Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen lock = geen rep en dus geen PR 
Hahaha mack. Wat ben je toch een optimistGeen lock = geen rep en dus geen PR
![]()

Geen vooruitgang in kracht, geen vooruitgang over het algemeen. Ik ga niet mijn schuur in om lekker
Mijn assistance boeit me wel Geen vooruitgang in kracht, geen vooruitgang over het algemeen. Ik ga niet mijn schuur in om lekker
naar mezelf te kijken in de spiegel. Er moet altijd meer op de barbellMijn assistance boeit me wel
niet ivm PR's. Dat is gewoon om sexy te worden. Maar mijn kracht blijft toch mijn eerste prioriteit.
Anders ging ik wel legpressen en zittend db pressen ofzo.

Omdat ik niet iedere maand nieuwe broeken wil kopen![]()

Epic statement is epicGeen vooruitgang in kracht, geen vooruitgang over het algemeen. Ik ga niet mijn schuur in om lekker
naar mezelf te kijken in de spiegel. Er moet altijd meer op de barbellMijn assistance boeit me wel
niet ivm PR's. Dat is gewoon om sexy te worden. Maar mijn kracht blijft toch mijn eerste prioriteit.
Anders ging ik wel legpressen en zittend db pressen ofzo.

Wissel de cleans eens om met de squats, dus eerst cleans en dan squats.

Zieke MP rob! Je gaat de laatste tijd goed vooruit daarmee!
Wat betreft de cut is het natuurlijk beter stabiel te blijven dan aan te komen en je weet gelukkig hoe het komt!

Damn ik wordt niet goed van die MP met 3 cijfers. Top man.
En dan die heerlijke pullups/chinups.
En lees ik goed dat 21kg concentration curls 65% van je kunnen is? Pff wat is je max dan?
En de normale curls?
Strong dude

I also do enjoy it
wacht...wat?
Zieke MP! Weer even goed voor je moreel!![]()

Ja nou nee, nu even terugschroeven voor ik een hele resem fails bij mekaar sprokkel waar ik niets aan heb

Ja nou ja, je kan het gewicht aan. Dát is positief & werkt toch goed voor je moreel?
Nu is het even een kwestie van verstandig te werk gaan & inderdaad even terugschroeven & die reps halen![]()