Fitness Seller

Robke's trainingslog

Zeker als je je verbrand.
Was vrijdag met vrienden naar de halve maan in diest geweest (aangelegd strand met zwembad).
Lekker gaan zwemmen en zonnen. Echter was ik me vergeten in te smeren met zonne crème (was die dag 37 graden hier).
Resultaat, knalroodverbrand (zal nog wel fotoje uploaden in het logje), de resterende 3 dagen van mijn verlof niet kunnen buitenkomen en gewoon tam stil gezeten :p

Boe****inghoe, ik had 2de graads brandwonden op mn rug en schouders, walk it of p*ssy :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.763
Weer lekker aan het inkomen Rob?

• #21.765
Weer lekker aan het inkomen Rob?

Eigenlijk niet man ... alles voelt gewoon retezwaar op dit moment. Zal nog wel een weekje of 2, 3 duren
voor het weer allemaal lekker gaat voelen. Raar dat voeding en alcohol zo'n impact kan hebben op je
trainingen.

Denk dat je wel eerder je kracht terug heb. Gaat altijd snel.

héhéhé

Nu valt het nog mee, zit maar op 50% wat aan te modderen. Over een paar weken 60% en dan de helse
70% weken. Dat is een beetje stuk gaan dan :p

Haha, jah dat geloof ik man.
Maar toch nice kerel. Ik wil binnekort ook weer knallen als het mee zit ;)

Thanks

2200 a 2500 is ongeveer mijn onderhoud :( Dus dan gebeurd er niets mijn mijn gewicht

Vet% geen idee ... er is 10cm van mijn taille af in ieder geval :D Maar zit toch nog steeds +20% hoor.

Toch netjes ondanks vakantie:P Ach zolang je geen andere doelen hebt ook lekker genieten.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 16:13 ----------

Pff ik schiet ook niet op met lezen, nu alweer wat pagina's erbij. Weer veel te druk bezig.

• #21.772
Haha, jah dat geloof ik man.
Maar toch nice kerel. Ik wil binnekort ook weer knallen als het mee zit ;)

Ja man, blessures zijn k*t. Eerste training van vakantie verrekte ik mijn rechter front delt.
Nog wel wat werk met links kunnen doen, maar echt gemotiveerd ben je dan niet

Toch netjes ondanks vakantie:P Ach zolang je geen andere doelen hebt ook lekker genieten.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 16:13 ----------

Pff ik schiet ook niet op met lezen, nu alweer wat pagina's erbij. Weer veel te druk bezig.

Ik ben nu eenmaal nooit goed geweest in cutten :p Temptations everywhere :roflol: Ach ja, easy does it.
En je hebt bijna 3 weken vakantie nu, dus tijd genoeg :p

Ja, heb nog wel eens zin om iets erin te jassen :p

Haha ja bijna.... nog een paar uurtjes:P dan moet het er idd maar van komen.

• #21.774
Ja dat zal best, ik zeg doen als je dat wil.

• #21.779
Geen training vanmorgen?

Terug
Naar boven