Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.881
Hardlopen is niet voor mij weggelegd. Kan de fiets ook zo buiten neerzetten, maar is mij teveel gedoe:p

Moet daarom niet hardlopen zijn ;) Wij hebben hier een heel netwerk aan fietsroutes zo goed als verkeer
vrij zij. Kan je gewoon een route uitstippelen adhv nummertjes en moet je de borden gewoon volgen.
Ok, je hebt geen constante hartslag, maar je kan wel hard doorfietsen en vaak zitten er pittige
hellingen tussen.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 15:03 ----------

Ik heb geen hekel aan cardio, soms vind ik het zelfs leuk. Cardio is wel al jaren dagelijkse kost voor mij. Alles went!

Vaag trouwens dat ondanks je rugby jij nog zoveel cardio doet en nog geen ons weegt :p

Aanleg en talent bro, haha. Tijdens het rugby seizoen sta ik altijd in de juiste gewichtsklasse, vanaf december uitgeschakeld geweest, speelt ook weer mee dat de kilo, s er bij vlogen. Hoop binnen 2 maanden weer aan de rugby trainingen mee te kunnen doen. Vliegen xe kilo, s er weer af.

Enne slaapkamer cardio is natuurlijk de leukste cardio:-)

• #21.883
Aanleg en talent bro, haha. Tijdens het rugby seizoen sta ik altijd in de juiste gewichtsklasse, vanaf december uitgeschakeld geweest, speelt ook weer mee dat de kilo, s er bij vlogen. Hoop binnen 2 maanden weer aan de rugby trainingen mee te kunnen doen. Vliegen xe kilo, s er weer af.

Enne slaapkamer cardio is natuurlijk de leukste cardio:-)

I'll drink to that :klink:

slaapkamer cardio? :wanker:

• #21.885
Naast?

met :eyebrow:

Das toch de betere vorm van cardio. Helaasch telt dat niet:(
Liever een man in mijn geval

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 14:48 ----------

Hardlopen is niet voor mij weggelegd. Kan de fiets ook zo buiten neerzetten, maar is mij teveel gedoe:p

Met mij?

Dat kan.

Dal tarief is 50 € per uur:cool:

Als je cardio saai vind moet je gewoon een aantal echt goeie nummers opzoeken, die je nooit beu raakt. Zet ze achter elkaar op je mp3, gooi een handdoek over de tijdsaanduiding op je cardioapparaat en gewoon doorgaan tot de nummers klaar zijn.

Als je constant naar de tijd gaat staan kijken, ja daar wordt je strontziek van natuurlijk.

• #21.888
Als je cardio saai vind moet je gewoon een aantal echt goeie nummers opzoeken, die je nooit beu raakt. Zet ze achter elkaar op je mp3, gooi een handdoek over de tijdsaanduiding op je cardioapparaat en gewoon doorgaan tot de nummers klaar zijn.

Als je constant naar de tijd gaat staan kijken, ja daar wordt je strontziek van natuurlijk.

Ik heb geen problemen met cardio hoor :p Ik kijk gewoon af en toe naar mijn buik, dan zie ik de blubber trillen,
en dan ga ik nog harder door. Melt fat! Meeeeeeeeeeeeeeeeeelt!

• #21.891
Health: 100%
Mentality: 10/10
Energy: 10/10
Intensity: 70% weken
Planned Food: 2200kcal - 40/40/20
Non Planned Food: no
Alcohol: no
Temp in Gym: 24°

Pre w/o Supp: Animal Pak; Assault (1sc)
Intra w/o Supps: Assualt (3/4sc); Taurine (2gr)
Other Supps: NOW Omega3 (6gr), CLA (6gr), D3 (5000iu)

sbnbky.jpg

Trainingstijd: 50min (start @ 18u30)
Polardata: 146avg - 227max - 701kcals - 107.4kg
Comments:
- voelde wel nice nog een zwaardere gewichten te squatten hé Rob
- ja, het was ook wel 2 of 3 weken geleden dat ik nog wat fatsoenlijk squatte Rob
- nu pijnlijke glutes en hams dus Rob
- ja Rob
- net goed koekwaus!
- STFU :sad:

Komt goed schatje :D

Lekkere squats op de vroege morgen. En jammer dat je er niet uit kan komen. De Wereld ziet er best aardig uit op de vroege ochtend. Tenminste als je gaat wandelen of fietsen als ochtend cardio.

• #21.897
Lekkere squats op de vroege morgen. En jammer dat je er niet uit kan komen. De Wereld ziet er best aardig uit op de vroege ochtend. Tenminste als je gaat wandelen of fietsen als ochtend cardio.

Yes I know ... deed het ook een hele tijd. Ik moet gewoon de eerste stap weer zetten en dan ben ik vertrokken :p

Comments:
- voelde wel nice nog een zwaardere gewichten te squatten hé Rob
- ja, het was ook wel 2 of 3 weken geleden dat ik nog wat fatsoenlijk squatte Rob
- nu pijnlijke glutes en hams dus Rob
- ja Rob
- net goed koekwaus!
- STFU :sad:
Je begint behoorlijk schizofreen te worden in je schuurtje Rob!

Geniet van de spierpijn..;)

• #21.899
Flinke squats kerel. Gesprekken voeren me jezelf is enigszins zorgwekkend, haha

Terug
Naar boven