Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pille pakken , pille pakken, spuitje zetten
Zie dat je cla neemt. Brengt je dat iets bij?

Haha, heb hier ook nog nest staan die op moet, samples ed. Vanalles wat lol

Ik ga maar eens beginnen met eca stack. Had maand terug een paar van die dingen en dat gaf me toch wel een goede boost. Tijd terug clen kuur gedaan van 8 weken, vond ik niks, voelde me er ook niet lekker door.
Ofwel heb ik een paar keer fakes gehad.
Ik heb wel goede gevonden robbie:-) en bij mij werkt haast niks. Voel meer van die eca dan die clen.

Eat clen, tren hard
Tren geen ervaring maar wel met clen - ventipulmin (de siroop) en ging toch wel heftig![]()
Clen is toch gewoon een extreme vorm vetverbrander right?

Yups ... en we willen toch allemaal wat minder vet & meer energie![]()
Maar ik zie hier al een jaar met de term clen gegooid worden, maar toch ben je nog steeds vet? No offense, maar iets doe je dan toch niet goed? Lijkt me zonde om lichaam dan zonder nut met die troep vol te blazen

Jij bent nog jong, heb nog niet vaak gecut etc...Tren heb ik ook nooit gehad. En tja, clen is leuk, maar na een paar weken is de rek er wel uit.
Moet je weer stoppen etc...

ja mack, doe nog eens ... nu met grafiek en tekeningen![]()

Wilde je niet aanvallen rob ! DuidelijkHet is niet omdat er met de term gegooid word dat ik het daadwerkelijk ook neem hé
En ik ben al 35 jaar vet. Gewoon soms minder vet dan anders
Heb een tijdje clen genomen en gecut en ging van pak hem beet 120 naar 110. Dus ja, daar ben ik al
vanaf. Als ik nu weer de moed vind om te cutten, ga ik weer even met clen naar bv 105/100. Maar
eerst dus even rusten met clen zodat mijn receptors weer wat maagdelijker worden.
Natural cutten gaat me te traag en bij de minste uitschuiver betaal ik dubbel en dik de prijs.
En zo'n troep is het niet hoor, maar een super grote hulp ook weer niet, als je het een beetje
verstandig gebruikt.
Bij jou is het een ander gevalJij bent nog jong, heb nog niet vaak gecut etc...
T is een feit dat clen maar 2-3 weken werkt. Dan is de rek er wel uit ja. K vind het een goed product ter ondersteuning van een dieet. Beter dan al die zogezegde "vetverbranders" in de legale shops. Had minder bijwerkingen van clen dan van dexaprine (trillingen, hartkloppingen) maar het resultaat was wel beter.
Nee, alleen praktijk ervaring
Maar goed jij wil toch niet luisteren als ik zeg 2 weeks on/ 2 weeks off![]()
Gewoon een uitgebreide post