MuscleMeat

Robke's trainingslog

Waarom animal pak als "preworkout" supp ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.262
Waarom animal pak als "preworkout" supp ?

Om één of andere ingredient wat daarin zit krijg ik net wat meer uithouding. Je voelt daadwerkelijk het
verschil of je het neemt of niet.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:00 ----------

Vrijdag

Health: 100% (yeah, back @ 100%)
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: 2 rosé post w/o
Temp in Gym: 25°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test, Animal Cuts
Not so legal supps: 2x 15mg Eph, 20mg Nolva

i3umhl.jpg

Trainingstijd: 63min (start @ 18u30)
Polardata: 113avg - 202max - 477kcal - 108.5kg
Comments: lekkere training. Tevreden van de bench en zeker ook tevreden van die 50 reps op
staand DB pressen

Wat een misselijk sterke training weer rob! Sterke bench, rows & db press!:thumbs:

Cut gaat ook zijn gang zo te zien! Netjes onder de 110 gebleven en volgens mij weer iets gezakt!

Edit: zie dat dit de training van vrijdag was...hoe is je bw nu? Na het weekend ;)?

• #21.264
Wat een misselijk sterke training weer rob! Sterke bench, rows & db press!:thumbs:

Cut gaat ook zijn gang zo te zien! Netjes onder de 110 gebleven en volgens mij weer iets gezakt!

Edit: zie dat dit de training van vrijdag was...hoe is je bw nu? Na het weekend ;)?

Haha, thanks

Geen idee nog niets. Gisteren na de training stond ik nog steeds op 108. Maar heb erna wel pizzahut
gehad met wijn. Vanavond verjaardagsfeest van schoonvader. Dus ja...

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 08:11 ----------

Zaterdag

Isolatie gestoken in het dak van het tuinhuis, plus de zijwanden. Heel de dag liggen rondzeulen met hout.
Dak op het kleine gedeelte er ook op gehamerd en al wat elektriciteits werken gedaan. Na een shift van
10u werken was ik zo gaar als een aardappel die 30min had liggen koken.

Zondag

Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 60% weken
Planned Food: ???
Non Planned Food: yes
Alcohol: yes
Temp in Gym: 20°

Pre w/o Supp: Animal Pak
Intra w/o Supps: Assualt; Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu), XXL Xtreme Test, Animal Cuts
Not so legal supps: 2x 15mg Eph, 20mg Nolva

2r2ta51.jpg

Trainingstijd: 47min (start @ 14u30)
Polardata: 121avg - 221max - 388kcal - 108.3kg
Comments: t*ring wat een zware squat. Mijn voet positie was ook niet ideaal. Stond veel te dicht bij mekaar
maar als ik moest gaan zoeken dan verloor ik teveel energie door met dat gewicht wat rond te gaan lopen.
Powercleans gingen wel netjes dan weer.

Zondag namiddag nog even shoppen naar een nieuwe matras voor de kleine zijn groter bed. Nadien even
aan de pizza hut gestopt. Daar een medium Pepper gegeten met een half litertje wijn

Alcohol en orals lijken me niet echt een verstandige keuze? Geen schrik dat je je lever iets aandoet?

Wel sterke squats! :D

Ik lees wijn..... :P

Oeehh en nice training btw.

• #21.267
Alcohol en orals lijken me niet echt een verstandige keuze? Geen schrik dat je je lever iets aandoet?

Wel sterke squats! :D

Welke orals? Die ephi? Bangmakerij allemaal ivm alcohol en ephi enzo ... mijn leverwaardes zijn altijd perfect
binnen de perken bij mijn 6 maandelijkse bloed check ups ;)

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 09:59 ----------

Ik lees wijn..... :P

Oeehh en nice training btw.

ja :o

En thanks :p

Was je clen ook geen oral?

wat is dit voor iso shit? :D

Jouw warm-up is mijn working set

feels bad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #21.274
geen idee, ik zie nooit je trainingen :P

Speciaal voor jou dan

Vrijdag:
Bench Press
5 75% 120,0
3 85% 135,0
1+ 95% 148,5 - 2 reps gepakt

DB Row 5x10 / 49kg
Standing DB Press (om en om) 5x10 / 30kg
Cable Lateral Raise: 3x10 / 12.5kg

Zondag:
Squat
5 75% 148.5
3 85% 165
1+ 95% 183.5 - 2 reps gepakt
Powerclean
5 75% 66
3 85% 73.5
1+ 95% 80 - 2 reps gepakt

Goodmornings 3x10 / 70kg

Jouw warm-up is mijn working set

feels bad

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

some day little grashopper ;)

mooie squats rob - heeft zo'n clen-periode veel nou veel waarde voor je gehad - heeft het echt nut

• #21.276
mooie squats rob - heeft zo'n clen-periode veel nou veel waarde voor je gehad - heeft het echt nut

ipv de standaard gewichtsdrop van ongeveer 0.5 tot 0.7kg per week ging het nu vaak vlot over de -1kg
per week. Dus ja, het gaat wat sneller. Wat altijd leuk is. Nu ben ik even op eca om gewicht op peil
te houden zeg maar. Soort van diet break om mijn stofwisseling niet plat te gooien. Over een weekje ofzo
ga ik weer aan de clen en terug wat cleaner eten.

Leuk om telkens te lezen dat je nog zo een 'levensgenieter' bent w.b.t. de pizza en drank etc. Mooie trainingen zet je neer.

• #21.278
Leuk om telkens te lezen dat je nog zo een 'levensgenieter' bent w.b.t. de pizza en drank etc. Mooie trainingen zet je neer.

Thanks

Ja, maar nu probeer ik wel te compenseren telkens. Als ik een high kcal dag heb gehad is het wel even
een paar dagen lower kcals tot ik weer terug op mijn gemiddelde zit om te cutten

mooie squat en bench bro.

gebruik je daar dezelfde barbell voor?

• #21.280
Terug
Naar boven