- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
dat gevoel ken ik en toch word ik nog steeds sterker.... danoontjes eten robVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat gevoel ken ik en toch word ik nog steeds sterker.... danoontjes eten robdat gevoel ken ik en toch word ik nog steeds sterker.... danoontjes eten rob
Tja, in de hogere reps ga ik wel nog goed. Enkel de low reps. Misshien word het eens tijd om Wendler
te wisselen voor iets anders of toch op zijn minst aan te passen...
Je weet dat ik daar een voorstander van ben, elke 3 maanden een ander schema. Spieren blijven prikkelen.
Duidelijk...

Benchen doe ik al lang niet meer, op de een of andere manier wil dat niet met mijn schouders. Mp sq en dl wel. Daaromheen je schema veranderen is toch appeltje eitje. Jij hebt kennis zat om aanpassingen te doen. Ik heb de meeste kracht vooruitgang geboekt na 3 maanden hoog volume, fst 7 schema te hebben gedaan. Na die periode veel kracht gekregen en behouden.
En daarbij ben ik vrij beperkt in oefeningen gezien mijn materiaal thuis 

Ik ga die beyond 5/3/1 een bestuderen. Ben geen hoog volume man. Die FST-7 zou ik helemaal gek
van wordenEn daarbij ben ik vrij beperkt in oefeningen gezien mijn materiaal thuis
![]()
Weer +300 Kcal?
Weer +300 Kcal?
En van je poot ga je nog wel ff last houden trust me![]()
Haha klinkt bekend. Misschien gewoon ff een k*tdag. Volgende week pak je em wel!
En deloaden hielp ook al nietBekijk cube eens ! Ik vond wendler geweldig, maar wilde toch eens iets anders proberen en cube bevalt goed
Weer +300 Kcal?
En van je poot ga je nog wel ff last houden trust me![]()
Trainen valt mee, maar die enkel kan nog een jaar dik zijn
Ja man, voorlopig gewoon op onderhoud. Ben teveel kracht kwijt aan het raken.
Inderdaad, trainen gaat. En de zwelling is ook al een pak minder dankzij die medicijnen. Gaat de zwelling ook
tegen. Soort van diclo's

Trainen valt mee, maar die enkel kan nog een jaar dik zijn

Na het trainen goed ijs erop doen, ok hier langzaam elke week +100 Kcal erbij
Ook met trainen kan je er goed last van krijgen ben zelf net klaar met revalideren van een gebroken enkel
Vocht kan je idd een jaar last van hebben.

Mooi dat beter gaat met je enkel
ff flink bulken en kracht komt wel

Smoesjes? Haha, nee man, ik heb geen toestellen of niets. Dus ja, bv FST-7 squatten? Wie is er zo gek![]()