Fitness Seller

Robke's trainingslog

Toch 1.5 rep gepakt op die deads!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.242
  • #21.244
  • #21.247
ik kan weer je trnaing niet zien :(

Snap het ook niet man waarom jij ze soms ziet en soms niet. Gaat gewoon steeds op dezelfde manier hoor

Spotted rep als je alleen traint, gotskilz

Is dat met een bench, oprolle en je voeten onder de bar zette ?

Spotted reps is voor die kerels die hier logjes hebben en die die reps gewoon meetellen :p
Spotted reps kan ik enkel doen bij oefeningen zoals concentraction curls ofzo. Dan kan je
de andere hand laten meehelpen. But why bother...

Snap het ook niet man waarom jij ze soms ziet en soms niet. Gaat gewoon steeds op dezelfde manier hoor

Spotted reps is voor die kerels die hier logjes hebben en die die reps gewoon meetellen :p
Spotted reps kan ik enkel doen bij oefeningen zoals concentraction curls ofzo. Dan kan je
de andere hand laten meehelpen. But why bother...

En wat met negative reps? :dunno:

• #21.249
Negative reps? Tja ... dan is het de bedoeling natuurlijk dat je maar halve reps doet.
Dus op zich klopt het dan wel dat je ze telt als volledige reps.

****_Yea.png

Het gaat nog steeds goed hier, mooi om te zien, succes. Wij willen wel pics zien als je je einddoel hebt bereikt

einddoel haal je nooit;)

Lekkah bezig Robke!! Merk je al kracht verlies bij je presses?!

• #21.256
Het gaat nog steeds goed hier, mooi om te zien, succes. Wij willen wel pics zien als je je einddoel hebt bereikt

Ja, kracht gewijs gaat het goed. Lichaamsgewicht doet wel niet veel momenteel. Tijd voor wat
aanpassingen denk ik.

Als ik mijn taille terug onder de 100 krijg zal ik wat tussentijdse pics maken

Vandaag had jij dus de palmboomtak kunnen gebruiken :D

dan verwacht ik ook een hula rokje. De coconut bikini hoeft niet zo nodig :roflol:

Tuurlijk wel. Al de rest is gewoon extra :)

Lekkah bezig Robke!! Merk je al kracht verlies bij je presses?!

Nope, tot nu toe nog nergens krachtverlies. Maar zit nog vrij hoog in mijn kcals en bw. Dus vermoed
dat er nog wel iets gaat gebeuren als ik nog wat zak

Nope, tot nu toe nog nergens krachtverlies. Maar zit nog vrij hoog in mijn kcals en bw. Dus vermoed
dat er nog wel iets gaat gebeuren als ik nog wat zak

Top! Maar hoog in kcal?!?:eyes: De hoeveelheid die jij eet op trainingsdagen eet ik op rustdagen minimaal ;)

• #21.258
Top! Maar hoog in kcal?!?:eyes: De hoeveelheid die jij eet op trainingsdagen eet ik op rustdagen minimaal ;)

:D voor mij is dat hoog :p Als ik echt naar laag kcals ga spreken we over 1300. In extremis heb ik
zelfs al eens een tijd op 800 gezeten. Als ik dan mijn cardio en KT ervan af trok, kwam ik negatief
in kcal die dag :roflol:

:D voor mij is dat hoog :p Als ik echt naar laag kcals ga spreken we over 1300. In extremis heb ik
zelfs al eens een tijd op 800 gezeten. Als ik dan mijn cardio en KT ervan af trok, kwam ik negatief
in kcal die dag :roflol:

Hahah wtf, als ik dat zou doen, kan je mij na een paar dagen naar de IC brengen en aan een voedings infuus hangen ;)

Hoeveel kcal eet je gemiddeld per week dan?

• #21.260
Hahah wtf, als ik dat zou doen, kan je mij na een paar dagen naar de IC brengen en aan een voedings infuus hangen ;)

Hoeveel kcal eet je gemiddeld per week dan?

Bwah, als ik de weekends goed dooreet en drink kom ik rond de 18 000 uit. Dus zit ik ongeveer
op een 2500kcals per dag.

Terug
Naar boven