MuscleMeat

Robke's trainingslog

year round diet
year round cardio

Maar dat moet je ook willen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.862
  • #21.864
Dat dieet ok maar die cardio hè :)

Bwah, cardio heb ik nooit erg gevonden. Heb graag genoeg 10km outdoor running gedaan. Of gewoon
filmpje lang fietsen & steppen. Even verstand leegmaken. Minder piekeren als je 's avonds gaat slapen :p

Cardio is echt het saaiste wat bestaat

Kritiek of niet, hier mag je alles zeggen hoor :p Hier zit niemand met lange tenen :p

Waarom zou het vet weg moeten blijven dan? bv:
- 2200kcal bij vvm 85 @ 110kg = onderhoud
- 2200kcal bij vvm 85 @ 100kg = ook onderhoud dan
maar door het cutten naar die 100kg vertraagt je metabolisme weer uiteindelijk en is die 2200kcal
ineens niet meer je onderhoud maar is het iets minder. Oa ook mede dat je wel vvm verliest, maar
je snapt mijn punt wel. Dus je zal uiteindelijk weer minder moeten gaan eten.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 11:37 ----------

Tupperware Bart, Tupperware :)

één keer per week alles berekenen wat je nodig hebt en het klaarmaken. Vriezer in en hoppa.
Reken je nog wat voor de zoete trek, een eiwitreep ofzo, als je het niet meer kan houden en
kippeblokjes in de koelkast voor als je wilt snaaien :p Zo kom je vaak zelfs niet eens aan je
vooropgestelde kcals indien je die kippeblokjes en eiwitreep niet eet.

Inderdaad, doen mijn vriendin en ik nu ook. 1 a 2 maal per week alles klaarmaken (naargelang de tijd) en alles qua chips, koekjes ed zijn buitengevlogen en worden niet gekocht. Misschien saai voor de vrienden maar als die op bezoek komen krijgen ze groentjes en gezonde noten als borrelhapjes :) alcohol drinken we niet maar staat wel altijd een wijntje, cava of champagne klaar voor bezoek.

Het is niet gemakkelijk. In onze slechte periode (waardoor ik volledig plat gegaan ben) ook gevreten en aangekloot maar t interesseerde me niet meer. Nu alles terug op een rijtje is de klik gemaakt en gaat ie weer goed. En binnenkort vliegt er weer wat clen en wonderpilleke ( :) Rob) in maar met verantwoord gebruik en als al de rest op orde is kan dat geen kwaad denk ik

• #21.868
Ik vond buiten lekker lopen net leuk. Nooit een moment gehad van saai zijn. Muziekje op, gps op met aanduiding
van tijd aan het lopen over de laatste kilometer en je hebt motivatie genoeg. En binnen gewoon lekker dvd erin
en trappen maar.

• #21.871
Doe je toch lekker zoiets zoals diaephi. Wat agility enzo. Of barbell complexes. Het moet daarom niet altijd fietsen
lopen steppen zijn

wel grappig dat alle dikke mensen hekel hebben aan cardio :trollface:

Cardio went zeker wel, maar leuk is anders. Ik begin ook nog steeds voor de tijd te vloeken maar ach als je eenmaal bezig bent. Muziekje op, tijd zo om.

• #21.875
Cardio went zeker wel, maar leuk is anders. Ik begin ook nog steeds voor de tijd te vloeken maar ach als je eenmaal bezig bent. Muziekje op, tijd zo om.

cardio buiten vind ik sowieso leuk
cardio binnen hangt er een beetje vanaf ... met een leuke film is het al dragelijker :p

In

Naast?

met :eyebrow:

Das toch de betere vorm van cardio. Helaasch telt dat niet:(
Liever een man in mijn geval

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:48 ----------

cardio buiten vind ik sowieso leuk
cardio binnen hangt er een beetje vanaf ... met een leuke film is het al dragelijker :p

Hardlopen is niet voor mij weggelegd. Kan de fiets ook zo buiten neerzetten, maar is mij teveel gedoe:p

Ik heb geen hekel aan cardio, soms vind ik het zelfs leuk. Cardio is wel al jaren dagelijkse kost voor mij. Alles went!

Terug
Naar boven