MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.202
:D dat gevoel ken ik en toch word ik nog steeds sterker.... danoontjes eten rob

Tja, in de hogere reps ga ik wel nog goed. Enkel de low reps. Misshien word het eens tijd om Wendler
te wisselen voor iets anders of toch op zijn minst aan te passen...

Tja, in de hogere reps ga ik wel nog goed. Enkel de low reps. Misshien word het eens tijd om Wendler
te wisselen voor iets anders of toch op zijn minst aan te passen...

Je weet dat ik daar een voorstander van ben, elke 3 maanden een ander schema. Spieren blijven prikkelen.

• #22.204
Je weet dat ik daar een voorstander van ben, elke 3 maanden een ander schema. Spieren blijven prikkelen.

Tja, ik wissel ook regelmatig mijn assistance oefeningen... maar de 4 basis oefeningen hoor je gewoon
sowieso te doen imo (mp, bp, dl & sq)

Benchen doe ik al lang niet meer, op de een of andere manier wil dat niet met mijn schouders. Mp sq en dl wel. Daaromheen je schema veranderen is toch appeltje eitje. Jij hebt kennis zat om aanpassingen te doen. Ik heb de meeste kracht vooruitgang geboekt na 3 maanden hoog volume, fst 7 schema te hebben gedaan. Na die periode veel kracht gekregen en behouden.

• #22.207
Benchen doe ik al lang niet meer, op de een of andere manier wil dat niet met mijn schouders. Mp sq en dl wel. Daaromheen je schema veranderen is toch appeltje eitje. Jij hebt kennis zat om aanpassingen te doen. Ik heb de meeste kracht vooruitgang geboekt na 3 maanden hoog volume, fst 7 schema te hebben gedaan. Na die periode veel kracht gekregen en behouden.

Ik ga die beyond 5/3/1 een bestuderen. Ben geen hoog volume man. Die FST-7 zou ik helemaal gek
van worden :p En daarbij ben ik vrij beperkt in oefeningen gezien mijn materiaal thuis ;)

Smoesjes... haha

• #22.209
Ik ga die beyond 5/3/1 een bestuderen. Ben geen hoog volume man. Die FST-7 zou ik helemaal gek
van worden :p En daarbij ben ik vrij beperkt in oefeningen gezien mijn materiaal thuis ;)

Bekijk cube eens ! Ik vond wendler geweldig, maar wilde toch eens iets anders proberen en cube bevalt goed

• #22.214
Haha klinkt bekend. Misschien gewoon ff een k*tdag. Volgende week pak je em wel!

Tja, ik heb al een paar weken een k*tdag :p En deloaden hielp ook al niet

Bekijk cube eens ! Ik vond wendler geweldig, maar wilde toch eens iets anders proberen en cube bevalt goed

Die wil ik idd ook wel eens testen

:D Weer +300 Kcal?

En van je poot ga je nog wel ff last houden trust me ;)

Ja man, voorlopig gewoon op onderhoud. Ben teveel kracht kwijt aan het raken.

Trainen valt mee, maar die enkel kan nog een jaar dik zijn

Inderdaad, trainen gaat. En de zwelling is ook al een pak minder dankzij die medicijnen. Gaat de zwelling ook
tegen. Soort van diclo's

Ja man, voorlopig gewoon op onderhoud. Ben teveel kracht kwijt aan het raken.

Inderdaad, trainen gaat. En de zwelling is ook al een pak minder dankzij die medicijnen. Gaat de zwelling ook
tegen. Soort van diclo's

Na het trainen goed ijs erop doen, ok hier langzaam elke week +100 Kcal erbij :D

Trainen valt mee, maar die enkel kan nog een jaar dik zijn

Ook met trainen kan je er goed last van krijgen ben zelf net klaar met revalideren van een gebroken enkel ;)

Vocht kan je idd een jaar last van hebben.

• #22.216
Na het trainen goed ijs erop doen, ok hier langzaam elke week +100 Kcal erbij :D

Ook met trainen kan je er goed last van krijgen ben zelf net klaar met revalideren van een gebroken enkel ;)

Vocht kan je idd een jaar last van hebben.

Ijs zei de dokter ook al. Maar al mijn ijs zit in de vriezer vast gevroren :roflol:

Het gaat, en ziet, er in ieder geval al beter uit sinds vorige week. Dus ja, ik zal er wel snel vanaf zijn.

Mooi dat beter gaat met je enkel :)

ff flink bulken en kracht komt wel

Terug
Naar boven