uur en in de avond gaan squatten. Ook geen goed idee:o

Tuinhuis nu af?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.182
Ben laatst garage aan t schuren geweest, beetje scheef gestaan paar uur en in de avond gaan squatten. Ook geen goed idee:o

Tuinhuis nu af?

Nah, kaderement staat 2 muren zijn volledig dicht getimmerd en het dak ligt erop. Nu nog wat muren
timmeren en dan het binnenwerk met isolatie nog. Dus ja, nog wel een weekje of 2.

Nah, kaderement staat 2 muren zijn volledig dicht getimmerd en het dak ligt erop. Nu nog wat muren
timmeren en dan het binnenwerk met isolatie nog. Dus ja, nog wel een weekje of 2.

Nog wel ff zoet mee dus. Hele workout krijg je erbij:P

• #21.184
  • #21.188
Nee, het is vorige week sowieso een beetje de mist in gelopen met cutten. Dus vanaf vandaag is het
terug alle hens aan dek :o

Heb ik dat laatste zinnetje niet vaker voorbij zien komen? :o

Ach je bent al heel wat kwijt zag ik. Maar je moet t niet te bont maken anders gaat t weer andere kant op. Jammer van de energie die je er dan in hebt gestoken en de middelen.

• #21.190
Heb ik dat laatste zinnetje niet vaker voorbij zien komen? :o

Ach je bent al heel wat kwijt zag ik. Maar je moet t niet te bont maken anders gaat t weer andere kant op. Jammer van de energie die je er dan in hebt gestoken en de middelen.

Zo gaat het iedere keer als ik wat resultaat begin te zien :o Dan denk ik: "ach ik mag wel iets, het gaat
toch lekker zo" Maar inderdaad, je hebt een punt. Beetje jammer dan van alle moeite voordien. Dus ja,
back on track nu weer richting de 100kg :D

lijntje speed helpt wel ff voor de traning
alleen de crash daarna is wel heftig

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 11:44 ----------

Zo gaat het iedere keer als ik wat resultaat begin te zien :o Dan denk ik: "ach ik mag wel iets, het gaat
toch lekker zo" Maar inderdaad, je hebt een punt. Beetje jammer dan van alle moeite voordien. Dus ja,

elke maaltijd telt;)

• #21.192

Je moet gewoon je mindset veranderen. Je denkt verkeerd en had ik ook in t begin. Dacht ahhh er is genoeg af 1tje kan wel even. NOT.

Gewoon even doorbijten. Zit je sneller op wat je wilt bereiken dan wanneer je je weer volgiet.

• #21.194
Je moet gewoon je mindset veranderen. Je denkt verkeerd en had ik ook in t begin. Dacht ahhh er is genoeg af 1tje kan wel even. NOT.

Gewoon even doorbijten. Zit je sneller op wat je wilt bereiken dan wanneer je je weer volgiet.

True ... ai ai captain, steady as she goes, wind in tha sails!

Zo hoort t! :P

succes met je nieuwe pr mp rob - gaat lukken

Voor hoeveel kg's ga je op de MP?

• #21.198
Dikke mp man!! Succes straks!

Terug
Naar boven