Fitness Seller

Robke's trainingslog

Witte wijn is voor janetten :p

Hint? Helemaal naar jou rijden om je wat op te peppen? Kom maar naar mijn schuur :eyebrow:

witte wijn was door omstandigheden, vrouwtje was erbij, en we aten vis.. Vis + rode wijn = BAD.

Jou schuurtje.. k zal alvast een bord in men broek steken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.242
  • #22.244
Leuven? Nah, dan kom ik je geen schop onder je gat geven hoor.

Kon er wel 1 gebruiken afgelopen vrijdag.

Squat maar 3 keer 100kg :( liggen puffen en kreunen als een zwanger wijf maar nix meer uit te krijgen.
Had er 5 moeten doen nondedju!

• #22.246
Kon er wel 1 gebruiken afgelopen vrijdag.

Squat maar 3 keer 100kg :( liggen puffen en kreunen als een zwanger wijf maar nix meer uit te krijgen.
Had er 5 moeten doen nondedju!

Ja, ik zit ook in zo'n periode. Ach ja, just ride it out. Komt wel weer terug vooruitgang in als je volhoud ;)
Ik switch van regular 5/3/1 nu naar SVR 5/3/1. Ben benieuwd wat dat gaat geven :p

Ja, ik zit ook in zo'n periode. Ach ja, just ride it out. Komt wel weer terug vooruitgang in als je volhoud ;)
Ik switch van regular 5/3/1 nu naar SVR 5/3/1. Ben benieuwd wat dat gaat geven :p

Heb je whatsapp?
We hebben wat meer vlamingen nodig in de groeps whatsapp

frabz-hey-i-just-met-you-and-this-is-crazy-but-heres-my-number-so-call-f18afe.jpg

zelfde geld voor meer vlamingen mochten die meelezen :o

• #22.250
Blackberry en what's app gaan niet samen :(

Jammer ben geen vlaminger....

Net assault en hybrid NO besteld....als ik niet tevreden ben.....I will hunt you down...I will find you and I will kill you....:cool::shoot::evil2:

• #22.260
Net assault en hybrid NO besteld....als ik niet tevreden ben.....I will hunt you down...I will find you and I will kill you....:cool::shoot::evil2:

Als je daar niet tevreden mee bent, weet ik het ook niet meer :p Alle ingredienten hebben bewezen werking
en zijn er in de goede dosissen. Wel opletten met die Hybrid NO. Dat schepje is meer dan 1 dosis. Je
moet het iets meer dan 3/4 vol doen

kijk even niet en +100 berichten :roflol:

Terug
Naar boven