Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
year round diet
year round cardio
Maar dat moet je ook willen![]()
year round diet
year round cardio
Maar dat moet je ook willen![]()

Kritiek of niet, hier mag je alles zeggen hoorHier zit niemand met lange tenen
Waarom zou het vet weg moeten blijven dan? bv:
- 2200kcal bij vvm 85 @ 110kg = onderhoud
- 2200kcal bij vvm 85 @ 100kg = ook onderhoud dan
maar door het cutten naar die 100kg vertraagt je metabolisme weer uiteindelijk en is die 2200kcal
ineens niet meer je onderhoud maar is het iets minder. Oa ook mede dat je wel vvm verliest, maar
je snapt mijn punt wel. Dus je zal uiteindelijk weer minder moeten gaan eten.
---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 11:37 ----------
Tupperware Bart, Tupperware
één keer per week alles berekenen wat je nodig hebt en het klaarmaken. Vriezer in en hoppa.
Reken je nog wat voor de zoete trek, een eiwitreep ofzo, als je het niet meer kan houden en
kippeblokjes in de koelkast voor als je wilt snaaienZo kom je vaak zelfs niet eens aan je
vooropgestelde kcals indien je die kippeblokjes en eiwitreep niet eet.
alcohol drinken we niet maar staat wel altijd een wijntje, cava of champagne klaar voor bezoek.
Rob) in maar met verantwoord gebruik en als al de rest op orde is kan dat geen kwaad denk ikwel grappig dat alle dikke mensen hekel hebben aan cardio![]()
But I'm not fat, I'm big boned !Cardio went zeker wel, maar leuk is anders. Ik begin ook nog steeds voor de tijd te vloeken maar ach als je eenmaal bezig bent. Muziekje op, tijd zo om.

cardio buiten vind ik sowieso leuk
cardio binnen hangt er een beetje vanaf ... met een leuke film is het al dragelijker![]()

cardio buiten vind ik sowieso leuk
cardio binnen hangt er een beetje vanaf ... met een leuke film is het al dragelijker![]()