mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.820
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik start op 30 voor 1 week (werkt echt hard dan al)
week erna 40
dan 2 week niks
dan start ik op 40 voor 1 week (klapt er hard in haha)
week erna 50
dan 2 week niks
zo kan je lang doorgaan.
Maar gelukkig hoef ik nooit lang te cutten![]()
clen tabs op 30, 40 & 50? héh? Wat voor spul heb jij?

Ik ben uit dat zelfde stuk hout gehaald... always a fatty. Moet extreem cutten om de kilo, s eraf te krijgen en zo enorm strict blijven om ze er af te houden... bij een uitschieter betaal ik ook gelijk de hoofdprijs. Je leert ermee leven denk ik. Ik moet alleen eerder leren ingrijpen en niet zoals nu weer 30 kilo moeten afvallen.
En ik heb die ookHaha, mooie post diaephi. Zat me ook net te verwonderen.
Met wat hogere vetpercentages kan je toch makkelijk afvallen zonder? En blijkbaar zit het er allemaal zo weer aan?
haha, true story... nu ja, 30 moet er niet af. Als ik rond de 95 sta is het zat goed, dus 10kg eraf en ik sta weer goed
Dus jij gaat nooit hoger dan 50? Ik kieper er 150 in en merk er haast niets vanEn ik heb die ook
van de stier. Wel tabs van 50mcg

Bart..ik denk dat voor jou geldt dat je iets minder bourgondisch moet leven *no offence*, maar bier en BBQ betalen nu eenmaal uiteindelijk hun prijs.Ik ben uit dat zelfde stuk hout gehaald... always a fatty. Moet extreem cutten om de kilo, s eraf te krijgen en zo enorm strict blijven om ze er af te houden... bij een uitschieter betaal ik ook gelijk de hoofdprijs. Je leert ermee leven denk ik. Ik moet alleen eerder leren ingrijpen en niet zoals nu weer 30 kilo moeten afvallen.

Toch snap ik dat nog steeds niet Rob. Proefondervindelijk zou het allemaal wel kloppen. Maar ook jij moet zeker op een lager vetpercentage het leven door kunnen.Haha, lieverd toch, als je op 2200kcals niet afvalt en je moet al rond de 1500kcals gaan zitten voor
er iets gebeurd, is die keuze snel gemaakt om een beetje hulp in te roepen. Zeker wanneer je bij
1500kcals of minder je VVM ook als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen

Toch snap ik dat nog steeds niet Rob. Proefondervindelijk zou het allemaal wel kloppen. Maar ook jij moet zeker op een lager vetpercentage het leven door kunnen.
Ik denk gewoon dat sommige mensen wat minder kunnen 'genieten' (van bier, patat, ijs, snoep en ander vreetsel) dan anderen.
Volgens mij is het al eens gevraagd, maar heb je nooit contact gehad met een goede dietist, die je mogelijk kan helpen je metabolisme weer een boost te geven..?
Ook dit is geen aanval...vind jullie beiden heel lief:hug:
Begrijpelijk..je schildklier al eens laten checken?Heb je een punt ivm dat vreetsel. In het weekend zou ik inderdaad voor een tijd moeten doorcutten
en dan zou ik inderdaad wel wat lager staan in VP%
En een diëtist? Tja, ik geef mezelf de schuld. Heb jaren op 800kcals geleefd en vrees dat dat het allemaal
wat heeft doen wennen aan dat aantal kcals. En dan een boost geven? Tja, heb de guru's hier hun
raad ook al allemaal geprobeerd. Meer & cleaner kcals eten resulteerde alleen in extra vet. Nooit een
versnelling in metabolisme. Volgens mij is dat ook niet mogelijk. En op een moment geef je het gewoon
op en ga je voor damage control
Begrijpelijk..je schildklier al eens laten checken?

Als boost van je verbranding lijkt het me ook een handig middel, zeker als je anders op onpraktisch weinig kcal moet leven.
Zit er meer mee dat het blijkbaar niet blijvend is, anders zou je met steeds een 'kuurtje' toch al veel verder moeten zijn?
De vraag is ook hoe graag wil je het.
ALs jij het zo prima vind dan brand dat vuur ook niet echt van binnen.
Iedereen kan op 12% staan, ben ik heilig van overtuigd.
(ook natural)
Maar dan moet je wel die desire echt hebben.
Als jij dit prima vindt is ook klaar ja.
Vind je nog steeds sexy![]()
Tijd ontbreekt & gezinsituatie laat dat ook niet meer toe 

you too mackNee, ik snap dat je verbruik niet blijvend verhoogt, maar het vet zou toch weg moeten blijven?Nope, is nooit blijvend, uiteindelijk veranderd er niets aan je verbruik want vet verbruikt geen kcals.
En dat beetje extra massa schiet ook niet op. Dus ja, het is steeds naar beneden en naar boven en
over een jaar gezien is dat inderdaad een status quo.

Heb jij door de week dan ook probs? Daar heb ik dan wel geen last van. Door de week eet ik strikter als
een wedstrijd bb'er bij wijze van spreken.
Nee, ik snap dat je verbruik niet blijvend verhoogt, maar het vet zou toch weg moeten blijven?
Als je zo steeds wat kwijt raakt, kom je er ook wel.
Vraag me gewoon af waarom dat niet zo werkt, geen kritiek![]()
Hier zit niemand met lange tenen 
Laatste half jaar is het idd mis gegaan bij me, doordeweeks in de avonden veel chips en nootjes eten al liggend op bed met een goede film. Heeft allemaal zo zijn redenen... geen excuus. Nu weer strict en het juiste ritme hanteren.

Zo kom je vaak zelfs niet eens aan je