MuscleMeat

Robke's trainingslog

Zoals ieder jaar zeg ik dat wel maar doe ik het nooit, dus dat foefke werkt niet :p
Trouwens, achter haar rug om begin ik er ook niet aan ;)

Nee als je t doet ook gewoon zeggen. Scheelt ook stiekem gedoe.

Ik zal eens mijn supps gaan uitzoeken, moet vanalles mee die kant op:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.802
Nee als je t doet ook gewoon zeggen. Scheelt ook stiekem gedoe.

Ik zal eens mijn supps gaan uitzoeken, moet vanalles mee die kant op:o

Ga je dat echt allemaal meezeulen? Je hebt toch niets nodig buiten wat goede voeding ;)
Of ga je daar ook trainen?

Ga je dat echt allemaal meezeulen? Je hebt toch niets nodig buiten wat goede voeding ;)
Of ga je daar ook trainen?

Allemaal...op zich valt het nog mee hoor. Tel gewoon wat uit en neem dat mee. Dus 1 aparte koffer heb ik er niet voor nodig. :D:p
Mijn dieet gaat gewoon door, al mag ik nu wel 2x cheatmeal. En daarnaast af en toe trainen en is ook wel tijd voor. Zijn altijd wel van die loze ' balkon' momentjes waarin je ff uurtje kan pakken.
Ben aan het cutten dus t extra kan ik wel gebruiken van mijn supps en ga niet zomaar ergens mee stoppen waar ik t goed op doe.

Alles gaat na de wedstrijd onder de loep en dan ga ik zeker aantal dingen schrappen en evt later weer starten.

• #21.804
Allemaal...op zich valt het nog mee hoor. Tel gewoon wat uit en neem dat mee. Dus 1 aparte koffer heb ik er niet voor nodig. :D:p
Mijn dieet gaat gewoon door, al mag ik nu wel 2x cheatmeal. En daarnaast af en toe trainen en is ook wel tijd voor. Zijn altijd wel van die loze ' balkon' momentjes waarin je ff uurtje kan pakken.
Ben aan het cutten dus t extra kan ik wel gebruiken van mijn supps en ga niet zomaar ergens mee stoppen waar ik t goed op doe.

Alles gaat na de wedstrijd onder de loep en dan ga ik zeker aantal dingen schrappen en evt later weer starten.

Nou, aan inzet & karakter ontbreekt het je in ieder geval niet :p

je kan het toch in je reet stoppen?

Heb jij wel vaker rare voorwerpen in zitten Robke :eyebrow:

Dank je:) Maar zo kijk ik er ook tegen aan. Als ik er voor ga dan ook 100% en niet iets minder.

Weet wel dat ik volgende keer geen wedstrijd rond deze tijd mee ga doen. Echt wel een rot periode zo in de zomer. Rond kerst en jaarwisseling lijkt me ook niks.

• #21.807
je kan het toch in je reet stoppen?

Heb jij wel vaker rare voorwerpen in zitten Robke :eyebrow:

Noem je nou je eigen derde been raar mack? :p

Dank je:) Maar zo kijk ik er ook tegen aan. Als ik er voor ga dan ook 100% en niet iets minder.

Weet wel dat ik volgende keer geen wedstrijd rond deze tijd mee ga doen. Echt wel een rot periode zo in de zomer. Rond kerst en jaarwisseling lijkt me ook niks.

je hebt nu ook wel een lange prep gehad hé ;)

Whaha gaat weer lekker:roflol:

Mwa prep is in totaal 12 weken maar ik heb al mijn voedingsschema vanaf december ofzo. En toen daalde mijn % al iets langzaam. Maar dat hoort officieel niet bij de prep, die is ongeveer 12 weken.

• #21.809
Whaha gaat weer lekker:roflol:

Mwa prep is in totaal 12 weken maar ik heb al mijn voedingsschema vanaf december ofzo. En toen daalde mijn % al iets langzaam. Maar dat hoort officieel niet bij de prep, die is ongeveer 12 weken.

Bedoel ik maar, je bent al van in december eigenlijk goed clean aan het eten.

Bedoel ik maar, je bent al van in december eigenlijk goed clean aan het eten.

Dat ga ik hierna ook weer blijven doorzetten. Mooi schoon eten en wat op gaan bouwen. 1x in de week cheat dagje en dan gewoon heerlijk gaan eten. Vind een schema helemaal geen straf, is maar wat je gewend bent.

• #21.811
Dat ga ik hierna ook weer blijven doorzetten. Mooi schoon eten en wat op gaan bouwen. 1x in de week cheat dagje en dan gewoon heerlijk gaan eten. Vind een schema helemaal geen straf, is maar wat je gewend bent.

ik vind alles een straf wat mij beperkt in eten en drinken :roflol:

ik vind alles een straf wat mij beperkt in eten en drinken :roflol:

Ik at eerder ook als ik thuis kwam van het werk een pak koekjes leeg..mmm of een hele zak chips. Ach geen zin in koken, dan maar even snelle hap. Eten mis ik niks aan, tuurlijk mis ik mijn cheat dag en taartje op een verjaardag. Drinken deed ik sowieso al niet, of zeer zelden.

Zal niet goed komen met mij als ik naar binnen werk wat jij doet...:roflol: kun je me opvegen.

• #21.814

:roflol: sticks and stones mack :roflol:

I'm too sexy for this argument :p

Ik at eerder ook als ik thuis kwam van het werk een pak koekjes leeg..mmm of een hele zak chips. Ach geen zin in koken, dan maar even snelle hap. Eten mis ik niks aan, tuurlijk mis ik mijn cheat dag en taartje op een verjaardag. Drinken deed ik sowieso al niet, of zeer zelden.

Zal niet goed komen met mij als ik naar binnen werk wat jij doet...:roflol: kun je me opvegen.

Koek, chips enzo heb ik niet zo'n zwak voor. Pizza, patat, kaas, salami, hartelijke dingen dus :p
Met een lekker biertje erbij of gewoon wat rode wijn :)

Zo was het heel de vakantie al, nu terug naar 1 cheat avond per week echter :sad:

• #21.815
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 70% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 26°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Assualt (3/4sc); Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

w8q4n5.jpg

Trainingstijd: 59min (start @ 18u30)
Polardata: 136avg - 223max - 637kcal - 107.4kg
Comments:
- rep outs met 150 Rob?
- 2x150 is mijn max Rob
- don't be a p*ssy Rob
- STFU :sad:

On a serious note:
Vaag allemaal. Alles in de low rep range heb ik 10% terug gezet en voelt nog rete zwaar.
Mijn assistance daarentegen, de setjes van 5x10, heb ik gewoon verhoogd en gaan makkelijker
als tijdens de vorige 50% cycle. Bizar bizar bizar

Bizarre mensen doen bizarre dingen, hehe flinke bench wel robbie

Bizar welke gwichten jij pressed. En dan zelf niet tevreden zijn hahaha. Numbers to die for bro.

• #21.818
Het is idd beetje vaag. Ff afwachten hoe het komende weken gaat...

Terug
Naar boven